Olihan siinä Algerialla useampia paikkoja, ote pelistä ja maaliinkin pallon laittoivat. Ei Sveitsillä ole huono joukkue vaikka se mährinyt onkin.
Algerialla taisi olla nolla vetoa kohti maalia ekalla puoliajalla + paitsiomaali.
Nyt oli kaveria yksin läpi Sveitsillä, kiitos Romeron käsittämättömän pelaamisen.
Mutta kyllä mäkin toivon, että argot nousee.
... Mulle ei ole väliä kumpi menee jatkoon kunhan maalimäärä jää alle 3.5. :D
Vituttaa, kun osa kentästä on varjossa ja osa ei. Futista pitäisi pelata vain iltaisin tai pilvisellä säällä.
Kun oma suosikki (Espanja) jäi alkulohkoon, olen 8 milj. asukkaan Sveitsin puolella 42 milj. asukkaan Argentiinaa vastaan. Costa Rica jo näytti, että 4,5 milj. asukkaan maa voi nousta kahdeksan parhaan jalkapallomaan joukkoon. Toisaalta toivon Messiltä (Barcelona) onnistumista maalin teossa.
Kuka on tämä siloposkinen pukumies studiossa? Entä ne muut?
Parissa alkulohkon pelissä tuo vasta vituttukin. Aurinkoiset kohdat paloivat tv-ruudulla aivan puhki, kun taas varjoisista kohdista ei tahtonut palloa erottaa.
LCD töllön heikkouksia.. siksi plasma..
Onhan se toki surkuhupaisaa, että pitäis olla töllössä kaiken maailman Smart-ominaisuudet ja hulppea kuvanlaatu, mutta sitten futislähetyksen tiirailu on pari kertaa ollut sietämätöntä.
Itse asiaan: Sveitsin olisi pitänyt rankoa ekalla puoliskolla. Taitaa tässä käydä tismalleen samalla tavalla kuin kaikissa aiemmissa neljännesvälierämatseissa. Sveitsin rooli on kiusata isompaansa, mutta lopulta taipua.
Onhan se toki surkuhupaisaa, että pitäis olla töllössä kaiken maailman Smart-ominaisuudet ja hulppea kuvanlaatu, mutta sitten futislähetyksen tiirailu on pari kertaa ollut sietämätöntä.
Itse asiaan: Sveitsin olisi pitänyt rankoa ekalla puoliskolla. Taitaa tässä käydä tismalleen samalla tavalla kuin kaikissa aiemmissa neljännesvälierämatseissa. Sveitsin rooli on kiusata isompaansa, mutta lopulta taipua.
Kyllä sen säätämällä saat kuosiin, ei se plasma tuossa kohtaa autuaaksi tee.