Itse en pahemmin enää stressaa tästä Bluesin puppeloinnista. Tästä kaudesta ennakkoonkin tiedettiin, että siitä voi tulla pitkä ja hankala. Ja sitä se tosiaan on ollut. Joukkue ei vain yksinkertaisesti osaa voittaa, mutta minulla on vankka usko, että voittamaan vielä opitaan. Sitä en tiedä tapahtuuko se vielä tällä kaudella vaiko sitten vasta seuraavalla. Ihan sama koska, kunhan se JOSKUS tapahtuu. Minä ainakin olen ollut helvetin tyytyväinen joukkueen yleisilmeeseen vaikka tappioita on tullut. Toki siellä osa alisuorittaa kykyihinsä nähden, mutta harva siellä velttoperseilee samaan tyyliin kuin aikaisempina kausina.
Totta helvetissä vuosia yhdessä ollut, menestymään tottunut seura(Kärpät) pärjää hyvin, vaikka olisikin avainmiehiä sivussa, he ovat siihen tottuneet vuosien saatossa. Bluesilta puuttuu tämä kokemus täysin. Ensinnäkin joukkue on täysin uudistunut viime kaudesta ja yleensä vastoinkäymisistä sitten opitaan tuleville vuosille. Ensi kaudesta odotan paljon paljon paremmin tasapainossa olevaa joukkuetta jäälle, tämä kausi saa mennä niinkuin menee, mutta jos ensi kaudella sama meno jatkuu, niin täytyy harkita liigakiekon seuraamista uudelleen siihen asti kunnes joukkue osaa voittaa.
Totta helvetissä vuosia yhdessä ollut, menestymään tottunut seura(Kärpät) pärjää hyvin, vaikka olisikin avainmiehiä sivussa, he ovat siihen tottuneet vuosien saatossa. Bluesilta puuttuu tämä kokemus täysin. Ensinnäkin joukkue on täysin uudistunut viime kaudesta ja yleensä vastoinkäymisistä sitten opitaan tuleville vuosille. Ensi kaudesta odotan paljon paljon paremmin tasapainossa olevaa joukkuetta jäälle, tämä kausi saa mennä niinkuin menee, mutta jos ensi kaudella sama meno jatkuu, niin täytyy harkita liigakiekon seuraamista uudelleen siihen asti kunnes joukkue osaa voittaa.