Brasilia 2014 liveseuranta

  • 787 243
  • 8 068

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika paljon organisoidumpaa tuo Mehikon pelaaminen. Taitaa tulla kylmää kyytiä Kamerunille.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin että laskiko linjuri et se osu ekaks päähän ennenkuin meni Santokselle? Jolloin se oli jo paitsiossa?

Joo, näin avustava epäilemättä on katsonut, harmi vaan että osui Kamerunin pakin päähän ja tuomio oli siis aivan hanurista.

Mahtaa Giovania hieman sapettaa, kaksi täysin ok maalia MM-kisamatsissa ja molemmat aiheetta hylätty saman avustavan lipulla.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Farssi jatkuu! dos Santos jo toinen maali, eikä hyväksytä mistään prkl...
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
En nyt jaksa lukea tätä ketjua taaksepäin, joten anteeksi toisto, mutta mä en kestä tuota Kunnasta. Rasittava ääni eikä mitään otetta itse peliin ja sen tapahtumiin. Filosofoi niitä näitä. Ei helvetti. Luulisi jo YLEnkin tajuavan että tuosta ei tule mitään. Itse Pelissä sentään on tunnetta....
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mbia rappaa Cuardadoa ja kolumbialaisen kortti ei nouse.

Guardado. Cuadrado sitten C:llä ja vähän eri tavalla kirjoitettuna pelaa Kolumbian jengissä.

Hauskasti kyllä Meksiko avaa tuon pelin luomalla 3vs1/2vs1 tilanteen aina toppareiden avulla ja aina pelataan näin Eto'on ja välillä keskikentän keskustankin yhden kaverin ohi pallo. Muutenkin Meksiko hyvin avaa peliä. Kamerun taas vain roiskii palloa ylös silmät kiinni...
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Ei täälläkään hyvin mene kun otteluseurannassa itketään taas selostajia. Eikö niille ole omaa ketjua?

Olisiko paikallaan perustaa selostajan otteluseurantaketju, jossa voitaisiin keskittyä pelin sijaan selostajiin?

Itse pelistä sen verran, että varsin viihdyttävää. Oikeudenjakaminen jatkaa eilisellä linjalla, joten ei mitään uutta.

Wauuuu! ai oikein keskittyä itse peliin. "Itse pelistä sen verran, että varsin viihdyttävää. Oikeudenjakaminen jatkaa eilisellä linjalla, joten ei mitään uutta." Kiitos tästä analyysista – antakaa mun kaikki kestää. Over and out.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
"Tottakai tämä herra nostaa lipun varmuuden vuoksi jos olisi mennyt reppuun."
 

Snagari

Jäsen
Vituttaa ajatellakin että peli on 0-0 kun samalla 2 päivänselvää maalia on hylätty Mehikon pojilta. Miksi täytyy ottaa noita puuhastelijoita tuonne? Vittu mitä seppiä.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Viihdyttävä ottelu, toki hylätyt maalit vituttaa mutta oikein kivaa katsottavaa muuten.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Wauuuu! ai oikein keskittyä itse peliin. "Itse pelistä sen verran, että varsin viihdyttävää. Oikeudenjakaminen jatkaa eilisellä linjalla, joten ei mitään uutta." Kiitos tästä analyysista – antakaa mun kaikki kestää. Over and out.

Ei vaan niihin selostajiin, sulla mättää nyt luetun ymmärtäminenkin. Oma kontribuutiosi ei tuonut senkään vertaa. :D

Lähellä oli jonkinasteinen world record "paitsio" maalien suhteen ensimmäisellä puoliajalla.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Erikoinen puoliaika. Ei voi kyllä muuta sanoa. Vettäkin rupesi satamaan sitten niin perkeleesti. Litistä saisi kyllä paljon enemmän irti jos olisi selostaja, joka tajuaisi lajista enemmän ja tuntisi pelaajat paremmin... vaikka Kaitsu onkin symppis
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Kuiskivat homot ja metroseksuaalit hipsterit ovat vallanneet YLE:n. No, onneksi Ville edes oli saatu studio-isännäksi. Kuningas-Litmaselta tulee asiantuntevaa settiä ja välillä hyvää huumoriakin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Puoliajalla tuomarit on käyneet tilanteet läpi ja todenneet, että eiköhän pojat korvata tää vähän heppoisella pilkulla Mexicolle.. Näinhän siinä tulee käymään!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puoliajalla tuomarit on käyneet tilanteet läpi ja todenneet, että eiköhän pojat korvata tää vähän heppoisella pilkulla Mexicolle.. Näinhän siinä tulee käymään!

Ei mikään huono kuvio. Jossain livevedossa saattaisi hyvinkin olla Mexico penalty yes/no.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Toivottavasti Kunnas olisi opetellut muutaman muunkin pelaajan nimen kentältä kuin Eto'on, että tietäisi välillä kenellä pallo on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös