Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 118 605
  • 3 104

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ota Hespeler ihan rauhallisesti, lupaan etten paljasta kellekään. Uhuhuhuhuhuh...

Tiedätkö muuten mitä eroa on lapsella ja kivellä?

Voi kuule kultapoju, olen rauhallinen. Oletko sinä, vai mikäs sunnuntai-lapsi villitys nyt iski? Joudut liskolle, jos narahdat puuhistas.

Puhallas nyt jauhot suusta, ja kerro minulle tuon vekkulin kysymyksen vastaus. Ja okei, se oli Kapasen lapsi, jälkeläinen, joka istui isänsä sylissä. Ei mukulakivi eikä vastaava, jos tuo kysymyksesi johonkin näinkin tärkeään asiaan liittyy. Mutta jos ei, niin palan halusta kuulla vastauksen.

Mitä eroa on lapsella ja kivellä? Varmasti joku hassunhauska juttu, niin anna palaa Frank!
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Hespeler ei kiihotu kiven katselemisesta.

HAH! Mistäs sinä sen tiedät? Kivi(ei karri eikä aleksis) voi olla hyvinkin kiihottava, toisin kuin lapset jotka sut saa kuumaksi.

Mut ethän sä itsellesi mitään voi, siellä on nyt nätti ulkoiluilma, niin vaihda korppuset kalsarisi verkkareihin, ja lähde vaikka ulos vähän kävelylle, niin vaihtuu ajatukset päässä, eikä perseesi kasva kiinni siihen penkkiin.

Mut vältä niitä leikkipuistoja, sunlaisista pedoista kun saa lukea lehdistä ihan tarpeeksi, enempää ei tarvita. Mä meen nyt partsille laskemaan kivikokoelmaani.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Hyvä idea. Ajatus Kapasen mukulaa stalkkeeraavasta Ässäfanista on kieltämättä aika puistattava turtuneimmallekin pervolle. Happea, happea.

Eikös ollutkin. On kyllä karmiva ajatus, vähän samanlaista oksetusta aiheuttaa Facebookiin perhe-illallisista kuvia laittava, kilttiä poikaa esittävä, mutta siltikin pahimman luokan netti-r*******, joka stalkkaa kaikkia suomen turhia kotkia, ja nyt jopa lapset ovat vaarassa.

Mut jatka pervoilua, muksut jätät rauhaan.

Ei tässä ketjussa enempää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei nyt ihan liigakiekkoilija, mutta Doud Shedden käveli tänään vastaan Helsingin keskustassa, Annankadun liepeillä.
 

scholl

Jäsen
Kibe Kuhta tänään Mäkelänrinteessä polskimassa. Outoa vain se, että parkkiksella ei ollut IFK Mersua.

Samalla parkkiksella pahanluokan pokerijuntin, Ilari Sahamiehen CL500.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Sakke Salminen, Antti Mäkilä ja Mika Niemi(?) bongattu tupakalta eilen Bar Passionin edessä. Myöhemmin samana iltana bongattuja olivat Jyrkkiö, Marjamäki ja Kemppainen.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
No jopas. Lauantaina Pitkänen baarissa ja nyt oon lähes varma että näin Janne Pesosen äsken Raksilan marketeilla. En viittinyt mennä kysymään että onko. Kovasti vaikutti uusin IS Veikkaaja kiinnostavan.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Petri Varis bongattu tänään Jumbon Prismassa. Tiedä sitten oliko uusia käsiä ostamassa kesää varten.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Mikko Kalteva hyvinkäällä yökerhossa eilen. Mikolla käsi paketissa eli ilmeisesti toisenlainen kestävyysharjoittelukyseessä.
 

d2uce

Jäsen
Tänään oli bongattavissa monienkin eri liigojen pelaajia Hämeenlinnassa rullalätkäturnauksessa. Italiasta Saksan kautta Ruotsiin ja siitä sujuvasti vielä kotoiseen SM-Liigaankin. Nämä ainakin tuli "bongattua" yhdestä joukkueesta.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Itse bongasin naapurista kolme kiekkoilijaa kaikki eivät enää pelaa liigassa
Ossi Pellinen, Jussi Ruohola ja Markku Erholtz. Naapuri muuten on itse
Markku ''Error, Munamarkku, Kierrä minut'' Erholtz.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Varma keväänmerkki on kun bongaa Pitkäsen 'parantelemassa vaivojaan' juuri MM-kisojen alla. Aikas kipeältä vaikutti meno eilen.
Sama hommahan se on joka kevät, niinkuin myös Niinimaan kohdalla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kuuluisi paremmin ehkä nykytrendin mukaisesti jokaisen pääkaupunkiseudun liigajoukkueen spekulointiketjuihin "kämppä siellä, toinen täällä -> siirto saletti" momentilla mutta lyödään tähän.

"Rystyset" parina päivänä nyt vapun jälkeen pintaremontointi tarpeita hankkimassa. Pääkaupunkiseudulla siis.
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Eilen bongasin Petri Variksen toistamiseen lyhyen ajan sisään, nyt Myllypuron Arena Centeristä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tapparan Iivo Hokkanen Mikkelin yössä.
 

d2uce

Jäsen
Harri Tikkanen ja J-P Loikas olivat Verkatehtaan Studiolla seuraamassa stand-up esitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös