Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
No niin, kun itse olen Saksan, saksalaisen urheilukulttuurin ja saksalaisen jalkapalloilun suuri ystävä niin päätinpä avata tämän ketjun. Bayern ei ole oikein koskaan minua sytyttänyt ja niinpä olen päätynyt aika luontevasti symppaamaan sen kovinta kilpakumppania - meinasin kirjoittaa "haastajaa", mutta eihän niin voi sanoa joukkueesta joka on voittanut kaksi viimeistä Bundesliigan mestaruutta ja viime keväänä vielä Cupinkin. Dortmundissa viehättää myös sen huikea fanikulttuuri.
Anyway, nyt näyttäis siltä että kaikki edellytykset on saavuttaa suurta menestystä myös Saksan ulkopuolella. Piikkipaikka kivikovassa D-lohkossa ja Real Madridilta kahdessa pelissä neljä pistettä. Jatkopaikka vaikuttaa nyt jo melko varmalta ja sen jälkeen on periaatteessa kaikki mahdollista aina kannuun asti.
En nyt ehdi sen syvempiä joukkueanalyyseja tehdä, koinpahan vain että Borussia Dortmundille on ehdottomasti saatava oma ketjunsa. Mielenkiintoista nähdä minkä verran Jatkoajalta löytyy BVB-symppaajia.
Anyway, nyt näyttäis siltä että kaikki edellytykset on saavuttaa suurta menestystä myös Saksan ulkopuolella. Piikkipaikka kivikovassa D-lohkossa ja Real Madridilta kahdessa pelissä neljä pistettä. Jatkopaikka vaikuttaa nyt jo melko varmalta ja sen jälkeen on periaatteessa kaikki mahdollista aina kannuun asti.
En nyt ehdi sen syvempiä joukkueanalyyseja tehdä, koinpahan vain että Borussia Dortmundille on ehdottomasti saatava oma ketjunsa. Mielenkiintoista nähdä minkä verran Jatkoajalta löytyy BVB-symppaajia.