Campbell on turisti
Kuten joku tarkkaavainen lukija on saattanut huomatakin, olen suhtautunut hyvin kriittisesti tämän Campbellin hankintaan. Pääsyynä on ollut se, että mielestäni on tyhmää hankkia pikakomennuksella pelaaja paikkaamaan sairaslomalaisia, pelaajan jolla ei ole pelejä alla ja pelituntuman saaminen kestää vähintään 3-5 ottelua. Itse olisin nostanut A-junnuista jätkiä tai ainakin käyttänyt von Schantzia puolustuksessa. Itse Campbelliä ja hänen suorituksiaan en ole kommentoinut sanallakaan, tähän asti.
Campbellin kohdalla ennakko-odotukset ovat osuneet ihan nappiin. Kaveri luistelee ihan ok ja liikkuvuudellaan on hyökkäyspäässä potentiaalia ihan yv:n viivamieheksi asti, sillä laukaus on myös ihan asiallinen. Mutta se puolustuspelaaminen. Kaveri on omassa päässä täysi fiasko ja tietenkin häntä peluutetaan alivoimalla. Valmennusjohto herätys, oletteko ollenkaan ajan tasalla?
Suuresti ihmettelen esimerkiksi edellisen Jokerit-HIFK ottelun jälkeisiä kommentteja jopa naapurileirin senioriosastolta, jonka mukaan kaverissa on potentiaalia. Katsoiko kukaan tänään kaverin maalineduspelaamista alivoimalla? Kaveri ei pidä edes miestään ja sijoittuu alivoimalla kiekon ja vastustajan maskimiehen väliin. Haloo! Mitä se siellä tekee, kun pitäisi siivota maskimies oman veskarin edestä? Pahimmillaan oli tilanne jossa kaksi HIFK-hyökkääjää seisoo Thomaksen edessä ja mr. Tomaattikeitto sähläilee heidän ja kiekon välissä, toisen pakin luonnollisesti haahuillessa jossain kulmassa rähmällään. Ei jumalauta.
Takaisin peluuttamiseen. Ottelun (HIFK-Jokerit) kolmannessa erässä ja jatkoajalla Jokereilla oli oiva tilaisuus ratkaista peli. Arvatkaapa käytettiinkö Campbelliä silloin, siellä missä hänen avunsa ovat parhaimillaan? No eipä tietenkään.
Sori että meni negatiiviseksi, mutta mua vaan vituttaa koko hankinta ja edelleenkään en ymmärrä Jortikan peluutusta vai Wadeko siellä sählää pakkien kanssa?