Brett Harkins

• 84 268
  • 358

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Hyvältä vaikuttaa...

Statsit oikein hyvät. Positiivisella mielellä odotan miehen pelejä.

Ehkä on hyvä, että mies on "sopeutunut eurooppalaiseen pelityyliin" ensiksi Ruotsin divarissa? Who knows?

Tuomo vielä remmiin, niin minä kumarran ja annan vähän Penan vanhoja syntejä anteeksi - niitä on kyllä tosin senkin jälkeen aimo annos jäljellä.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Senior
No perketti. Miehestä en tiedä mitään, mutta täytyy jonkun huutoosi vastata. Mä lähden. Mutta sovitaan niin, että jos voitat, mä ostan Sulle grapan. Jos häviät, otan potun viskiä. Deal?

Se on diili! Viskipullon koosta ja laadusta voimme sitten keskustella vaikka erätauoilla kauden aikana. En näet meinaa, epätodennäköisen häviön sattuessa, ostaa mitään litran pulloa Kävelijän blue labelia. En mä mikään kroisos ole. Yli 10 ottelua poissa loukkaantumisen takia kumoaa vedon ja kyse on runkosarjan pisteistä. Ok???

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kerrankin olimme kaikki samaa mieltä; tyytyväisiä ja rauhallisia

Yes. Brett Harkins kelpaa IFK:n kakkossentteriksi tai Vopatin vasemmaksi laidaksi hyppien kiljuen. Tyhjät miehet eivät tao tuota määrää pisteitä farmisarjoissa. Sadomasokistiliigassa ei kokokaan ole ongelma, kunhan käsiä riittää. Ikäkään ei anna aihetta rasismiin; Raipe rollaattorilla rollaa edelleen.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
McBean, varsin mahdollista. Todella typerä tapa antaa molemmille veljille englanninkielinen etunimi ja sitten vielä täysin sama sukunimi. ihan niinkuin ne eivät muutenkin menisi helposti sekaisin!

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu

Onko kenelläkään tietoa kaverin aloitusprosenteista,epäilen että ovat aika kovia.
56,65 % (Allsvenskan) Tiedä sitten millainen on sarjan aloitustaso. Mutta eiköhän se tule täällä olemaan +50 %, joka on HYVÄ viime aikojen senttereiden lukemiin.

Lassila

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, RCD Mallorca
Kun lukee noita ruotsalaisia lehtiä niin ainakin silmiin pisti kohta jossa mainitaan että hänen pelisilmä on Elitserien-tasoa. Kun ikääkin on, mieleen tulee kieltämättä J-P Seppo... Jos ja kun asenne on kuitenkin kohdallaan, niin uskon että miehestä on iloa.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Se on diili! Viskipullon koosta ja laadusta voimme sitten keskustella vaikka erätauoilla kauden aikana. En näet meinaa, epätodennäköisen häviön sattuessa, ostaa mitään litran pulloa Kävelijän blue labelia. En mä mikään kroisos ole. Yli 10 ottelua poissa loukkaantumisen takia kumoaa vedon ja kyse on runkosarjan pisteistä. Ok???

Siinä meillä on varsinainen vedonlyöjä. Ensin sanoo 'se on diili' ja sitten käy jälkitekstissä tinkimään kaiken maailman laaduista ja tyrkyttää lisäpykäliä 'yli 10 otteluiden' -höpöhöpö.

Hyvä on, tässä ehdot:

jos ei ole top 3ssa runkosarjassa, Sä ostat mulle litran jotain halpaa keittiöviskiä. Jos on top 3ssa, mä ostan Sulle vastaavan tilavuuden kissankuselta maistuvaa grappaa (onko niitä muunlaisia?). Ilman muita ehtoja. Onks tää nyt tässä? Etkä tingi enää. Puolestani voit vastata ihan lyhyesti :)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kiitos Pentti! \o/

Nyt vielä gooni...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Columbus 2001:

"Harkins, who at first glance appears to be a career minor-leaguer, has always put up exceptional numbers in the minors, either in the now-defunct IHL or AHL. This season, Harkins had recorded 3 goals and 7 points (3-4-7) in 7 games before the 30 year old received a call-up from the Jackets. In 3 games, he managed an assist (0-1-1) and was +1, behind only Kevin Dineen(+2) and Deron Quint(+3)."

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Siinä meillä on varsinainen vedonlyöjä. Ensin sanoo 'se on diili' ja sitten käy jälkitekstissä tinkimään kaiken maailman laaduista ja tyrkyttää lisäpykäliä 'yli 10 otteluiden' -höpöhöpö.

Hyvä on, tässä ehdot:

jos ei ole top 3ssa runkosarjassa, Sä ostat mulle litran jotain halpaa keittiöviskiä. Jos on top 3ssa, mä ostan Sulle vastaavan tilavuuden kissankuselta maistuvaa grappaa (onko niitä muunlaisia?). Ilman muita ehtoja. Onks tää nyt tässä? Etkä tingi enää. Puolestani voit vastata ihan lyhyesti :)

parahin Senior. Eikös alkuperäisessä vedossa ollut kysymys laatujuomasta, eikä mistään Viskistä? Itsekin olisin tuollaisen vedon mielelläni tehdyt, mutta Grapansumentamat lasit oli hieman liian vikkelä.

Itse hankintaan olen tyytyväinen. Kuten sanottua, tuollaisia tehoja ei farmissa paukuta mikään turhajannu, varsinkaan vuodesta toiseen. Ikä tuskin on myöskään este, vaan tuossa iässä tulosta syntyy, jos motivaatiota on.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minor League Mario!

http://www.s-t.com/daily/01-97/01-07-97/d01sp109.htm

One guy who's getting better every game is Brett "Minor League Mario" Harkins. The lazy-looking center wearing No.65 has been creating the plays that score goals. He set up two of Boston's three goals in Saturday's win over Dallas.
Said Jeff Odgers (two goals in two games, both assisted by Minor League Mario): "I'm just going to keep putting my stick on the ice and let Harks hit it."

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, nyt olen enemmän kuin tyytyväinen Pentin toimintaan. Äijä on nakuttanut aika lailla kovemmat tehot kuin Metropolit sekä NHL:ssä että AHL:ssä. Kyllä uskoisin kaverin nakutavan todella vaikuttavat pisteet, pelimies tulee olemaan, trust me!

Kiitos Pentti!

Pena on selvästi oppinut, tämän vuoden hankinnat:

Hannu Aravirta (huippukaappaus)
Tommi Santala (huippukaappaus)
Ladislav Benysek (huippukaappaus)
Jarno Kultanen (kaappaus)
Jere Karalahti (kaappaus)
Brett Harkins (kaappaus)

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Cairns
Nyt vielä gooni...
Hei, Suomen mittakaavassahan tää heppu on supergooni. :) SuperAllsvenskanin jäähypörssin voitto, 4,79 minuuttia per peli boksissa. 14 pelissä: 6x2min, 1x5min, 1x10min, 2x20min.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kannattaa myös huomioida että ei esimerkiksi kaudella 01/02 kovinkaan moni Suomalaisentteri pelannut Nhl:ssä 25 peliä eli ei kannata vähätellä senkään puolesta.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä nyt vähän statseja ja kommentteja lueskeelleena olen enemmäin kuin tyytyväinen Harkinsin hankintaan. Kun tähän vielä lisätään se että hän viime kaudella otti vauhtia Allsvenskanista joten palkkaa mies ei var,asti nettoa niin kovasti kun muut mahdolliset stuntit. Itse tuossa toisessa ketjussa haikailin taitavan tshekin tai kovaotteisen nikkarin perään. Sain sekoituksen heistä ;-).

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Alfred
JC 178/80, JB 183/90
Ei hirveän lähellä kumpaakaan :)

Mitkäs oli sitten L.B:n mitat?

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"0Mitkäs oli sitten L.B:n mitat?"

187 cm/ 86 kg sanoo Jatkoaika.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti lintu
"0Mitkäs oli sitten L.B:n mitat?"

187 cm/ 86 kg sanoo Jatkoaika.

Siis jos/kun Ladislav Benysekistä, niin mielestäni kilot ovat alakanttiin.. Aika hemmetin isolta korstolta näytti tänään
(tosin varusteet päällä).

Itse aiheesta, Harkinsin pelitaidot on nyt sitten testattu NHL2003:lla, ihan pelimies tuntuu olevan.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Harkins

Ihan myönteisin fiiliksin otin tämän uutisen vastaan. Melko pirteästi tämä uusi peluri on nakutellut pistetäkin, joten täysin kädetön pelaaja ei todellakaan ole kyseessä. Hieman kyllä ihmetyttää tuo ruotsin keikka; eikö tuollaisilla esityksillä parempaa diiliä saatu silloin aikaiseksi esim. SM- liigaan? Ikääkin tällä herralla on mittarissa jo kohtalaisesti, mutta minua se ei haittaa kyllä pätkääkään, kunhan tehoja syntyy.

Nyt vielä Tuomon nimi papruun, niin se on siinä!

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ne mitat on aftonbladetissa ruotsin kruunuissa, eiku.... .... kai joka jamppa 3 cm venyy ja muutaman kilon lihasta saa, kun pääsee Ruåtsista HIFK:iin.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Jotain hyvää tähän vitutuksen täyttämään päivään. Harkins näyttää tilastojen perusteella erinomaiselta hankinnalta. Mutta, kuten Reds sanoi, että vaikka ikää on jo päälle kolmenkymmenen, niin tehot eivät ole kadonneet minnekään. Käsittämätöntä, ettei mies ole pelannut tuon enempää NHL:ssä. Toivottavasti mies on kunnossa kuukauden päästä Merikukka-turnauksessa kun tuo Ahvenanmaalle lähtö kusi käsille.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Runkosarja:

93-94 Adirondack Red Wings AHL 80 22+47= 69 23 min.
94-95 Providence Bruins AHL 80 23+69= 92 32 min.
95-96 Carolina Monarchs AHL 55 23+71= 99 44 min.
96-97 Providence Bruins AHL 28 9+31= 40 32 min.
97-98 Cleveland Lumberjacks IHL 80 32+62= 94 82 min.
98-99 Cleveland Lumberjacks IHL 74 20+67= 87 84 min.
99-00 Cleveland Lumberjacks IHL 76 20+50= 70 79 min.
00-01 Houston Aeros IHL 81 16+64= 84 51 min.
01-02 Syracuse Crunch AHL 22 4+20= 24 13 min.

Yht. 576 169+481=650, eli 1,12847222 pistettä per ottelu.

Pudotuspelit:

93-94 Adirondack Red Wings AHL 10 1+5= 6 4 min.
94-95 Providence Bruins AHL 13 8+14= 22 4 min.
96-97 Providence Bruins AHL 10 2+10= 12 0 min.
97-98 Cleveland Lumberjacks IHL 10 4+13= 17 14 min.
99-00 Cleveland Lumberjacks IHL 9 2+8= 10 6 min.
00-01 Houston Aeros IHL 7 0+3= 3 8 min.

Yht. 59 17+53=53, eli 0,89830508 pistettä per ottelu.

Hyvältä näyttää ainakin pisteiden valossa. Minuakin kyllä ihmetyttää tuo Ruotsin Allsvenskanissa pelaaminen, mutta nuo hänen tekemät pisteet IHL:ssä ja AHL:ssä ovat kyllä ihan uskomattomat. Myös NHL:ssä Harkins on pelannut ihan hyvin ja on todellakin ihme, ettei hän ole saanut enemmän peliaikaa siellä. Todella hienoa huomata että mies osaa myös playoff pelaamisen, koska niissäkin on tullut melkein piste ottelua kohden.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy