Brasilia 2014 liveseuranta

  • 791 443
  • 8 067

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvin toi Petteri taas tuo itseään esiin, "oisin jopa itse saattanut tehdä" Vituttaa koko kommentaattori
Joo, saman panin merkille. Siinä kyllä täytyi olla itseironiaa, jos katsoo herran maalimääriä (huom veikkausliigassa)...
Ei sillä etteikö sielläkin olisi kovia pelejä ja tekijämiehiä pelaamassa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Joo, saman panin merkille. Siinä kyllä täytyi olla itseironiaa, jos katsoo herran maalimääriä (huom veikkausliigassa)...
Ei sillä etteikö sielläkin olisi kovia pelejä ja tekijämiehiä pelaamassa.


On kaverin maneereja ja ihan hyvin sitä oikeisiin paikkoihin viljellyt, kuten aikaisemmassa pelissä se; "Tein muuten eilen ihan samanlaisen maalin." Jota sitten korjasi pariin otteeseen. :)
 

Outsider

Jäsen
Hyvin toi Petteri taas tuo itseään esiin, "oisin jopa itse saattanut tehdä" Vituttaa koko kommentaattori

Pitäiskö ne lauseet kuunnella loppuun välillä? Hommahan jatkui niin "että en oo kyllä ikinä päällä tehnyt". Ulosanti on kyllä aika heikkoa, mutta ihan hyvin sopii kommentoimaan.

Nyt maaleja Englanti!
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Miksi ..tussa tuolla Erkka V. Lehtolalla on nykyisin joka ikisessä lähetyksessä päällään noita 7Camicie paitoja? En ole kovin montaa kertaa nähnyt mitään niin mautonta ja tyylitöntä vaatekappaletta kuin nuo sadoilla napeilla, viisikertaisilla megakauluksilla varustetut räikeät rätit.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi ..tussa tuolla Erkka V. Lehtolalla on nykyisin joka ikisessä lähetyksessä päällään noita 7Camicie paitoja? En ole kovin montaa kertaa nähnyt mitään niin mautonta ja tyylitöntä vaatekappaletta kuin nuo sadoilla napeilla, viisikertaisilla megakauluksilla varustetut räikeät rätit.

Näyttää ihan Nelosen Liigastudion jäseneltä. Tikillä taisi jossain lähetyksessä olla tuo sama paita päällä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mä en nyt oikein tajua miksi Uruguayn kulmapotkuissa Englanti ei laita miestä etutolpalle? Siellähän on ovi auki koko ajan.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Itse tykkään Petterin kommentoinnista, artikulaatio on heikkoa mutta asiaa löytyy kun pitää sopivan sarkasmitutkan päällä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse tykkään Petterin kommentoinnista, artikulaatio on heikkoa mutta asiaa löytyy kun pitää sopivan sarkasmitutkan päällä.

Kunnas ja Petteri pitäisi laittaa samaan peliin. Ehkä kahdesta paskasta tulee hyvää?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siinä mitään kisakirousta tarvita ettei pallo mene maaliin jos laukoo suoraan päin veskaria. Siinä oli Rooneyn paikka mutta ei saanut nurkkaan.

Katsomossa siviilit päällä kaveri, kenet mielellään tällaisissa kisoissa näkisi muutaman kerran myös kentällä.
 
Itse tykkään Petterin kommentoinnista, artikulaatio on heikkoa mutta asiaa löytyy kun pitää sopivan sarkasmitutkan päällä.
Ihan ok, mutta välillä menee vähän kömpelöksi. "Jos oisin Uruguaylainen, näyttäisin tolta...." Täh.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Polvella yläselkään, eikä mitään :D Voisi niitä kortteja antaa hiljalleen noista tilanteista, kohta tulee ruumiita muuten. Tosin jos Suareziin napsahtaa, niin sitten hyväksyn linjan.

Ja Pereira delasi kentälle.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Hyi helvetti, nyt sattuu ja kovaa Uruguayn kaveria päähän.

Ensin näytti, että pumppu petti, mutta kovasti haluaisi nyt jo takaisin kentälle. Ikäviä tilanteita nämä tällaiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös