Brasilia 2014 liveseuranta

  • 791 503
  • 8 067

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehdotan hienosta saksarista uutta nettihittiä. Ei sinne noiduttuun maaliin mikään mene. Yksi pilkku ehkä, mutta sitten tehdään pari itse.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse kannatan molempia tällä hetkellä kisassa mukana olevia eurooppalaisia jengejä nii kyllä se harmittaa jos toinen noista kehitysmaista (brassit ja argot) saa "ilmaisen" finaaliin pääsyn tuon bussikahvin avulla.

Ei brassit hyödy Costa Ricasta, kun pelaavat Saksaa vastaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Navas pelaa fiksusti aikaa.
 

Outsider

Jäsen
Ai saatana, jos Navas nyt loukkaantu, mutta eiköhän siellä vaan pelata aikaa. Kyllä Hollannin on pakko kohta osua maaliin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tainnut loukkaantua. Tai sitten Costa Rica teki juuri typerimmän vaihdon ikinä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse olen Costa Rican puolella, koska Hollanti on jo saanut menestystä aikaisemminkin. Olisihan se hienoa jos altavastaaja voittaisi. Vähän niinkuin Ässien tai TPS:n mestaruudet viime vuosina SM-liigassa.
Mihinköhän menestykseen viittaat? Ikuisiin kakkostiloihin?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen Costa Rican puolella, koska Hollanti on jo saanut menestystä aikaisemminkin. Olisihan se hienoa jos altavastaaja voittaisi. Vähän niinkuin Ässien tai TPS:n mestaruudet viime vuosina SM-liigassa.
Ei ole Hollanti koskaan voittanut MM-kisoja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä tää Costa Rica argotkin hoitaa. Ja brassit. Vasemmalla kädellä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
...ja Muller sentään osaavat nousta ylös.

Müller kyllä kuluttaa surutta aikaa ja resursseja käsien levittelyyn sekä armottomaan karjumiseen. (sen kieriskelyn päälle) Tekee sen toki pystyasennossa useimmiten. On minusta silti ihan omassa kastissaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kai nyt mm-finaalipaikat kertaa kolme + yhden em-kullan voi menestykseksi laskea..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Müller kyllä kuluttaa surutta aikaa ja resursseja käsien levittelyyn sekä armottomaan karjumiseen. (sen kieriskelyn päälle) Tekee sen toki pystyasennossa useimmiten. On minusta silti ihan omassa kastissaan.
Mutta selkeä ero etelä-amerikkalaisiin nähden, kun tekee sen PYSTYASENNOSSA.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Khyyllä, 0-0 kaikkia vastaan ja sen jälkeen kädet ristiin.

Argentiinaa vastaan riittää(Romero vs. Navas), Brasiliasta en ole niin varma. Tosin ainakin Chileä vastaan brassien potkut olivat aika heikkoja. Saksaa vastaan (epätod.) pitäisi maali kyllä tehdä, ellei Jogi sitten laittaisi Schweinia laukomaan (hymiö).
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Mihinköhän menestykseen viittaat? Ikuisiin kakkostiloihin?
No luehan rivien välistä, tarkoitin että Hollanti on aivan ykkössuosikki tässä pelissä ja menestynyt muuten esim. EM-kisoissa. Eli on ollut aina jalkapalloilun ykkösmaita.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei jumalauta, tuo mikään käsivirhe ollut!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toi Robben on kyllä kuntoihme, kaveri näyttää 50-vuotiaalta, mutta ravaa kuin muutaman vuoden ikäinen tamma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös