Tomek #11 kirjoitti:
Onneksi ei sitä jatkosopparia keretty vääntää...
Näitä miehiä ei todellakaan tarvita jotka jättää joukkueen näin. Jos ei halua pelata Jokereissa niin antaa mennä vaan! Nyt tauolla olis hyvä kysästä olisko muitakin halukkaita luikkimaan pois!?
Enkä todellakaan arvostele Norttonin peliesityksiä, päinvastoin, tuollainen pelaaja me tarvittas pelillisesti tosin vähemmän jäähyjä. Mutta halu pelata ja edustaa Jokereita pitäisi olla.
Älkää nyt helvetissä menkö kysymään, olisiko muita halukkaita luikkimaan pois, saattaa lähteä koko joukkue :). No, surkea provo, pyydän anteeksi.
Mutta asiasta: Miten tuon Nortonin sopimus sitten oikein oli? Itse ainakin kuvittelin koko ajan, että Brad pelaa teillä vähintäänkin kauden loppuun asti. Onko todellakin niin, että USA jyrää jopa farmisarjoillaan koko Euroopan (tai ainakin Suomen) yli? Eikö millään sopimuksilla täällä enää ole arvoa? Vai onko Nortonille luvattu varma paikka nhl:ssä (ei silti, että sekään poistaisi Euroopan sopimusten arvoa)?
Yhden ainoan pelin ennätin Nortonilta nähdä paikan päältä, joten muuten minun on vaikea hänestä pelaajana mitään sanoa. TV:stä pari peliä, mutta niistä ei aina niin hyvää kuvaa saa varsinkaan puolustajista.Taklata osasi kuitenkin ainakin minun mielestäni kohtalaisen hyvin.
Tämän uutisen jälkeen taitaa Kangasniemen Miskan mahdollinen sainaus mennä Jypiltä ohi, kun Masa levittää taas kukkaroaan?