Brennan vs. Helenius 11.09.08

  • 36 123
  • 191

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
Brennanille tulee varmaan suomessa 200:n sadan tappelun rajapyykki täyteen. Jos nyt muut kuin ottelut Helgen kanssa lasketaan. Laitetaankohan hänelle kakku, jossa on nyrkki ja musta silmä? Onko nyrkissä Helgen malli?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tämä on lupaava signaali liigalta, että fyysisyyttä ja siihen liittyviä tappeluita katsotaan jatkossa hieman suopeammin.

Tässä ei kyllä ollut mitään fyysisyyteen liittyvää tappelua, vaan ihan pelkkä show-pelleily. En mä kyllä näitä kannata, jossa yleisöstä kuuluu vaan pelkkää naureskelua, eikä tulikivenkatkuista fiilistelyä, kuinka apina sai ansionsa mukaan.
 

Animal

Jäsen
Kyllä juuri näin. Tämä on omasta mielestäni myöskin erittäin miehekästä. Toin vain esiin lehtien palstoilta Brennanin yleisen imagon Sami Heleniuksen silmin.

Jokainen joka on joskus ottanut ns. miehestä mittaa, oli kehä mikä hyvänsä, tietää että pelko ja jännitys ennen koitosta on pelkästään positiivinen asia. Pelkokynnyksen kun ylittää, alkaa toiminnot tulla selkärangasta vaistonvaraisesti ja adrenaliini virrata.
 

Linja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit (poislukien entiset liigapelurit!)
Tässä ei kyllä ollut mitään fyysisyyteen liittyvää tappelua, vaan ihan pelkkä show-pelleily. En mä kyllä näitä kannata, jossa yleisöstä kuuluu vaan pelkkää naureskelua, eikä tulikivenkatkuista fiilistelyä, kuinka apina sai ansionsa mukaan.

Jep samaa mieltä kanssasi. Siinä "tappelussa" ei ollu mitään miehekästä. Sellaista säälittävää läpsimistä. Tänään taas illalla salilla lyödään sentään eikä silitellä poskea tuollai.

Ja mitä liigan antamaan singnaaliin tulee niin tästä on hyvä lähteä. Ekasta pelletappelusta 2peliä, sitten 4 ja sakot.. ja 8 ja isommat sakot. Kyllä luulis oppivan?
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Kip voitti nyrkkeily ottelun ja Heluna voitti painin. Jotenkin näinhän se meni.
En ole kyllä SM-Liigassa nähnyt koskaan että heleniusta osuu naamaan noinkin monta kertaa. Eipä niissä varmaan kovin hirveästi ollut voimaa takana kun molemmat ovat niin isoja ja tasaväkisiä äijiä.
Kyllä saa aika hyvin osua jos meinaa joku Kipin tai Heleniuksen tiputtaa nyrkki tappelussa. Ois nää matsit kivempia jos tulis ihan kunnolla pelitilanteesta tms.

http://static.iltalehti.fi/jaakiekko/heleniusbrennan4JI0_jk.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos taas tästäkin SM-liiga, voi kiesus! Ihme ettei tullu enempää, ja ettei eduskunta kokoontunut tänään hätäistuntoon kaukaloväkivallan takia...Mikään ei ole muuttunut, ja tuskin tulee muuttumaankaan. Go Helge, go!
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokainen joka on joskus ottanut ns. miehestä mittaa, oli kehä mikä hyvänsä, tietää että pelko ja jännitys ennen koitosta on pelkästään positiivinen asia. Pelkokynnyksen kun ylittää, alkaa toiminnot tulla selkärangasta vaistonvaraisesti ja adrenaliini virrata.

Kyllä tämäkin pitää paikkansa. Itsekin olen jos jonkinmoista kontaktia urheilun saralla nuoruudessa harrastanut. Luulen vain, että juuri aiemmin Sm-liigauran aikana ei Samin päiväunet ole jäänyt väliin vastustajan nyrkkimestarin johdosta.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pääkaupungin idiotismi ei tuottanut kuin kaksi huilia. Voi vee. Olisin ollut tyytyväinen viiteen, mutta itse vastuullisena olisin antanut 10 peliä.

Todellinen pohjanoteeraus josta en ole lukenut kuin lihavoidut otsikot. Itse jututhan ovat sitä itseään.

Heti ensimmäisellä kierroksella arvottiin kaksi suurinta typerystä,- sekä kaksi tyhmintä joukkuetta,- että eräs uusi päävalmentaja jonka aivoista katosi ilmeisesti puolet Oulun ja Helsingin väliselle matkataipaleelle.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Loistava on ja oma huomioni kiinnitty linjamiehen ilmeeseen: mikä kivikasvo, hymyilisi nyt edes hieman. Samoin jatkoajan kuvakoosteen Kanki-Tenute kuva on aivan loistava. Kanki selkeesti hymyssäsuin sanoo jotain Tenulle. Itseäni itse tappelu ei oikein sytyttänyt, kun kyse on show-hanskauksesta. Hienoa kuitenkin, että Kip osoitti olevansa alan mies, ja että liiga antoi tappelusta sopivan rangaistuksen eli tappeluita ei olla gategorisesti hirmu rangaistuksilla kitkemässä, mutta kuitenkin muistutetaan, että tämmöinen tappelu pelkän tappelun takia ei ole suotavaa.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todellinen pohjanoteeraus josta en ole lukenut kuin lihavoidut otsikot. Itse jututhan ovat sitä itseään.

Hienoa että koit silti velvollisuudeksesi kommentoida tapahtunutta!

Sielläpäin tosin onkin totuttu enemmän jäpättämään tekojen sijaan ála ville nieminen joten en ihmettele jos koet tämän, kuten monen muunkin uuden ja ihmeellisen, kovin ahdistavana ja pelottavana.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heti ensimmäisellä kierroksella arvottiin kaksi suurinta typerystä,- sekä kaksi tyhmintä joukkuetta,- että eräs uusi päävalmentaja jonka aivoista katosi ilmeisesti puolet Oulun ja Helsingin väliselle matkataipaleelle.

Sinulla näyttää olevan mieli maassa!
Voin lohduttaa sinua sillä, että tulkintasi on täysin väärä:

1. kierroksen kohtaamiset eivät olleet arvottuja vaan taatusti etukäteen suuniteltuja/huomioiituja. Tosin kaikki suunitelmat eivät pitäneet sillä Jokerit esim. varmasti suunitteli voittavansa.
2. Voisin vaikka lyödä vetoa, että HIFK:n tai Jokerien pelaajisto (joukkue) ei ole liigan tyhmintä vaan, jos asiaa lähdetään testaamaan, niin on syytä olettaa näiden sijoittuvan keskitason yläpuolelle.
3. uskoisin, että KJ:llä on aivoistaan tallella ainakin 55%. Jokatapauksessa kuvaamasi kaltainen menetys näkyisi varmaan yleisterveydessä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyse onkin nyt juuri siitä, että showtappeluista pitävät myöntäisivät näiden showtappeluiden olevan viihdettä, eivätkä yrittäisi vääntää näistä jotain elämää suurempaa legendaa v-koodeista, asemien hakemisesta tai voiman näytöksestä, koska näillä showpaineilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä.

Ja muista että tällöin nimenomaan myös maalien suhteen - ammattilaisurheilussa nimenomaan viihdettä, ei pitkänmatkanjuoksijoiden idealistista olympiamitaliurheilua.

Viihteessä ei ole mitään pahaa ja sinä saat minun luvallani katsoa show-matseja lätkäkaukalossa viihteenä, sinun ei ole pakko opiskella näiden lähtöjen koodikieltä. Pidä vaan reilusti linjasi ja nauti!
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä ei kyllä ollut mitään fyysisyyteen liittyvää tappelua, vaan ihan pelkkä show-pelleily. En mä kyllä näitä kannata, jossa yleisöstä kuuluu vaan pelkkää naureskelua, eikä tulikivenkatkuista fiilistelyä, kuinka apina sai ansionsa mukaan.

Hyvä puhe. Tappelut kyllä kuuluu osana peliin, mutta mikä tän kevyen tanssin arvo oli illan ottelulle?! Itse en sitä löytänyt. Viikon kaikissa lehdissä lukee, että Helge ja Brennan myllyttää, tosin kestihän sen odottaminen melkein erän verran.

Molemmat ovat siis peloitteena sille, että jos vastustelija intoutuu liikaa rusikoimaan omia tähtiä, niin silloin käydään antamassa muikkaria, joskus ihan sanallinenkin riittää. Peli oli siistiä ja sit äijät sopi myllystä. No, voihan sitä tietenkin tapella keskenään ittensä ulos. Molemmilla tosin on muitakin hippasille kykeneviä janttereita.

Anyway. Nää setit voi hoitaa salilla nuoratussa neliössä tai jos pakko on vääntää luistimet jalassa ja koittaa, että kuka on pelkästään kovin sälli jäällä, niin voishan sitä varata erikseen vuoron tapahtumaa varten.

Pelin kulkuun kuuluville hanskauksille kyllä, näille Raw:n ja Smackdownin kaltaisille showlle ei kiitos.

Ministeritasolla on nyt otettu kantaa tähänkin "tappeluun"

Joo kaikki lehdet noteerannut Wallinin kommentit. Asiahan ei sinällään mitenkään hänelle kuulu, kuten ei aiemmin VienonenKarpelaSaarelallekaan. Tuleekohan jotain uhkauksia tukien perumisesta tai jotain. Politiikka ja urheilu pitäis pitää kokonaan erillään. Futiksessa vetävät aika tiukkaa linjaa tällä saralla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös