Viestin lähetti MikeM
Valmentaja-asioissa minulla on jäänyt mieleen Martti Kuuselan jäähyväiset vuonna 1986, jolloin pelaajat kantoivat hänet kultatuolissa MM-karsintaurakan jälkeen. Paikkana oli Praha ja ottelun tulos 0-3 (l. nolla maalia Tsekkoslovakia ja Suomi 3).
Muuten oikein, mutta matsi pelattiin kyllä ihan tuossa Helsingin olympiastadionilla ja tulos siis Suomelle 3-0.
Kyseessä oli - jos en ihan väärin muista - treenimatsi. Siinä mielessä tuo suoritus ei siis tokikaan aivan huumaava ollut, vaikka Tsekillä olikin Skuhravyn johdolla pääsääntöisesti sama runko joka pelasi MM-kisoissa erittäin kelvollista jalkapalloa.
Viestin lähetti Jaska85
En ole boikotoimassa. Sattuneesta syystä tiedän tilanteesta aika paljon ja mun puolesta kaikki ketjunavaajan tyyliset pukinäkö-lapset voisivat mennä itseensä sen sijaan, että käyttäisivät kaiken maailman Forumeita avautumiseensa.
Tunnetko kenties Muurisen vai peräti Palloliiton hyvä veli -kerhon. (joka on sen verran sisäsiittoinen, että sitä voisi Mafiaksikin kutsua)
Jos ja kun näin on, niin olet sitten sen vuoksi erittäin tietoinen siitä, että Muurinen on helvetin hyvä maajoukkuekoutsi ja Palloliitossa tykitetään muutenkin rautaisella ammattitaidolla, omaa etua ajattelematta, eteenpäin?
putkinäkö-lapset.. Kuulostaa hassulta Jokusen suusta. Etenkin kun samainen Jaska on ilmoittanut oman varsin nuorekkaan syntymävuotensa oikein nimimerkissäänkin.
Boikotoinneista nyt sinänsä ei ole mitään hyötyä. Semmoista joukkovoimaa ei tässä maassa saada ikinä aikaiseksi, että maajoukkueen yleisömäärä tipahtaisi tippaakaan. Joku istuu siellä tyhjäksi jättämälläsi paikalla siinä loppuunmyydyssä ottelussa anyway. Miksi et siis samantien itse.
Ja naah.. Ei muutenkaan. Kyseessä on kuitenkin ainoa suomalainen maajoukkue jonka kanssa itse tunnen jonkunlaista hengenheimolaisuutta samaan tapaan kun diggaamiani seurajoukkueita kohtaan, eikä sitä sidettä viitsisi rikkoa.
Median kritiikki saattaa toimiakin. Ihan vaan sen vuoksi, että Palloliiton johdolla on luultavasti sen verran kova tarve suojella omaa persettään, että yksi veljistä voidaan vähin äänin siirtää toisiin tehtäviin, jotta porina asian ympärillä laantuisi.