Aki Uusikartano ja Ville Uusitalo bongattu yhteisillä ruokaostoksilla Porin Sokos Herkussa. Ostokset siis koottiin oikein samaan koriin ja debatti korin sisällöstä oli äänekästä ja hilpeää, siis keskivertojen suomalaismiesten kauppakäytökseen verrattuna.
Pakko kysyä, kulkivatko käsi kädessä? Haisivatko homolle? Oliko niillä olkalaukut?
Ihan hyvä täsmennys, koska alkuperäinen viestisi kuulosti sen verran hintahtavalta. Kiitos myös tqofelle kun esitti kysymyksen jota itse en kehdannut esittää.Vastaus kaikkiin kysymyksiin on ei, kuten varmaan arvasitkin.
Vastaus kaikkiin kysymyksiin on ei, kuten varmaan arvasitkin.
Hyvä veli Vellihousu, sä unohdit ottaa huomioon TQoFE:n suosikkiseuran. Se huomioiden kysymys on ihan ymmärrettävä.
Jaa, mitähän homoa mahtaa HIFK:ssä olla? Joku homotaustainen pelaaja?
Ei, kun se klassikkoketju: Lennu-Kimi-Fagerstedt tai jotain sinnepäin. Paitsi ettei keskush... olkoot;). Sori OT.
Jaa, mitähän homoa mahtaa HIFK:ssä olla? Joku homotaustainen pelaaja?
Ihan hyvä täsmennys, koska alkuperäinen viestisi kuulosti sen verran hintahtavalta. Kiitos myös tqofelle kun esitti kysymyksen jota itse en kehdannut esittää.
...henkilöt olivat Joonas Järvinen, Veli-Matti Vittasmäki ja Atte Engren
Tulikohan nyt väärään ketjuun? Minusta nuo täyttävät korkeintaan liikapelaajan kriteerit.
Vähän sama, kuin Korhoskan Lassekin on liikapelaaja, eikä liigapelaaja.
Nimiä ei voine mainita koska ei ole mun asia kertoa niistä jotka harrastaa uhkapelejä.