Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Siis itse Stanley Cup -voittaja Valtteri? Raumalla, lauantaina?
Eikö kuulostakin uskomattomalta? Kyllä mä aika varma olen havainnostani.
Siis itse Stanley Cup -voittaja Valtteri? Raumalla, lauantaina?
Mietin vaan, että miksi lauantaina. Kun perjantain Pitsiturnauksen yleisössä tuo ei olisi mikään mahdoton bongaus ollut.Eikö kuulostakin uskomattomalta? Kyllä mä aika varma olen havainnostani.
Mietin vaan, että miksi lauantaina. Kun perjantain Pitsiturnauksen yleisössä tuo ei olisi mikään mahdoton bongaus ollut.
Työtön paskahan tuo tällä hetkellä on, mutta bongasin Niemen Antin vetelemässä bisseä kitusiinsa Teerenpelin terdellä Lahdessa juuri hetki sitten.
Niemi tänään Vantaalla ja Onnelassa esittelemässä Stanley Cup kannua.. Näin väittää baarin facebook-sivusto
Kreps ja Hedström tänään Oulun Stockan Seppälässä t-paita ostoksilla. Onhan tuo kyseinen ruotsalainen ruma kaveri.
Näille kavereille ei näköjään hirveästi maksella kun kerran Seppälässä asioivat.
Et kai viittaa siihen Seppälän t-paita kisaan mihin nohevimmat osallistuivat pedobear-kuosein?Toinen tykkää tyttärestä, toinen taas äidistä.
Jalosen Kari kölkötteli kyynärsauvoilla vastaan eilen Pihkalassa Tahko-Lippo-matsin jälkeen.
Mikähän jalkaan oli sattunut, Onks tietoo?
Tarkoitatko sitä samaa Kari Jalosta, joka keskiviikkona ja perjantaina köpötteli pikkutakki päällä sekä farkut ja jatsarit jalassa Järvenpään jäähallissa, vieläpä jään poikki ilman kyynärsauvoja ja oikein sulavin askelin?
Justin Morrison ja Kurtis McLean tänään iltapäivällä ABC Kortelassa.