Oliko muuten ensimmäinen veskari joka floppasi Nybarin aikana?
Pitkämäki floppasi. Tosin en tiedä oliko Penalla vielä sormet pelissä, mutta jotenkin muistelisin, että Nokka ja Nybari hänet Ruotsista löysivät.
Oliko muuten ensimmäinen veskari joka floppasi Nybarin aikana?
Eli näin, sopimus purettu yhteisymmärryksessä.
en viitsisi mainita b-sanaa, mutta silti on pakko todeta, että...
Käsitykseni mukaan Brad on kohtuu vahvasti uskonmies, joten tuskin tuo b-sana tässä kohtaa pätee?
Eli näin, sopimus purettu yhteisymmärryksessä.
Nää huvittavia, kun kaikki sopparit on aina purettu yhteisymmäryksessä. Fatankin kohdalla tapahtui näin, mutta mies itse visersi, että jättää joukkueen, muttei omasta tahdostaan. Se on sitten ihan jokaisen oma asia uskooko nybaria vai pelaajaa..
Kuulunee eri ketjuun mutta miten ihmeessä annatte Kautosen Vellulle synninpäästön. Totta kai Nybari on viime kädessä vastuussa, mutta olisi nyt luullut tyhmimmänkin tajuavan, että Velllu ei ehkä ole paras mahdollinen scoutti.Thiessen täydentää HIFK:sta poistuneiden/poistettujen ulkomaalaisten kentällisen. Marraskuun puoliväli ohitettiin juuri ja HIFK:sta on ulkoistettu viisi (5 kpl) ulkomaalaishankintoja. Surullinen tilasto. Thiessen sai reilun mahdollisuuden olla HIFK:n 1-mv eikä pystynyt käyttämään sitä. Näkemiin vaan.
Kuulunee eri ketjuun mutta miten ihmeessä annatte Kautosen Vellulle synninpäästön. Totta kai Nybari on viime kädessä vastuussa, mutta olisi nyt luullut tyhmimmänkin tajuavan, että Velllu ei ehkä ole paras mahdollinen scoutti.
Edelleen odotan missä vaiheessa lähtee itse Nybondas. Sitten kun on ensin ulostanut kaikki muuta heikot lenkit? Toimii ikään kuin laivan kapteeni, joka jättää viimeisenä uppoavan aluksen.
(28.07.2013)No offense, mutta epäilen vahvasti että Thiessenin arpa ei tule osumaan ja ennen joulua jo mietitään miten mokomasta pääsisi eroon. Itse olen tainnut nähdä pari farmipeli peliä mieheltä, ja mies jäi positiivisesti mieleen lähinnä sukunimensä perusteella. (käsitykseni mukaan, tai niin ainakin haluaisin ajatella, että kaverin äiti on Tiffani Thiessenin, Beverly Hills, 90210? nam)
toivottavasti oikeasti niin, että IFK ei joutunut maksumieheksi.
Kuulunee eri ketjuun mutta miten ihmeessä annatte Kautosen Vellulle synninpäästön. Totta kai Nybari on viime kädessä vastuussa, mutta olisi nyt luullut tyhmimmänkin tajuavan, että Velllu ei ehkä ole paras mahdollinen scoutti.
Mutta; edelleenkin olisi mielenkiintoista kuulla perustelut kuluvalle kaudelle hankittujen ulkomaalaisvahvistusten palkkaamiselle. Ja eiköhän parin viikon sisään vapauteta seuraava pelaaja - vaatineen vaan hiukan pelikuntoisia miehiä loukkaantuneiden joukosta.
No hyvä että työpaikkaa löytyi. Tuskinpa tuollakaan on paljon peliaikaa luvassa, saa sielläkin tyytyä avamaan lähinnä vaihtoaition luukkua.
Eiköhän Thiessen saa ihan hyvin peliaikaa AHL:ssä. Brad on hyvä maalivahti, joka ei vaan syystä tai toisesta sopeutunut koskaan kunnolla isoon kaukaloon ja/tai HIFK:hon. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen pohjoisamerikkalainen veskari jolle käy noin.