Brasilia 2014 liveseuranta

  • 791 429
  • 8 067

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin mikä tämä Kunnas-gate nyt on. Ottakaa pojat juhannusoluet!kaj nyt puhuu mitä sattuu,ei siihen kannata kiinnittää huomiota...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Niin mikä tämä Kunnas-gate nyt on. Ottakaa pojat juhannusoluet!kaj nyt puhuu mitä sattuu,ei siihen kannata kiinnittää huomiota...

Niin. Kyseessä on maailman seuratuin urheilutapahtuma ja sen kunniaksi YLE tuo tämän kiintiöhurrin pilaamaan ottelun. Jos vitsiohjelmaa haluaisin katsoa, niin Heikki Kinnunen voisi tulla Kummelin kera kyselemään, että "Onkos Viljoo näkynyt?". Paska mikä paska - Kk siis.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Niin. Kyseessä on maailman seuratuin urheilutapahtuma ja sen kunniaksi YLE tuo tämän kiintiöhurrin pilaamaan ottelun.

Kunnas on IMO mainio persoona, elää mukana omana ittenään. Hyvä selostaja, jos nyt jonkun ylipäätään täytyy pelin päälle höpöttää.

Ihme asenteellisuutta havaittavissa.

Kukkuu!!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Te Kunnaksen fanipojat voisitte kunnioittaa suosikkianne sen verran, että kuuntelisitte sen puheet edes tarkasti!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Niin. Kyseessä on maailman seuratuin urheilutapahtuma ja sen kunniaksi YLE tuo tämän kiintiöhurrin pilaamaan ottelun. Jos vitsiohjelmaa haluaisin katsoa, niin Heikki Kinnunen voisi tulla Kummelin kera kyselemään, että "Onkos Viljoo näkynyt?". Paska mikä paska - Kk siis.

Katsotaan vissiin eri peliä, kun meidän olohuoneessa ei viiden ihmisen peli ole pilaantunut?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Yllättävää, että joukkueen HIFK, kannattja kuuli väärin. Voin toki kertoa lisää. Hurrit ovat yhtä.
Stadissa asuvana tätä sairasta kultapossuriittoisuutta näen työni puolesta todella paljon. Hgin ulkopuolella työskentelevät, te olisitte sairaita, jos tietäisitte kuinka em. homma toimii.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itse olen tosiaan Kunnakseen asennoitunut jo valmiiksi että eiköhän sieltä jotain norsun törähtelyä tule... eikä siinä mitään kun asian tietää, ihan hauskaa. Mutta! Onko Kunnas ikinä aikaisemmin selostanut jalkapalloa suomeksi?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Katsotaan vissiin eri peliä, kun meidän olohuoneessa ei viiden ihmisen peli ole pilaantunut?

Olettaisin, että katsotaan peliä eri kodeissa - sillä meitä on täällä kolme. Minä pidätän oikeuden olla pitämättä Kunnaksesta. Saanko olla pitämättä? Vai oletko sinä tämän ketjun "delmontemies"?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Olettaisin, että katsotaan peliä eri kodeissa - sillä meitä on täällä kolme. Minä pidätän oikeuden olla pitämättä Kunnaksesta. Saanko olla pitämättä? Vai oletko sinä tämän ketjun "delmontemies"?

Kuka sinun oikeuteesi on puuttunut, sehän oli vain selkeä kysymys. Ja vastauskin ontui, kun kyse oli samasta pelistä, ei olohuoneesta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan ei Bonyn saksari lähtenyt kuin van Bastenilta.

Kyllä tässä vielä maali nähdään, kummallakin hyviä saumoja mutta huonoja viimeistelyjä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Yllättävää, että joukkueen HIFK, kannattja kuuli väärin. Voin toki kertoa lisää. Hurrit ovat yhtä.
Stadissa asuvana tätä sairasta kultapossuriittoisuutta näen työni puolesta todella paljon. Hgin ulkopuolella työskentelevät, te olisitte sairaita, jos tietäisitte kuinka em. homma toimii.

Sinähän se hassu veijari, kun lähdet hyökkäämään vihapuheen täyteisellä ad hominemilla täysin mitättömään argumenttiin.

Minä osaan kuitenkin nousta tällaisten yläpuolelle ja tyydyn vain sanomaan sinulle god natt och kyssar!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kolumbialta hieno tilanne. Ja Drogba sisään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jes, Kolumbia johtoon kulmasta!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Sinähän se hassu veijari, kun lähdet hyökkäämään vihapuheen täyteisellä ad hominemilla täysin mitättömään argumenttiin.

Minä osaan kuitenkin nousta tällaisten yläpuolelle ja tyydyn vain sanomaan sinulle god natt och kyssar!

Hassua kuitenkin, miten olin oikeassa.
Hassua on myös miten vedät väsyneesti latinaa mukaan, aivan kuten MEILLÄ MUILLA ei internet toimisi toivotulla tavalla.
Omen est omen...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jajajaj, 2-0!!!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Perkele, 2-1.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gooooooooooooal norsut iskee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös