Aika selkeä puraisu oli
FF2 seurannassa pyörii giffi
FF2 seurannassa pyörii giffi
Kun Valioliigassa pureskelusta sai 10 matsia, en minä ainakaan usko, että maajoukkuepeleissä saisi bänniä 15 peliä. Periaatteessa kai maajoukkuepeleissä yksittäisen matsin merkitys on suurempi kuin 38 ottelun sarjassa.
Millekähän Suarezin suussa maistuu nyt?Pelistä jäi luonnollisesti paska maku suuhun Suarezin vuoksi.
Uruguay jatkoon ja maistuu.
Näkyykö tuo pureminen selkeästi? Itse missasin koko tilanteen.
Voidaanko muuten MM-kisoissa tapahtuvan perseilyn perusteella langettaa pelikieltoa kansallisiin sarjoihin?
Siis en tarkoittanut 5+10 vaan 5 tai vaihtoehtoisesti 10 peliä. .
No silläkin uhalla että nolaan itseni olemalla kuitenkin väärässä, niin eihän tuossa jäänyt mitään epäselvyyksiä kun niitä hidastuksia näytettiin ja Suarezin sekä Chiellinin liikkeitä ja eleitä tarkkaan katsoi. Päivänselvä haukkaaminen.Mutta katsellaan ja kelaillaan sitä hidastusta sitten oikeasti jälkikäteen. Luulisin, ettei kukaan jatkoajan porukasta ole tuota vielä kerennyt oikeasti puremaksi todentamaan.
Tekikö Suarez viime kisoissa muuta kuin sen käsitorjunnan puolivälierässä Ghanaa vastaan? Sehän oli Suarezilta ihan järkevä ratkaisu siinä vaiheessa, koska pallo oli menossa kohti maalia ja ainoa asia millä pystyit pitämään joukkueen jatkohaaveet edes ohkaisesti hengissä oli juurikin se että torjut sen pallon. Punainen kortti oli siinä tilanteessa aika pieni paha.Nyt jo kahdet kisat ja kummissakin ottanut roolia niin hyvässä kuin pahassa.
Mun mielestä Suarezin historialla 15 matsia bänniä olisi kohtuullinen määrä. En toki itsekään usko että Fifan munat siihen riittää. Loppukisat luultavasti sivussa jos sitäkään...Viittasin tuohon Andin viestiin, jota sitä lainasit. Siinä puhuttiin 15 pelin bännistä. Eli tein lainauksen huonosti.
Pureminen on varmasti se kaikkein epäinhimillisin temppu mitä voit futiskentällä tehdä.