Hyvin toi Petteri taas tuo itseään esiin, "oisin jopa itse saattanut tehdä" Vituttaa koko kommentaattori
Joo, saman panin merkille. Siinä kyllä täytyi olla itseironiaa, jos katsoo herran maalimääriä (huom veikkausliigassa)...Hyvin toi Petteri taas tuo itseään esiin, "oisin jopa itse saattanut tehdä" Vituttaa koko kommentaattori
Joo, saman panin merkille. Siinä kyllä täytyi olla itseironiaa, jos katsoo herran maalimääriä (huom veikkausliigassa)...
Ei sillä etteikö sielläkin olisi kovia pelejä ja tekijämiehiä pelaamassa.
Hyvin toi Petteri taas tuo itseään esiin, "oisin jopa itse saattanut tehdä" Vituttaa koko kommentaattori
Miksi ..tussa tuolla Erkka V. Lehtolalla on nykyisin joka ikisessä lähetyksessä päällään noita 7Camicie paitoja? En ole kovin montaa kertaa nähnyt mitään niin mautonta ja tyylitöntä vaatekappaletta kuin nuo sadoilla napeilla, viisikertaisilla megakauluksilla varustetut räikeät rätit.
Itse tykkään Petterin kommentoinnista, artikulaatio on heikkoa mutta asiaa löytyy kun pitää sopivan sarkasmitutkan päällä.
Kunnas ja Petteri pitäisi laittaa samaan peliin. Ehkä kahdesta paskasta tulee hyvää?
En usko, että toimisi. Kunnas aiheuttaa myös täällä ärsyyntymistä mutta Forsellista tietyllä tavalla pidän ihan oikeasti.Kunnas ja Petteri pitäisi laittaa samaan peliin. Ehkä kahdesta paskasta tulee hyvää?
Ihan ok, mutta välillä menee vähän kömpelöksi. "Jos oisin Uruguaylainen, näyttäisin tolta...." Täh.Itse tykkään Petterin kommentoinnista, artikulaatio on heikkoa mutta asiaa löytyy kun pitää sopivan sarkasmitutkan päällä.