Sain juuri viestin hallilta, että Brennan olisi saanut hieman enemmän iskuja perille, mutta melko tasaiselta näytti. Videopätkää tapahtuneesta odotellessa..
Helge itse huusi tuomareille: "tulkaa tulkaa, mie en jaksa enää vääntää".Tuomareille eka respectiä siitä, että antoivat tehä kunnon Square offit, mut sitten kun Helge pääsi niskanpäälle ni pitikin mennä väliin.
Helge itse huusi tuomareille: "tulkaa tulkaa, mie en jaksa enää vääntää".
Olkku kritisoi sitä, että näistä keskustellaan viikkotolkulla. Samalla miehellä oli kuitenkin niin kiire avaamaan tämä ketju, ettei saanut otsikkoakaan osumaan oikein
muut suurimmalti osin puhuvat tasapelistä. Eli ei vieläkään löytynyt sitä yksittäistä hirviötä joka pistää Heleniuksen kylmästi pakettiin. :)
? :)
Sama, Lintumäki voisi pistää nämä vaikka raksamiesten urakkalisiin.Jos ei ollut, niin olen sillä kannalla, että 20 000 €:n sakot molemmille joukkueille keinotekoisten tappeluiden järjestämisestä. Ne kun eivät kuulu tähän lajiin.
Oliko tappelulle jotain järkevää syytä?
Jos ei ollut, niin olen sillä kannalla, että 20 000 €:n sakot molemmille joukkueille keinotekoisten tappeluiden järjestämisestä. Ne kun eivät kuulu tähän lajiin.
Oliko tappelulle jotain järkevää syytä?
edit. Crisu Ruutulle propsit kommenteista.