Brian Setzer Trio Tavastialla 6. & 7.9.

• 7 334
  • 85

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Moto
Stray Cats-tiketit tulevat sitten myyntiin Lippupalveluttomuuteen torstaina 18.12. klo 9. Vähän luulen, ettei tuo ainakaan ihan hetkessä loppuun mene, mutta eiköhän silti kannata heti tuoreeltaan hankkia lippu.

Kah? Vielä viime viikolla oli "varmoja tietoja" Helsingin keikan väliinjäännistä muuttuneiden kiertuesuunnitelmien vuoksi. No, pääasia on että veto toteutuu edes jossain muodossa. Be there or be square.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pressiboxi
Kah? Vielä viime viikolla oli "varmoja tietoja" Helsingin keikan väliinjäännistä muuttuneiden kiertuesuunnitelmien vuoksi. No, pääasia on että veto toteutuu edes jossain muodossa. Be there or be square.

Nyt kun tarkemmin tavaan, on tuossa ainakin sellainen muutos, että päivä on 9.7. aiemmin ilmoitetun 20. päivän sijaan. Mutta se on ehkä vain parempi, sillä 9. päivä on perjantai.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Liput tulivat tänään myyntiin ja viisi kpl on varattu. Kaikkiin katsomoihin ei lippuja myydä, ainakaan vielä. Keikka muuttaa jo meikäläisen kesälomasuunnitelmia, sillä yleensä olen mökillä vielä tämän 9.7. viikonlopun. Who cares, c´mon everybody!

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lippuja

Aika hyvin on ilmeisesti lipunmyynti lähtenyt käyntiin. Puolen tunnin jonottelun jälkeen on viisi lippua kuitenkin taskussa.

Kesää odotellessa...

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
5000 and ticking...

Minun tietolähteitteni mukaan noin 5000 pilettiä olisi jo myyty Nordikselle. Hieno homma. Tulevaa suvea kannattaa muutenkin odotella. Lisää tästä aiheesta näillä näppäimin juhlapyhien jälkeen. Nyt jo voi sanoa, että rock'n' roll -kesästä on tulossa ikimuistoinen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin tuntuu olevan livemusiikilla imua Suomessa. Hieno homma. Luulisi, että tämä ja esim. Kraftwerkin keikka ovat aika marginaalisia, mutta molemmat taitavat myydä tätä menoa loppuun asti.

Kirjauduin nettipalveluun noin 9.15 ja sain vaivatta lipun, kentälle totta mooses. Silloin yläkatsomot eivät olleet vielä edes myynnissä, mutta näköjään nekin on otettu piakkoin käyttöön.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kavin hakemassa liput ja katsomossa C1 ollaan. Juttelin juuri kaverin kanssa halliin menosta ja tottakai se pitää tehdä tyylillä. Vanhalla jenkillä painellaan rundia etc.
Kaupunki on meidän 9.7. ja palataan vihdoin aikaan, jolloin naiset olivat naisia, miehet miehiä ja autot autoja.

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jeps! Kangasalaa edustaa ainakin Battleaxe vaimonsa kanssa. Paikat sain jostain huitin helvetistä, mutta ei haittaa.

Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki SOLD OUT. Paljonkohan jengiä tuo tarkoittaa käytännössä, sillä kaikkiin katsomoihin ei ainakaan aluksi myyty lippuja.

STRAY CATS European tour 2004 update.

06.07.2004 Paris, FRANCE Le Zenith
09.07.2004 Helsinki, FINLAND The Ice Palace SOLD OUT!
10.07.2004 Turku, FINLAND Ruis Rock Festival
16.07.2004 Manchester, UK Apollo
17.07.2004 London, UK Brixton Academy

Tickets for The Ice Palace in Helsinki is now SOLD OUT!!!

According to the band website, this is only the confirmed shows of the forthcoming tour at this point. The band is tentatively scheduled to perform throughout all of Europe during the month of July.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rock´n Rollin ystäville tiedoksi:
Ensi lauantaina 31.1. Hardwired, Hyrylässä Etappi Pub, klo 22.
Ilmainen sisäänpääsy ja heidän ensimmäinen keikkansa.
Rumpu, kitara, läskibasso.

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lisää uutisia

Helsingin keikalla esiintyy lämmittelijänä the Barnshakers
kotisivu http://www.barnshakers.com/

Kyseinen suomalainen poppoo heittää 50's rockabillyä originaaliin tyyliin.

Eikä tässä vielä kaikki. Stray Catsin Euroopankiertueen KAIKKI keikat tullaan julkaisemaan virallisina levyinä! Tarkoitus on estää bootlegeillä rahastus.

Kyseiset tiedot löysin Setzerin virallisilta kotisivuilta
http://www.briansetzer.com/newspage_main.html

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Taidan itse mennä Ruisrokkiin katsomaan Stray Catsiä. Tosin, mieletön kesis alkaa perjantaiaamuna kello 7 ja jos Jungle Records:ssa on vielä lippuja perjantaille Helsinkiin niin voishan sinnekin lähteä. Barnshakers tuleekin jo nähtyä tämän viikon lauantaina tuolla Vehmaalla.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lippuja jäähalliin näyttäisi olevan jonkun verran myynnissä huuto.netissä, sekä kentälle että istumaan. Jos hermot pitää, liput voi saada halvallakin lähempänä konserttipäivää.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
TJ 3. Train kept rollin´ eli eilen oli keikka Pariisissa ja tänään Brysselissä. Sitten onkin vuorossa Suomen Helsinki ja Turun Ruisrock. Vaikka lomat on, niin kaljoittelu on nyt saanut jäädä ja pyöräily on tullut tilalle. Syy on perjantain keikka, sillä tiedän sen vaativan kovaa kuntoa. Ostin keikan lämmittelyksi tänään bändin livekokoelma ( 2 CD) levyn "Feline Frisky". Se oli virhe. Levy on paras rocklevy, jonka olen eläessäni kuullut ja mieleni teki vetäistä pullo whiskyä huiviin sekä ulvoa täysillä. Olen toki kuullut paljon bändin tuotantoa, mutta nämä liveäänitykset ovat something else. Kuten vihkosessa todetaan "The entire set rocks like hell". Joitain kohokohtia mainitakseni ekalta levyltä: "Please don´t touch" ja "Mystery train" rokkaavat kuin helvetin koneet ja toinen levy olisi pitänyt sisältää varoituksen "Explosive". Tämä toinen levy on äänitetty Nykissä ja ilmeisesti osittain Ritzissä päätellen kappaleesta "Rumble in New York" (ei siis Brighton). Koko kakkoslevy on parasta Stray Catsia mitä olen kuullut ja olin kädet ristissä levyn loppuun asti toivoen ettei yhtään huonoa biisiä tulisi, eikä tullut. Lee Rocker soittaa kuin mielipuoli. Ehdoton hankinta kaikille faneille ja tässä hippien maassa tuplan saa hintaan 9,95???!!!
Nyt pitää vain toivoa kaunista ilmaa perjantaiksi, jotta päästään avolla liikenteeseen. Allright, lets go.....

P.S. Voisivatko Modet panna ketjun poikki jostain ylempää ja laittaa oman ketjun esim. "Stray Cats Suomessa"

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Enpä tiedä. Liian iso paikka . Rockabilly ei sovi halleihin vaan klubeihin. Lee Rocker oli taas kone ja Elvikselle heitetty biisi oli hyvä muistutus. Stray Cat Strut jäi uupumaan, mutta oli hieno nähdä jengiä ympäri Suomea, jotka eivät ole aivopestyjä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
Stray Cat Strut jäi uupumaan

Ei jäänyt uupumaan ainakaan sillä keikalla, millä minä äsken olin...

Loppujen lopuksi iso keikkapaikka ei hirveästi häirinnyt kohtuullisen edessä permannolla ollessa, mutta silti viimesyksyinen Tavastian Setzer-keikka ajaa tästä ohi. Ehdottomasti hyvä keikka joka tapauksessa. Vaikka Stray Cats on suosikkibändilistallani ehkä jossain maksimissaan sijan 10 paikkeilla, on sen tyylinen musiikki livetilanteessa parhaiten toimivaa. Rock This Town ja Sexy & 17 esimerkiksi ovat yksinkertaisesti täydellisiä livebiisejä.

Loppupuolen putki sai ehkä yleisön parhaaseen vireeseen, mutta minulle huippuhetkiä olivat ne biisit, joita Tavastialla ei kuultu. Esim. rikollisen aliarvostetun Blast Off!-albumin Gene & Eddie, Bring It Back Again ja nimikappale sekä 18 Miles From Memphis.

Mitä jäin kaipaamaan? Esimerkiksi Lonely Summer Nights, jotain Rock Therapy-albumilta, vaikka Broken Man ja I'm A Rocker ja sen herkullisen tytsän puhelinnumeroa, jonka vieressä vietin suurimman osan keikkaa...

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnistunut keikka Catseilta ja paljon kiitoksia siitä heille! Setzer&kumppanit ovat rautaisia ammattilaisia joilta ei löydy yhtään huonoa biisiä. Itse sain parhaimmat fiilarit eilen Ubangi Stompin, Rev it up and gogon ja Blast offin aikana. Voi kun vielä olisi tullut Storm the embassy, se on aivan mahtava biisi! Hienosti tuli Fishnet Stockings, Bring it back again ja monet muutkin. Ne jotka pääsevät tänään Ruisrockiin katsomaan settiä niin onneksi olkoon. Erinomaisen hyvin onnistunut Hesan reissu oli eilen meikäläisellä.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a. Yön yli nukuttuani perun puheitani. Stray Cat Strut (oma suosikkini) todellakin tuli, mutta silloin oli pientä rähinää katsomossa. Lauloin biisin ja naapurit totesivat tulleensa konserttiin kuuntelemaan bändiä eikä meikäläistä.
Mielestäni bändi veti keikan v-tun hyvin, mutta katsojat olivat suurimmaksi osaksi zombeja. Kuka tanssi katsomossa? Meikäläinen ja muutama muu hassu. Ennen encorea osa jengistä lähti jäältä pois!!!!
No, moinen nynnyily on tuttua myös lätkämatseissa, joten ei mitään uutta. Olisin odottanut raivoisampaa menoa jäällä ja lauteilla.

Kiitos Stray Catseille keikasta. Keep on rockin´!

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti Moto
Loppujen lopuksi iso keikkapaikka ei hirveästi häirinnyt kohtuullisen edessä permannolla ollessa, mutta silti viimesyksyinen Tavastian Setzer-keikka ajaa tästä ohi. Ehdottomasti hyvä keikka joka tapauksessa.

Paha näitä on kuitenkaan verrata. Ehkä sitä hehkuttaa enemmän viime syksyn Tavastiaa myös sen vuoksi, että näki Setzerin soittoa ensimmäisen kerran sitten Kaivarin -90.

Tämmöiselle progen(kin) ystävälle eilinen setti oli hieno kokemus. Setzer on huikea kepittäjä, mutta hallitsee myös tyylitajun, mikä tuppaa unohtumaan mm. harvinaisen monelta hevikitaristilta. Lee Rockerin bassottelusta tulee vain mieleen, että tuommoinen läskibassonsoittaja ei varmastikaan tarvitse vasaraa iskiessään nauloja seinään. :)

Jos keikalta jäi jotain kaipaamaan, ne ovat lähinnä ekalta levyltä "Jeanie Jeanie Jeanie" ja "Storm the embassy" sekä kolmosalbumin "How long you wanna live, anyway?.

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Huh.
Keikasta ja jälkilöylyistä suht koht toipuneena on pakko todeta, että jäähalli oli aivan aavistuksen suuri keikkapaikka.Jotenkin kyseinen musa ja bändi vaatisi mahdollisuuden täydelliselle ylivyörynnälle.
Nyt edestakaisin ramppaavat rämekuukkelit (no offence),joita kiinnosti enemmän oluthanat kuin keikka,himmensivät hieman fiilistä. (tosin itse nukuin onneni ohi ja kentälle en lippua onnistunut saamaan.)

Itse bändi oli todella tiukassa iskussa.Odotin tuhtia tykitystä,mutta eilinen oil jotain käsittämätöntä.
Varsinkin Slim Jimin fiilis oli todella vaikuttavaa.Ja kun päälle lisätään komppi,joka toimi kuin sveitsiläinen kello,oli homma paketissa.
En edes ala käymään läpi Brianista mitään,sillä olen diggaillut äijää niin pitkään,että kaikki on jo sanottu moneen kertaan..

Loppuun totean vain,että enpä haluaisi olla se läskäri pienessä musaliikkeessä,johon Lee iskee silmänsä seuraavaksi..

Two thumbs up.

edit:tyyppoja

Viimeksi muokattu:

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Hyvä keikka, paljon mielenkiintoisia ihmisiä! Ehkä musiikki ei päässyt ihan oikeuksiinsa sinne piippuhyllylle, missä minä ja vaimo patsasteltiin, mutta kyllä rokki on aina rokkia. Slim Jim oli vauhdissa, Leen bassot sai kyytiä (miten ne selviää tommosesta käsittelystä) ja Setzer oli Setzer. Mitäpä muuta voi toivoa. Kunnon rokki ei tarvitse häikäisevää valoshowta tai ilmassa pyörivää rumpupatteria toimiakseen, mikä tuli taas aukottomasti todistettua. Keep on rockin´!

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juu niin, olin jäähallissa minäkin. Asiallinen keikka kaikenkaikkiaan, vaikka olisi saanut olla hieman pidempi. Yleisesti ottaen, Setzer veti keikan aavistuksen ehkä rutiinilla, kun taas Slim Jimillä oli hirvittävä meno päällä. Lee Rocker pääsi hyvin esille, se blues-kipale oli hyvä puffi äijän omalle keikalle, joka ilmeisesti realisoituu Suomessakin joskus syksyllä.

Hienoa oli erityisesti kunnianosoitus 50-vuotiaalle! Tarkoitan siis upeaa esitystä 'That´s all right, mama'... Ennen keikkaa varovaisesti mielessäni toivoinkin tuota zipaletta, mutta uskoin silti kuulevani Mystery Trainin tuon sijasta. Täsmälleen päinvastoin kävi. Ruissalossa ilmeisesti kuultiinkin sitten molemmat (oi jospa oisin saanut olla muukaana).

Muita kuulematta jääneitä toiveita oli 'Blast off' -albumilta jyräävä 'Gina' sekä kakkosalbumin 'Wicked Whiskey'. Toki myös Jeannie, Jeannie, Jeannie olisi sopinut sekaan ihan heittämällä.

Mutta niinkuin Tavastiallakin, taas tuli todistettua että kitara, rummut ja basso ovat kaikki mitä tarvitaan!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy