Brasilia 2014 liveseuranta

  • 787 584
  • 8 068

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei saatana, Messi tehnyt tolta paikalta urallaan varmaan 492 maalia ja nyt menee ohi. Aijjai.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Argentiina jatkaa suttaamista hyökkäyspäässä Messin johdolla, ei näin.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Ja Aguerohan sieltä tuli.. Nyt on pyhä kolminaisuus Hiquain, Messi, Aguero kehissä..maaleja! ..lähellä oli..
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sanoin ennen finaalia, että Saksa jaksaa jauhaa vaikka viikon turhautumatta. Mutta jos tuo puolustus ei tiivisty, kohta käy kylmät. Argentiina lähempänä mestaruutta tällä hetkellä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Saksa väsähtää, siltä näyttää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä taidehomo siellä on ohjaamassa? Hieno kuva kiesuspatsaasta, mutta miten se liittyy peliin?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ohjaaja voisi keskittyä peliin, jaksa mitään jeesuspatsasta katsella.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mjaa. Kyllä minä ainakin arvostan hienoja näkymiä, ja tuo sellainen juurikin oli. Ei häirinnyt minun pelinautintoani yhtään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mjaa. Kyllä minä ainakin arvostan hienoja näkymiä, ja tuo sellainen juurikin oli. Ei häirinnyt minun pelinautintoani yhtään.

Kerta olisi riittänyt.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Sabella on todistanut taktisen neroutensa. Aguero miesvartiointihommiin kuulostaa hyvin oudolta, mutta näyttäisi toimivan hienosti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meni vihellys ihan väärinpäin. Argo yritti viedä Myllerin paidan, mutta Mylleri rikkoi tuomarin mukaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meni vihellys ihan väärinpäin. Argo yritti viedä Myllerin paidan, mutta Mylleri rikkoi tuomarin mukaan.
Samaa kyllä vähän ihmettelin itsekin. Tosin ainahan se menee niin että puolustava joukkue hyötyy näissä.

Jahas, tekikö Neuer Schumacherit?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Käsittämätön vihellys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös