Mainos

Brasilia 2014 liveseuranta

• 793 151
  • 8 067

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
VITUNVITUNVITTU! VITUN KREIKKA, HYI HELVETTI!

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huikeaa Kreikka, vielä kun Karagounis ratkoo pilkuilla niin onhan se nasulia.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei näköjään pääse vielä nukkumaan.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jotenkin tää Kreikka saa aina hymyn huulille. Jalkapallokentällä siis.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sieltä se tuleva maailmanmestari näytti taas venymiskykynsä tiukassa paikassa.

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Hurjaa touhua. Aika isoksi nousee myös tuo kenties koko turnauksen selvin pilkku, joka costa ricalle olisi heittämällä kuulunut.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Näin se vaan kisojen taso huononee loppua kohden...

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tämä oli niin nähtävissä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos Kreikka menee pilkuilta jatkoon, julistan jalkapallon vakavasti sairaaksi. Antijalkapallon pahin ylläpitäjä.

edit.
Nyt meni vielä CRC:n veskari klesaksi. Kyllä pahuudesta palkitaan, saatana.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos Kreikka menee pilkuilta jatkoon, julistan jalkapallon vakavasti sairaaksi. Antijalkapallon pahin ylläpitäjä.

Noh, noh tässä on kyllä suht samalla taktiikalla jatkoon päässyttä joukkuetta vastakkain.

Puolustuksen kautta, mikäsi siinä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Käsittämätön Kreikka. Pakko noita on kehua, taas kerran haudan partaalta peliin takaisin. Varmaan Jeesus tekee vielä lopullisen ratkaisuosuman, sopisi kuvaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, noh tässä on kyllä suht samalla taktiikalla jatkoon päässyttä joukkuetta vastakkain.

Puolustuksen kautta, mikäsi siinä.

Mä en ole antanut anteeksi sitä 2004 EM-turnauksen häpäisyä. Se on vieläkin arvokisafutiksen pahin farssi mun elinaikanani.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Noh, Hollanti kyllä perseraiskaa tämän roskasakin jota myös Kreikaksi kutsutaan.

Kuten Ranska puolivälierissä 2004 ja Portugali finaalissa samana vuonna?

Sillä erolla, että Ranska oli ehkä isoin mestarisuosikki noissa kisoissa, Hollanti ei ole sitä näissä kisoissa..

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Onhan päässy Kreikka ihon alle, ku pitää haukkua roskasakiksi ja oksettavaksi. Hienoa viihdettä kyllä omasta mielestäni!

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Lainaisikohan Kreikka pelikirjansa Mixulle? Jos Suomi pelaisi samanlaista jalkapalloa samanlaisella menestyksellä, minulle kelpaisi.

Kreikka on kyllä ihana jengi, pakko arvostaa. :littipeukku:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan päässy Kreikka ihon alle, ku pitää haukkua roskasakiksi ja oksettavaksi. Hienoa viihdettä kyllä omasta mielestäni!

Mä myönnän aivan suoraan, että Kreikka on mun ihon alla. Irrationaalisesti haluaisin, että koko maa suljettaisiin arvokisoista ikuisiksi ajoiksi ihan vaan vittumaisuutensa takia. Ja nimenomaan vittumaisten ilmeiden takia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy