Brasilia 2014 liveseuranta

• 792 522
  • 8 067

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackiekin lopettanut perinteiset pierusaharassaimitaationsa ja palannut viisastelemaan. Jostain syystä omiensa peleissä piilottelee kuin paraskin pelkuri.

Peli on aika heikkoa ja Höwedes on ihan täysin väärässä paikassa. Mielenkiintoista nähdä mitä vaihtoja tapahtuu. Schürrle olisi otettava kehiin.
Sori, jopa minulle tulee elämässä jaksoja, ettei Jatkoaikaan kirjoittelu ole ensimmäisenä mielessä. Kysy jotain "omista", niin mä vastaan.

Mutta eihän tuolle Saksan esitykselle mitään selityksiä voi keksiä. Ei tässä vaiheessa säästellä sillä tavalla, että vastustaja olisi voinut ottamaan jo muutaman maalin johdon. Paletti vaan sekaisin, mutta tilanne on Saksan kannalta edelleen hyvä.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä en muuten tajuu tätä Saksa hypee. Millon ne on viimeks edes voittanu jotain?

Hehe, toi oli hyvä. Viimeisestä voitosta toki jo 18 vuotta (EM-96), mutta aika jäätävää menestystä ihan nyt vaikka lähtien vuoden 2002 MM- kisoista asti, eli lähes jokaisissa arvokisoissa vähintään välierissä.

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sori, jopa minulle tulee elämässä jaksoja, ettei Jatkoaikaan kirjoittelu ole ensimmäisenä mielessä. Kysy jotain "omista", niin mä vastaan.

Ne jaksot ovat aina kun Englanti pelaa? Odotin yleisellä tasolla hieman enemmän analyysiä lädien omassa ketjussa kisojen aikana, mutta ne olivat kovin vähissä. Se tosin heijastuu aika yleisestikin palstan futisosiossa. Ennen oli paremmin? Silloin kun olin pelkkä lukija, niin oli hyvääkin analyysiä seassa.

Katos, Löw reagoi.

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tulisiko nyt jo se yllätys? Kaikkia lohkoykkösiä ei mielellään näkisi puolivälierissä. Toisaalta huomenna on vielä pari matsia joissa tiiviit haastajat voivat pistää suosikit tiukille!

Aivan jäätävän paska biisi oli muuten äsken. Ei huvittanut edes kattoa videota :'(

Näissä top5-videoissa on ollut laidastaan aika maukkaita valintoja. Tuntuu vähän että joku kesätyöntekijä on saanut vapaat kädet eikä tuotosta ole tarkastettu millään tavalla. Onneksi ei ole top10-listoja, silloin menisi jo kanava vaihtoon taukojen ajaksi.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ne jaksot ovat aina kun Englanti pelaa? Odotin yleisellä tasolla hieman enemmän analyysiä lädien omassa ketjuun kisojen aikana, mutta ne olivat kovin vähissä. Se tosin heijastuu aika yleisestikin palstan futisosiossa. Ennen oli paremmin? Silloin kun olin pelkkä lukija, niin oli hyvääkin analyysiä seassa.
Jos katsot viestihistoriaani, niin huomaat, että en kirjoitellut koko palstalle yli viikkoon. En tosin edes nähnyt kuin pätkiä Englannin viimeisestä pelistä, joten sitä en voi kommentoida. Kai sitä voisi jotain Uruguay-matsista kirjoittaa sinne kuuluvaan ketjuun, Italia-pelistä muistaakseni kirjoitinkin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en muuten tajuu tätä Saksa hypee. Millon ne on viimeks edes voittanu jotain?
Jos nyt tarkkoja ollaan niin muuten 2010 viimeksi, sitä edellinen 2006 kisoissa, molemmissa Saksa voitti viimeisen pelinsä ja pronssihan on voitettu mitali ja kun kerran tuolla käsittääkseni pronssiset mitalit jaetaan, niin voitto se on sekin.

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Näin Saksan kannattajanakin alkaa tuo Müllerin jatkuva kaatuilu vituttaa rankasti.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Juu.. Mutta onneksi kisoja ei pelata suomen Lapissa.. Mahtais olla nälkä ja nestehukka melkoinen kun aurinko ei laskisi koko kisojen aikana..

Huh, onpas viihdyttävää peliä..! Tilanteita tulee ihan liukuhihnalta molempiin päihin.

Just toisinpäin. Saisivat mässätä ympäri vuotokauden,valoisalla ei saa syödä/juoda. No mutta nyt on ollut aurinko maillaan jo tuollakin pari tuntia eli huikkaa voi ottaa kameroiden edessäkin ilman että Allah suuttuu..

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan eri Saksa ollut toisella puoliajalla kuin ensimmäisellä. Algeria taas tuntuu väsähtäneen. Shurrlen vaihto oli kyllä onnistunut. Kohta taitaa verkko heilahtaa.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Didi Hamann twitterissä kritisoi Lahmin sijoittumista ja peluuttamista keskikentällä ja vaati siirtoa laitapuolustaksi sekä Khediraa keskikentälle. Näköjään Löw ajatteli samaa.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Algerian vaarallisuudesta ei ole nähty merkkiäkään tällä toisella neljävitosella.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Miten Riihilahdestakin saa ärsyttävän... Sitä taustaa vasten ymmärtää kyllä helpommin miksi jotkut väsyneet laativat addresseja Kunnaksesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy