Brad Lambert hurrikaanipaitaan

  • 176 555
  • 862

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Businessta lätkä Liiga-tasolla kuitenkin on ja alatyyliset ilmaisut, sormimerkit näkyy tv:ssä vs. kaikki homottelut ei yleisölle asti kuulu, on taustalla näissä "nykyaikaisissa" rangaistuksissa.
Epäillään ettei kaikki yhteistyökumppanit halua näkyvyyttä keskisormen kanssa?

Sehän on ihan selvää, että näin kovan rangaistuksen laatineilla on joku syy asialle. Minä en ole lainkaan sitä mieltä, että sentterin näytöstä ei pitäisi rangaista. Pitää ja voi. Kysymys on vain mielipiteestä koskien rangaistuksen asteikkoa.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että 10 minuutin henkilöhtainen rangaistus tai ko. pelistä ulos, nämä olisi mielestäni aivan riittävät rangaistukset. Jos sentterin näyttöön yhdistetään esimerkiksi rasistinen solvaus, silloin sietääkin tulla isosti kakkua.

Minun mielipide ei tästä muutu ja olkoon tämä keissi minun osalta tässä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Olen @Tepi#45 kanssa aika samoilla linjoilla, kymppi tai ulos henkilökohtaisena ja kurinpitoon tarviiko useampia pelejä laittaa. Samalla pelaajalta pakollinen julkinen vastaus kurinpidolle tötöilyihinsä, eikä pelkkä anteeksi pyyntö riitä.

Niinhän tuo käy Lambertille henkilökohtaisesti, mutta tälläisen rankomisen myötä myös joukkueelle kohtuuttomaksi, koska tästä eteenpäin jokainen joukkue provoaa Lambertia, kun tietää, että junnun pää ei vielä kestä siinä missä aikuisen. Vitosen ylivoimilla on kiva ratkoa pelejä ja turha on kuvitella sinisilmäisenä, että tähän ei jokainen joukkue tarttuisi, jos mahdollista on.
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Mitä enemmän eilistä mietin, sitä enemmän minulla on sympatiaa 17-vuotiaan Lambertin käytökseen.

”Huonosti” mennyt kausi, Kemellin varjoon jääminen, kohta Matti Nykäsen tasoille nouseva negatiivinen julkisuus jopa valtakunnan mediassa, todella kova yritys eilen (joukkueen paras Parkkisen ohella), tilanteen jälkeinen rumahko viheltämättä jäänyt taklaus kun aiemminkin on kolhittu (viimeisimmän joukkuetoveri Kemell kävi ”kuittaamassa” tunnetuin seurauksin).

17-vuotias on lapsi vaikka taidot aikuisten sarjaan riittävätkin. Lapsi käyttäytyy välillä noin. JyPin kannalta iso harmi että se vitonen oli pelissä vedenjakajana. Toivon että Lambert oppii tästä ja jatkaa Jypissä nousujohteista peliä.

Kyllä se siitä.
Seliseli. Jos aikoo olla todellinen huippu-urheilija myös aikuisena, pitää olla asenne kunnossa jo nuoresta pitäen. Kovimmilla pelaajilla on myös se kovin asenne.

Kyllä Lambert on ollut parin viimeisen kauden aikana ainakin itselleni hurjan suuri pettymys sekä pelillisesti että asenteellisesti. Tähän mennessä olen katsonut huolestuneena sitä kuinka puutteellinen peliäly Lambertilla on aikaisempaan hypeen nähden, mutta valitettavasti alkaa vaikuttaa siltä, että puutteet eivät ole pelkästään peliin liittyvässä älyssä. Toki jos isä antaa juuri tällä saralla huonoa esimerkkiä, niin eipä taida sitten pojasta polvi parantua.
 
Viimeksi muokattu:

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitko lopettaa? Noloa, muttei Bradille, vaan sulle. Odotan HIFK-faneilta pikkasen enemmän, varsinkin toisten joukkueiden osioissa kuin mitä tämän viestin anti oli. Asiansa voi kirjoittaa laadukkaammin kuin mitä tässä oli nyt oksennettu.

Jäbä on 17 v. Tuskin on itse erikoiskohtelua vaatinut, eikä se ole Bradin vika, että faijansa on mitä on. Voihan se olla, että tilanne muuttuu, kun Brad tulee täysi-ikäiseksi. Silloin se on Bradista itsestään kiinni, kuinka paljon faijalla on sananvaltaa. Toki ei silloinkaan helppoa ole, koska vaatii munaa nousta omia vanhempiaan vastaan, olipa kuinka vanha tahansa.
@BOL joo olisinhan vähän laadukkaammin tuon mielipiteeni esittää.... mutta uudelleen lukiessa en siitä oksennusta saa, ehkä hieman liian kärkkään kommentoinnin.... ja
Enhän minä mielestäni tuossa Bradia syytä vaan ennemminkin "Iskää", joka ajanut pojan tähän tilaan ja jota kaikki seuraavat. Etköhän sinäkin Stadin kaudella iskän nähnyt hallilla....? Asiat ovat menneet nyt niin pitkälle, että pojan oman uran kannalta mantereen vaihto olisi järkevintä. Nyt on koko kiekkokansan silmätikkuna ja ei missään positiivisessa mielessä. Ja mä en usko asian muuttuvan mihinkään niin kauan kuin "Iskä" ei asu eri paikkakunnalla. Kannattaa myös lukea taannnoiset avautumiset JYPin jengihengestä kopissa... en muista mistä luin ja uskon(en tiedä), että näillä asioilla toistensa kanssa yhteistä...
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitko lopettaa? Noloa, muttei Bradille, vaan sulle. Odotan HIFK-faneilta pikkasen enemmän, varsinkin toisten joukkueiden osioissa kuin mitä tämän viestin anti oli. Asiansa voi kirjoittaa laadukkaammin kuin mitä tässä oli nyt oksennettu.

Jäbä on 17 v. Tuskin on itse erikoiskohtelua vaatinut, eikä se ole Bradin vika, että faijansa on mitä on. Voihan se olla, että tilanne muuttuu, kun Brad tulee täysi-ikäiseksi. Silloin se on Bradista itsestään kiinni, kuinka paljon faijalla on sananvaltaa. Toki ei silloinkaan helppoa ole, koska vaatii munaa nousta omia vanhempiaan vastaan, olipa kuinka vanha tahansa.
Ja en voi lopettaa. Kun asiaa pohdin... kaveri on todellakin 17v... tällainen prässi. Minun mielestä on ihan aiheellinen huoli, että ei jaksa ja tulee joku aivan järjetön ylilyönti. Omaan mieleen tuli mielikuva heti ensimmäinen järjettömästä kahden käden mailan iskusta vastustajaan. Ja toki en tiedä kuinka kovilla nuoren kaverin psyyke on? Voihan se olla kaukana tästä, mutta eihän täysin kunnossa ole. Toinen asia mikä tuota kirjottaessa tuli mieleen, että 17v kaveri teki tämän tempun. En tiedä miksi, mutta itse olisin kokenut tämän tempun kokeneemmalta pelaajalta hyväksyttävämmäksi, älä kysy, en tiedä miksi? Olisi myös kiva sinun(Jyp fanien) analyysi tilanteesta, oliko kertatapaus, oire jostain pitkäaikaisesta vai tulevasta?
Siitä varmaan kaikki ollaan yhtämieltä, että hän on esikuva Kemellin ohella nuorille JYP-pelaajille ja tämä temppu tuskin palveli sitä osastoa....
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jäbä on 17 v. Tuskin on itse erikoiskohtelua vaatinut, eikä se ole Bradin vika, että faijansa on mitä on.
Amen. Ehkä rapakon takana on kovempi pyrky pinnalle kuin mihin olemme Suomessa tottuneet. Vanhemmat osaavat (ja kehtaavat) vaatia yhä enemmän, kun aiemmin enemmän yksilöurheilun puolella tutuksi tullut isä-poika-hulluus (tyyliin Sieviset uinnissa) siirtyy joukkuelajeihin. Se ei tarkoita, että seurojen pitää aloittaa tiputanssi lahjakkuuksien edustajien edessä, mutta paine kasvaa liigan kasvattajasarjan statuksen myötä.

Omaan mieleen tuli mielikuva heti ensimmäinen järjettömästä kahden käden mailan iskusta vastustajaan. Ja toki en tiedä kuinka kovilla nuoren kaverin psyyke on? Voihan se olla kaukana tästä, mutta eihän täysin kunnossa ole.
Mitä tulee kenen tahansa pelaajan henkisen puolen kunnon arviointiin, niin olisin sen osalta helvetin varovainen. Se viisaus tuskin asuu tällä palstalla, Apulantaa kehnosti lainaten.

e: lainaus kuntoon
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jusu kommentoi Lambertia lehdistötilaisuudessa. Mun mielestä ihan täyttä asiaa, että nuorta kaveria tylytetään nyt suotta joka suunnasta.


Olisiko tuo kommentti tulkittavissa myös siten, että Lambert ei ole lähdössä Jyväskylästä? Ei sillä, että olisin itse noihin kauden aikana nousseisiin huhuihin missään vaiheessa uskonut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jusu kommentoi Lambertia lehdistötilaisuudessa. Mun mielestä ihan täyttä asiaa, että nuorta kaveria tylytetään nyt suotta joka suunnasta.


Olisiko tuo kommentti tulkittavissa myös siten, että Lambert ei ole lähdössä Jyväskylästä? Ei sillä, että olisin itse noihin kauden aikana nousseisiin huhuihin missään vaiheessa uskonut.

Onhan Lambertin ympärille kovaa hypeä luotu ja se luonnollisesti synnyttää keskustelua. Sitten seurasäädöt tai lähinnä isä-joka-haluaa-elää-unelmansa-poikansa-kautta -tyyppi.

Kyllä tässä silti tulee mieleen että mitä vittua on meneillään ihmisten korvien välissä. Kuitenkin aika moni tylyttäjäkin on tajunnut isän läsnäolon sekä sen että nuorukainen on 17. Eli vähän niin kuin pääsee omilleen täyteen ikään tultuaan.

Kyllä Brädi kritiikkiä ansaitsee ja myös aiheesta sitä saanut. Nyt ollaan kuitenkin pistetty aikamoinen vaihde päälle ja saatu sirkus aikaan. Sitten ihmetellään jos kasetti ei kestä tuon ikäisellä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Yleensä ei ole tapana huudella vieraisiin pöytiin, eikä "sekaantua" varsinkaan joukkueen sisäisiin asioihin. Nyt on pakko sen verran kommentoida, että täysin yli menee nuoren ja poikkeuksellisen lahjakkaan pelaajaan arvostelu. Kaveri on 17-vuotias, jonka oma isä on aktiivisesti esillä ja hakemassa pojan uralle suuntaa. Mediahuomio on ollut aivan riittävää tuon ikäiselle kaverille lyömään päälle käsittämättömän kovaa ja turhaa painetta.

Mitä tulee Ässä-pelin tapahtumiin, niin ottaa vastaan melko kovia otteita ja kuka tietää, vaikka vähän kiviä taskuun huutoja samalla. Tuskin hän ilman syytä lähtee viskelemään keskisormia vaihtoaition suuntaan. Tekona tottakai tuomittava nykyurheilussa ja sanktio oikeutettu.

Keskittyminen kuitenkin on lipsunut Lambertin kohdalla täysin pois oleellisesta. Allekirjoittanut ainakin katsoo kaverin otteita kaukalossa ilolla ja peilaa ne sitä tosiasiaa vasten, että kaveri painaa Liiga-askissa 17-vuotiaana tuollaisilla esityksillä, mitä tähän asti on nähty. Varmaan hänessä itsessäänkin on vikaa, mutta kenessä tuon ikäisessä ei sitten olisi jalostamattomuutta? En hetkeäkään usko, että olisi huono joukkuepelaaja jota toiset katsovat kieroon. Eteenpäin ja näin.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan kypsää ja fiksua puhetta Bradilta.

Median kirjoittelusta Brad toteaa vain, että mediassa lukee mitä lukee. Kirjoitteluun ei voi juuri vaikuttaa ja se kuuluu tähän kuvioon.

Kuittaa siirrot muualle huhuiksi ja kertoo olevansa tyytyväinen tilanteeseen JYPissä. Brad kertoo, että on kehittynyt Jyväskylässä. Voima mennyt eteenpäin, aloituksissa ja puolustupelaamisessa on tullut harppauksia eteenpäin.

Ihan kypsästi suhtautuu myös tappioputkeen, vaikka häviäminen on vaikeaa myös henkilökohtaisesti. Korostaa isoa kuvaa, koska iso osa otteluista olisi voinut kääntyä myös JYPille ja tappiot oli pienestä kiinni. Joka päivä pitää kehittyä joukkueena kohti kevättä.

Brad kertoo, että ei ole huolissaan omasta pelistä niin kauan kun pääsee maalintekopaikoille. Tuloksenteko on ollut vaikeaa, mutta tulos tulee aikanaan.

Brad tiedostaa, että on tärkeä vuosi menossa, mutta yrittää silti mennä vain päivä kerrallaan ja kehittyä joka päivä niin paljon kuin mahdollista.

Keskustelussa sivuttiin myös maajoukkuetta ja Kemelliä. Puheet siitä, että yksi Bradin synneistä on ollut, kun on jäänyt Kemellin varjoon. Puheet hieman huvittaa Bradia, mutta tärkein lienee seuraava:

"Me ollaan Joken kanssa hyviä kavereita ja on ollut hienoa nähdä, kuinka hyvin hänellä menee. "
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan kypsää ja fiksua puhetta Bradilta.

Kuittaa siirrot muualle huhuiksi ja kertoo olevansa tyytyväinen tilanteeseen JYPissä. Brad kertoo, että on kehittynyt Jyväskylässä. Voima mennyt eteenpäin, aloituksissa ja puolustupelaamisessa on tullut harppauksia eteenpäin.

Ihan kypsästi suhtautuu myös tappioputkeen, vaikka häviäminen on vaikeaa myös henkilökohtaisesti. Korostaa isoa kuvaa, koska iso osa otteluista olisi olisi voinut kääntyä myös JYPille ja tappiot oli pienestä kiinni. Joka päivä pitää kehittyä joukkueena kohti kevättä.

Brad kertoo, että ei ole huolissaan omasta pelistä niin kauan kun pääsee maalintekopaikoille. Tuloksenteko on ollut vaikeaa, mutta tulos tulee aikanaan.

Brad tiedostaa, että on tärkeä vuosi menossa, mutta yrittää silti mennä vain päivä kerrallaan ja kehittyä joka päivä niin paljon kuin mahdollista.

Keskustelussa sivuttiin myös maajoukkuetta ja Kemelliä. Puheet siitä, että yksi Bradin synneistä on ollut, kun on jäänyt Kemellin varjoon. Puheet hieman huvittaa Bradia, mutta tärkein lienee seuraava:

"Me ollaan Joken kanssa hyviä kavereita ja on ollut hienoa nähdä, kuinka hyvin hänellä menee. "
Ei oikeastaan edes yllätä, että Brad puhuu haastattelussa järkeviä. Pohjimmiltaan järkevä kaveri ihan selkeästi.

Pitäisi vain saada tuo näkymään myös kentällä. Varmasti se on monen tekijän summa, että pelaaminen on näyttänyt niin itsekkäältä ja vaikealta, mutta onhan tuossa ollut parempia merkkejä jo ilmassa.

Olen edelleen tyytyväinen, että Brad on joukkueessa mukana. Pari onnistumista alle, niin kyllä se siitä lähtee.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oikeastaan edes yllätä, että Brad puhuu haastattelussa järkeviä. Pohjimmiltaan järkevä kaveri ihan selkeästi.

Suomessa on vähän ikävä diskurssi kaikkien poikkeuksellisten pelaajien suhteen. Ja poikkeuksellisella tarkoitan sitä, että Suomessa ei yleisesti kannata olla mitenkään lahjakas, koska jos jotain meillä täällä osataan laajemmin ja paremmin kuin missään muualla niin se on lannistavan ilmapiirin luominen.

Muistan, kun Patrik Laine kärsi joskus kuivemmasta kaudesta Tapparassa niin lehtien sivuilla, kun ei tullut maajoukkuepelissä maalia tai tuli peräti virhe, niin suurin osa kommenteista oli nälviviä "vai muka NHL:n ykköskierroksen varaus, susta tulee liigajyrä ja se on aivan maksimi". Tämä on toki vain yksittäinen esimerkki, mutta valitettavan laajasti Suomessa on tapana puhua todella epäkunnioittavalla tavalla julkisesti nuorista pelaajista. Analyysimateriaali on suunnilleen yhden pelin yksi vaihto ja sillä tehdään jo todella syvällisiä johtopäätöksiä.

Mitä tulee siihen, kuinka paljon iloa JYP saa irti esim. Lambertista niin se riippuu todella paljon ympäristöstä. Jos ympäristö tukee kehittymistä ja annetaan pojalle mahdollisuus kehittyä omana itsenään ja omaa tahtiaan niin silloin ne rajat eivät ihan heti tule vastaan. Jos puolestaan ilmapiiri on se, että "susta ei koskaan tule mitään" niin ei todennäköisesti tulekaan. Jos jotain silleen laajemmin kaipaisi Suomeen niin vähän inhimillisyyttä näihin puheisiin, kun puhutaan nuorista pelaajista.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mitä tulee siihen, kuinka paljon iloa JYP saa irti esim. Lambertista niin se riippuu todella paljon ympäristöstä. Jos ympäristö tukee kehittymistä ja annetaan pojalle mahdollisuus kehittyä omana itsenään ja omaa tahtiaan niin silloin ne rajat eivät ihan heti tule vastaan. Jos puolestaan ilmapiiri on se, että "susta ei koskaan tule mitään" niin ei todennäköisesti tulekaan. Jos jotain silleen laajemmin kaipaisi Suomeen niin vähän inhimillisyyttä näihin puheisiin, kun puhutaan nuorista pelaajista.

Eiköhän tämä lehdistön skandaalihakuisuus ja sitä kautta ihmisten lynkkausmieliala ole ihan perusjuttuja mitä Brad juttelee esimerkiksi henkisen valmentajan kanssa. Suomalaisen suurimpiin nautintoihin kuuluu se kun voi kaljamahaisena suoratoistopalvelujen suurkuluttaja duunarina tuntea vahingoniloa siitä että joku on oikeasti pannut likoon kaiken ja epäonnistuu. Kai se oikeuttaa jotenkin sitä että itse tuli mentyä sieltä missä aita on matalin. Mutta itse asiaan, mä uskoisin että seurassa ollaan ihan täysin tietoisia Lambertiin kohdistuvista paineista ja niiden kanssa tehdään varmasti töitä.

Eiköhän siellä ole henkisen valmentajan kanssa käännetty se asia vahvuudeksi että nobodyt huutelee ja pelaaja itse on suurimpia suomalaisia lupauksia jolla on edessään kaikin puolin loistava tulevaisuus. Unelma-ammatti ja varmaan ihan kivasti rahaa. Miksi siis noteerata millään tavalla mitä joku keltainen paskalehdistö klikkituskissaan kirjoittelee tai Lambertiin verrattuna täydet luuserit huutelee. Suuri osa tuosta porukasta itseni mukaan lukien ei osaa käsitellä asioita tarpeeksi laajalla skaalalla että osaisi sanoa mitään järkevää tai rakentavaa, vaan tosiaan mennään sieltä missä aita on matalin. Onneksi nykyään tosiaan tällaiset asiat osataan ottaa huomioon ja meille ei lähtökohtaisesti synny uusia Matti Nykäsiä, joka joutui pitkälti tuon myllyn käymään nuorena poikana itsekseen läpi ja tuloksenhan kaikki tietää.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Valajas en sinänsä epäile JYPin kykyä käsitellä ammattimielessä Lambertia aivan oikealla tavalla. Sen sijaan toivoisin, että laajemmin ymmärrettäisiin osana ihan tavallista kansalaisen vastuuta se, millä tavalla asioista ja ihmisistä puhutaan, sillä on oikeaa vaikutusta ympäristöön. Toki yksilökeskeinen yhteiskunta antaa ja ottaa - Lambertin menestymisen "vastuuhenkilö" on viime kädessä Lambert itse. Monet asiat jäävät yksilön omalle vastuulle ja oman toimintatavan sisälle, vaikka monesti kollektiivisempikin vastuu olisi mahdollista.

Noin lyhyesti - jokainen voi vaikuttaa siihen, miten puhutaan & kirjoitetaan ihmisistä. Se jokaisen pieni panos kannustaa vaikuttaa merkittävästi jokaiseen, joka sattuu siinä ympäristössä elämään. Nuoret pelaajat saavat JYPissä ja muualla aika usein sitä rapaa, mutteivat ollenkaan vastaavaa määrää kannustusta.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
@Valajas en sinänsä epäile JYPin kykyä käsitellä ammattimielessä Lambertia aivan oikealla tavalla. Sen sijaan toivoisin, että laajemmin ymmärrettäisiin osana ihan tavallista kansalaisen vastuuta se, millä tavalla asioista ja ihmisistä puhutaan, sillä on oikeaa vaikutusta ympäristöön. Toki yksilökeskeinen yhteiskunta antaa ja ottaa - Lambertin menestymisen "vastuuhenkilö" on viime kädessä Lambert itse. Monet asiat jäävät yksilön omalle vastuulle ja oman toimintatavan sisälle, vaikka monesti kollektiivisempikin vastuu olisi mahdollista.

Noin lyhyesti - jokainen voi vaikuttaa siihen, miten puhutaan & kirjoitetaan ihmisistä. Se jokaisen pieni panos kannustaa vaikuttaa merkittävästi jokaiseen, joka sattuu siinä ympäristössä elämään. Nuoret pelaajat saavat JYPissä ja muualla aika usein sitä rapaa, mutteivat ollenkaan vastaavaa määrää kannustusta.

Ymmärrän täysin että ihmisten täytyisi skarpata aika reilusti tässä asiassa. Minusta on todella kurjaa se ylihype mitä nämä kärkivaraukset saa, eihän siinä ole oikeastaan juuri muuta mahdollisuutta kun epäonnistua, koska kaikki odottavat että esimerkiksi Kakko tekee sata pistettä ekalla kaudellaan. Ja tämä mielikuva on luotu yleensä ilman mitään realiteetteja. Aivan lajin absoluuttinen kärki(Ovechkin, Malkin, McDavid, Crosby) on pystynyt vastaamaan paineisiin ja ottamaan homman haltuun ekasta päivästä lähtien, mutta suurin osa huippulupauksistakaan ei pysty. Ja tässä olisi medialle se kova peiliin katsomisen paikka. Vähän realismia peliin. Niin kun Ahvenjärvi sanoikin niin hyppy junnuista miehiin on viiden vuoden projekti.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä on näköjään Bradillä keittänyt U20 -pelissä toisen erän lopussa Tshekkiä vastaan. 5+20 tappelemisesta.
Linkki leijonat.fi tulospalveluun. Ei tainnut tuo turnaus varsinaisesti osakkeita nostaa U20-kisoja ajatellen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Siellä on näköjään Bradillä keittänyt U20 -pelissä toisen erän lopussa Tshekkiä vastaan. 5+20 tappelemisesta.
Linkki leijonat.fi tulospalveluun. Ei tainnut tuo turnaus varsinaisesti osakkeita nostaa U20-kisoja ajatellen.
Mutta scouttien silmissä saattoi nostaa, kun huomaavat että kaveri on myös valmis tiputtamaan hanskat.
 

Hexa

Jäsen
Tähän asti olen puolustanut Lambertia aika paljon, mutta jos menee maalivahdin alueelle tuolla tavalla, niin kyllä silloin pitää myös olla varautunut siihen, että sieltä voi tulla myös puutavaraa selkään. Aika pienestä Lambert loppujen lopuksi menettää malttinsa tuossa. NHL:ssä olisi saattanut olla isompi kaveri vastassa. Ehkä tuossa purkautui osaltaan myös viime aikojen turhautuminen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Vitonen tosta oli kyllä vitsi. Hanskat pysyi kädessä ja vähän nuhjattiin.
Kyllä pelkkä nyhjäys josta olisi voinut antaa pelkät 2min väkivaltaisuudesta, jos oli pakko jotain antaa. Odotin parempaa myllyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös