Mainos

Brasilia 2014 liveseuranta

• 793 312
  • 8 067

Ralph

Jäsen
Xherdan Shaqirille hatullinen ja nousee heti maalipörssin jaetulle kolmannelle sijalle.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä on Ranskalla heikkoja syöttöjä hyökkäyskolmanneksella. Siis ihan todella heikkoa peliä, eikä mitään järkeä missään.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oikein pistää vituttamaan tuo Equadorin pelityyli hakea maaleja, eli yhdellä kärjellä käytännössä edelleen.

Mitä väliä, vaikka omissa kolisisi, turnaus on päättymässä, ellei itse tee maaleja.

Outo taktiikka.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyllä on Ranskalla heikkoja syöttöjä hyökkäyskolmanneksella. Siis ihan todella heikkoa peliä, eikä mitään järkeä missään.

Digne tekee kokoajan hyviä aloitteita, mutta Ranskan kaverit hieroo palloa liikaa tai antaa palloa kokoajan Giroudille/Benzemalle, jotka ovat selin maalia kohden. Tuollaista väsynyttä linjaa vastaan nyt pitäisi juuri antaa niitä pystypalloja kun kaveri juoksee terävästi eteenpäin.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Equadorin maali vajaalla on oikeastaan ollut lähempänä, kuin Ranskan maali.

Tai no, yhtä lähellä ainakin.

Ranskan ei toki ole pakko tehdä maalia, mutta ei tämä "esitys" nyt ainakaan minun papereissani heidän rankingiaan voimasuhde-ketjussa nosta.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun mielestäni tässä vaiheessa ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin säästää voimia ja välttää loukkaantumiset. Kaikki muu on toissijaista.

Heh, kyllähän Ranska tuolla on yrittänyt hyökätä - pari kertaa vähän turhankin aggressiivisesti - mutta syöttöjen laatu ja ratkaisut ovat pääsääntöisesti huonoja.

Kuten myös Benzeman ja kumppaneiden viimeistely.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Equadorin maali vajaalla on oikeastaan ollut lähempänä, kuin Ranskan maali.

Tai no, yhtä lähellä ainakin.

Ranskan ei toki ole pakko tehdä maalia, mutta ei tämä "esitys" nyt ainakaan minun papereissani heidän rankingiaan voimasuhde-ketjussa nosta.

Tuskin Ranskan pelaajat kauheasti miettii sitä kuinka korkealla ovat jatkoajan voimasuhde-rankingissa.

Hyvin Schneiderlin pelannut roolissaan, mutta kyllähän Cabaye on pallollisena ihan toista tasoa. Siihen lisäksi vielä Valbuena tuohon, niin ohan tuo Ranskan hyökkäys ihan eri tasolla.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hyvä jumala tätä Ranskan viimeistelyä.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuskin Ranskan pelaajat kauheasti miettii sitä kuinka korkealla ovat jatkoajan voimasuhde-rankingissa...

Ihme alentuvaa kommentointia.

Kyllähän Ranska on yrittänyt tässä maalin tehdä, eikä mitään siinä mielessä "säästellyt", ratkaisut ovat olleet sen sijaan huonoja.

Vähän luovempaa peliä odottaisin mestarikandidaatilta, tosin eivät he kyllä minulla mestarikandidaatteja olekaan.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli nolla-nolla, yksi turnauksen tylsimpiä pelejä.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Hyvin Schneiderlin pelannut roolissaan, mutta kyllähän Cabaye on pallollisena ihan toista tasoa. Siihen lisäksi vielä Valbuena tuohon, niin ohan tuo Ranskan hyökkäys ihan eri tasolla.

Pitää ollakin koska tänään oli todellinen tuhnu.

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ollut Ranska-Ecuador tosiaan ihan yhtä jännä kuin Norsunluurannikko-Kreikka. Ranska teki tarvittavan ja Ecuador ei enempään pystynyt eikä ollut dramaattisen lähelläkään pystyä.

Kisojen neljäs 0-0 ja Ranska minun onnekseni jatkoon. Kaksi edellistä ottelua olleet sen verran vahvoja, että jonkinlaisen kestosuosikin pelistä voi vielä jotakin tullakin, kun tärkeimpiä ruvetaan ratkomaan.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Minulle tämä oli yllätys: tilaston mukaan Portugali olisi kolmanneksi vähäisin filmaaja.

Joko pelityyli on muuttunut, tai sitten vastausta voi etsiä kysymyksestä, kuinka monta minuuttia Portugali onkaan pelannut tässä turnauksessa johtoasemassa.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulle tämä oli yllätys: tilaston mukaan Portugali olisi kolmanneksi vähäisin filmaaja.

Joko pelityyli on muuttunut, tai sitten vastausta voi etsiä kysymyksestä, kuinka monta minuuttia Portugali onkaan pelannut tässä turnauksessa johtoasemassa.

Ei tuo mikään yllätys ole, ei ainakaan minulle. Näkeehän tuon muutenkin, jos ei jostain syystä ole kummallista kaunaa Portugalia tai Cristiano Ronaldoa kohtaan kuten monella tuntuu olevan. Ei Portugali yleensäkään ole sen enempää filmannut kuin valtaosa muistakaan joukkueista. Ja nyt tosiaan lähes vähiten kaikista joukkueista kuten tilastot osoittavat.

Pikemminkin on ollut päinvastoin eli joukkue on kärsinyt kuumaverisyydestä ja siitä, että pelaajilta palaa toisinaan käämit kun vastapuoli filmaa ja feikkaa (hyvänä esimerkkinä Saksa-ottelu ja Müllerin touhut, josta Pepellä leikkasi kiinni). Jos Portugalin tyyliin kuuluisi systemaattinen ja laskelmoiva filmaamisen kulttuuri kuten eräiden jo ulkona olevien joukkueiden kohdalla, niin ei tämmöisiä episodeja tapahtuisi.

Cristiano Ronaldo kaatuilee toisinaan, mutta osasyy siihen on se, että häntä otetaan jatkuvasti todella kovaa siinä toivossa, että hänet pystyttäisiin pitämään aisoissa. Ei se ole filmaamista, jos joku köntys rappaa täysillä jaloille ja saa hänet nurin.

Johtoasemassa oleminen ei filmaamisen määrään tässä tapauksessa ainakaan vaikuta. Tappioasemassahan sitä nimen omaan luulisi filmaamisen lisääntyvän siinä toivossa, että saataisiin kalasteltua tuomarilta vaparia tai jopa vastustajalle korttia, ja Portugali on tappioasemassa pelannut tässä turnauksessa melkoisesti.

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Johtoasemassa oleminen ei filmaamisen määrään tässä tapauksessa ainakaan vaikuta. Tappioasemassahan sitä nimen omaan luulisi filmaamisen lisääntyvän siinä toivossa, että saataisiin kalasteltua tuomarilta vaparia tai jopa vastustajalle korttia, ja Portugali on tappioasemassa pelannut tässä turnauksessa melkoisesti.

"The study showed one thing emphatically: The amount of histrionics your players display during a match correlates strongly to what the scoreboard says. Players on teams that were losing their games accounted for 40 "injuries" and nearly 12.5 minutes of writhing time. But players on teams that were winning—the ones who have the most incentive to run out the clock—accounted for 103 "injuries" and almost four times as much writhing"

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
"The study showed one thing emphatically: The amount of histrionics your players display during a match correlates strongly to what the scoreboard says. Players on teams that were losing their games accounted for 40 "injuries" and nearly 12.5 minutes of writhing time. But players on teams that were winning—the ones who have the most incentive to run out the clock—accounted for 103 "injuries" and almost four times as much writhing"

Jooh. Itse luulin että tämä olisi itsestäänselvyys. Kun olet tappiolla et tahdo kelloa kuluttaa, vaikka oikeastikkin sattuisi vähän. Taas johdossa niin jokainen pienikin kontakti tehostetaan ja otetaan sekuntit/minuutit pois.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vaikuttaako neljän kuukauden pelikielto kuinka paljon ensi kauteen missä ikinä pelaakaan?

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse odotin jopa kovempaa tuomiota ottaen huomioon aikaisemmat rötökset. Mut joo, ainoa hyvä asia on että pureminen kohdistui toiseen ihmismulkkuun. Chiellinilta olisi pitänyt vetää nenä poskelle ennemminkin ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy