JJK:lla oli tänään kotiottelu, joten tämän ketjun voi kaivaa ylös. Jouni Virpiö, Kalle Kaijomaa ja Miika Lahti seurasivat peliä pääkatsomon viereisessä avokatsomossa. Paikalla olivat myös Kalle Koskinen, Sinuhe Wallinheimo ja Pekka Tuokkola, joita haastateltiin tauolla.
Hartwall areenan parkkihallissa käveli vastaan epämääräinen joukko Jokeripelaajia, yks oli ainaki AJ Niemi ja toinen ehkä Pirnes emmätiiä. Sitte niitä tuli samaan hissiinki, mut ehä mä Kärppämies niitä naamasta tunne.
Sami Helenius baarissa Hyvinkäällä kauheassa tumussa eilen. Lensi lopulta ulos, kun alkoi strippaamaan. Hieno mies.Nii joo mä näin Sami Heleniuksen Tikkurilan jäähallin katsomossa perjantaina.
Seli seli. Itselläkin kiinnittyy aina ensimmäisenä katse pohkeisiin, kun näen miehen shortseissa. Just.Tämä oli toinen kerta kun olen Ojasen polvimittaisissa housuissa nähnyt, en muuten tietäisi kinttujen paksuudesta.
Seli seli. Itselläkin kiinnittyy aina ensimmäisenä katse pohkeisiin, kun näen miehen shortseissa. Just.
Ei jääkiekkoilija pohkeilla mitään tee. Potku ja voima lähtee perseestä ja reisistä. Timo Jutilan luoma harhakuva elää siis yhä, ainakin Mansessa.