pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Ehdotan hienosta saksarista uutta nettihittiä. Ei sinne noiduttuun maaliin mikään mene. Yksi pilkku ehkä, mutta sitten tehdään pari itse.
Itse kannatan molempia tällä hetkellä kisassa mukana olevia eurooppalaisia jengejä nii kyllä se harmittaa jos toinen noista kehitysmaista (brassit ja argot) saa "ilmaisen" finaaliin pääsyn tuon bussikahvin avulla.
Mihinköhän menestykseen viittaat? Ikuisiin kakkostiloihin?Itse olen Costa Rican puolella, koska Hollanti on jo saanut menestystä aikaisemminkin. Olisihan se hienoa jos altavastaaja voittaisi. Vähän niinkuin Ässien tai TPS:n mestaruudet viime vuosina SM-liigassa.
Ei ole Hollanti koskaan voittanut MM-kisoja.Itse olen Costa Rican puolella, koska Hollanti on jo saanut menestystä aikaisemminkin. Olisihan se hienoa jos altavastaaja voittaisi. Vähän niinkuin Ässien tai TPS:n mestaruudet viime vuosina SM-liigassa.
Mihinköhän menestykseen viittaat? Ikuisiin kakkostiloihin?
Kyllä tää Costa Rica argotkin hoitaa. Ja brassit. Vasemmalla kädellä.
Khyyllä, 0-0 kaikkia vastaan ja sen jälkeen kädet ristiin.Kyllä tää Costa Rica argotkin hoitaa. Ja brassit. Vasemmalla kädellä.
...ja Muller sentään osaavat nousta ylös.
Voi toki jos sitten vihaamalla vihaa Brasseja ja Saksaa. :PKai nyt mm-finaalipaikat kertaa kolme + yhden em-kullan voi menestykseksi laskea..
Mutta selkeä ero etelä-amerikkalaisiin nähden, kun tekee sen PYSTYASENNOSSA.Müller kyllä kuluttaa surutta aikaa ja resursseja käsien levittelyyn sekä armottomaan karjumiseen. (sen kieriskelyn päälle) Tekee sen toki pystyasennossa useimmiten. On minusta silti ihan omassa kastissaan.
Khyyllä, 0-0 kaikkia vastaan ja sen jälkeen kädet ristiin.
No luehan rivien välistä, tarkoitin että Hollanti on aivan ykkössuosikki tässä pelissä ja menestynyt muuten esim. EM-kisoissa. Eli on ollut aina jalkapalloilun ykkösmaita.Mihinköhän menestykseen viittaat? Ikuisiin kakkostiloihin?
Kai nyt mm-finaalipaikat kertaa kolme + yhden em-kullan voi menestykseksi laskea..
No se ei ole ihme, että olet hieman hukassa. Provoat vain muille ja sitten et ymmärrä jotain? Taidat olla aina vähän ihmeissäsi?Mietin samaa. Mutta olin niin ihmeissäni, että en kyennyt edes kommentoimaan mitään.
Samaa voi sanoa melkein kaikista supertähdistä...
Sitten tuomarikin menee Hollannin puolelle..