Minkä takia Kalju ja Litti ei arvostele noita tuomareita? Eikö muka uskalla.
Litin kannan ymmärrän, kun pelaajana opettelee tietyllä tapaan nielemään ainakin jollakin tavalla ne paskatkin tuomiot.
Minkä takia Kalju ja Litti ei arvostele noita tuomareita? Eikö muka uskalla.
Mietin että laskiko linjuri et se osu ekaks päähän ennenkuin meni Santokselle? Jolloin se oli jo paitsiossa?
Aika paljon organisoidumpaa tuo Mehikon pelaaminen. Taitaa tulla kylmää kyytiä Kamerunille.
Mietin että laskiko linjuri et se osu ekaks päähän ennenkuin meni Santokselle? Jolloin se oli jo paitsiossa?
Sehän osui, mutta Kamerunin pelaajan päähän. Eli tuomarivirhe.
Mbia rappaa Cuardadoa ja kolumbialaisen kortti ei nouse.
Ei täälläkään hyvin mene kun otteluseurannassa itketään taas selostajia. Eikö niille ole omaa ketjua?
Olisiko paikallaan perustaa selostajan otteluseurantaketju, jossa voitaisiin keskittyä pelin sijaan selostajiin?
Itse pelistä sen verran, että varsin viihdyttävää. Oikeudenjakaminen jatkaa eilisellä linjalla, joten ei mitään uutta.
Wauuuu! ai oikein keskittyä itse peliin. "Itse pelistä sen verran, että varsin viihdyttävää. Oikeudenjakaminen jatkaa eilisellä linjalla, joten ei mitään uutta." Kiitos tästä analyysista – antakaa mun kaikki kestää. Over and out.
Puoliajalla tuomarit on käyneet tilanteet läpi ja todenneet, että eiköhän pojat korvata tää vähän heppoisella pilkulla Mexicolle.. Näinhän siinä tulee käymään!