Bongaa liigakiekkoilija

  • 1 117 846
  • 3 104

vipu24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
(korvani kuulivat,ehkä)
Bongasin Pasin radioaalloilta tiistaina. Soitti cityn aamun kolmiodraama-kilpailuun ja yritti voittaa massia. Ei osunu.
 

vipu24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
ja ai niin.
Jarkko Ruutu eilen helsinkiläisessä eläinkaupassa. Osti rotanmyrkkyä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Markku Tähtinen oli ystäviensä kanssa katsomassa kaukalopallo-finaalia Kärpät-BeWe.

Sydämeni ei pysähtynyt tästä(kään) suuresta ja historiallisesta tapauksesta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti metsänpeikko
Markku Tähtinen oli ystäviensä kanssa katsomassa kaukalopallo-finaalia Kärpät-BeWe.

Sydämeni ei pysähtynyt tästä(kään) suuresta ja historiallisesta tapauksesta.


Samaisessa pelissä näkyi ainakin Peltonen. Tuominen & Pele näkyivät junnujen pelissä sitten myöhemmin.

Sydämeni tosin ei meinannut pysähtyä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tommi Kovanen eilen Jukurit-Sport pelissä ja nimmari käsiohjelmaan. Mika Toivola oli myös esittelemässä hampaitaan samassa pelissä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti jesse72
Mika Toivola oli myös esittelemässä hampaitaan samassa pelissä.
Juu, oikein sitten tunnistin, jonkin aikaa mietin että kuka tuo oikein oli.
Ilkka Kaarnan myös bongasin eilen Mikkelin jäähallilla (Toivolan seurassa).
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Viestin lähetti jesse72
Tommi Kovanen eilen Jukurit-Sport pelissä ja nimmari käsiohjelmaan. Mika Toivola oli myös esittelemässä hampaitaan samassa pelissä.

Myöskin Mikael Vuorio oli katsomassa eilen Jukurit-Sport-peliä.
 
Petri Pakaslahti ja Tomek Valtonen olivat eilen Suomen mestaruuden ratkaisseessa neljännessä kaukalopallofinaalissa.

Tim Thomasin ja Mikko Ruudun bongasin HIFK-Lukko -puolivälieräsarjan toisessa Helsingin kohtaamisessa.

Ja kyl määkin näin Tähtisen Porissa 3.kaukisfinaalissa! Jaa niin ja Makkosen Antonissa lauantaina...
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Pasi Saarela Laitilan keskustassa pyöräilemässä jälkikasvunsa kera.

Ja ei. En tunkenut oksia pinnojen väliin houkutuksesta huolimatta.
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyseessä entinen liigakiekkoilija, mutta sen verran eksoottisessa ympäristössä, että asia on mainitsemisen arvoinen.

Tapio Levo Pub Tähtisumussa viime viikon torstaina.
 

Lape7

Jäsen
Tämä menee vähän ohi aiheen, mutta: Joskus pienempänä n. 7-8 vuotiaana 90-luvun alussa joku soitti meille kotiin, ja vastasin. Siellä oli joku outo mies, joka sanoi laittavansa "ne kortit postiin tänään, joten ne tulee teille ihan kohta". Muistan ajatelleeni, että tää puhelu oli varmaan tarkotettu mun porukoille, ja sanoin vain "okei" ja suljin puhelimen.

Parin päivän päästä tuli postista kaksi Joni Liuksen fanikorttia nimmareilla..

Jos en ihan väärin muista, niin mun äiti oli nähnyt Jonin, ja pyytänyt sitä laittamaan mulle ja mun veljelle nimmarit.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Glad & Uusikartano

Ainakin Klaadin Jakke ja AUK Cafe Wikholmissa päivällä melkein viereisessä pöydässä. Paria muuta en siihen hätään tunnistanut, olivatko edes kiekkoilijoita.
 

JanJ

Jäsen
Japa Levonen Club 19 tiloissa Kuusumun keikan jälkeen. Piti hyvää meteliä itsestään.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Lape7
Jos en ihan väärin muista, niin mun äiti oli nähnyt Jonin, ja pyytänyt sitä laittamaan mulle ja mun veljelle nimmarit.

Jodiksikin joskus kutsuttu todellinen herrasmies teki lähes identtisen tempun meikäläiselle äitini välityksellä.

Helsinkiläisessä kuppilassa 90-luvun alussa (olisiko ollut juuri 1992 finaalien aikoihin) mutsi törmäsi kaksikkoon Juha Riihijärvi-Joni Lius. Lupsakat kaverit olivat jutelleet äiteelle mukavia ja heittäneet vielä nimmaritkin tuohon aikaan kovassa tikissä olleelle pikkujääkiekkoilija MC61:lle.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon äijät valmistautuivat kukin tavallaan tulevaan välieräviikonloppuun. Eli bongattu tänään Raumalla iltapäivällä:

- Esa Pirnes, Ville Snellman, Teemu Normio, Antti Bruun ja Tomi Pettinen olivat seuraamassa löytötavaroiden huutokauppaa poliisilaitoksen sisäpihalla.

- Jaakko Hagelberg työntämässä lastenvaunuja Kuninkaankadulla.

- Dwayne Roloson perheineen ostoksilla urheiluvälineliike Pyörä-Nurmilla.
 
Sami Venäläinen tänään Tampereen Stockalla rättejä penkomassa. Pyynikin portaissa pitäisi tähän aikaan vuodesta olla, perkele.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Kesälomakiekkoilija Jari Korpisalo eilen Hartwall Areenalla. Lieneekö hän TAAS siirtymässä Jokereihin? Ei kai sentään...
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Aki "Johnny" Heino avasi baarin Kuninkaitten Kaupunkiin, meno oli kuin moukarihäkisssä, naisia oli kuin Kaanaaan häissä, vain Jeesus (Johnny) Puuttui
 

Redcoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pauli Levokari oli eilen parin kaverin kanssa Karjarannan Shellillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös