Bluesin ongelmat?????????

  • 3 370
  • 32

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tommy

Etkös muista mitä edes itse kirjoittelet? Katsoppas tuota Blues 2001-02 viestiketjua. Siellähän tuot moneen kertaan esille kuinka Banham varmasti jää Bluesiin ja se on johtoportaasta saakka varmistettu. Eli se niistä parista kohdasta.

Blues ei ole julkistanut hankinnoista, kuin Myllyksen sopimuksen. Eiköhän jo tässä vaiheessa julkisteta varmat sopimukset nimimiehiltä, koska mitä pitemmälle kevättä/kesää mennään, sitä vähemmän on vapaita markkinamarkkoja. Saati niitä pelaajia, joita voisi hankkia.

Siinä tulikin vastattua noihin kysymyksiin. Olisi ihan hyvä, jos muistaisi mitä itse suoltaa. Ettei mene heittelemään "mitä ne muut huhuilee meidän pelaajien lähdöstä, vaikka ne varmasti pelaa vain meidän tiimissä" ja muutamia päiviä myöhemmin nämä ns. perättömät huhut ovatkin totisinta totta. Jos ei ole vastafaktaa esittää, niin turha se on suoltaa totuuksina tuollaisia.

Ja eiköhän se ole aika selvä ettei kaikki ole joukkueessa kohdallaan, jos paras pistemies vaihtaa seuraa, vaikka ei varmasti rahasta ole kiinni.
 

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuka pissi ketä ja minne?

Viestin lähettänyt käyttäjä eagle
...Timo Tuomi ja Salonoja olleet melkein huutamassa, Banham ei lähde mihinkään? Eli pissivät linssiin minkä ehtivät, ei kovin hyvä tyyli pitkässä juoksussa valehdella noin rankasti.

Ehkäpä pissiä saivatkin ensin silmään T.T ja J.S. Ehkä he uskoivat, kun Banhamin agentti ja B itse vakuuttivat Bluesin olevan kotimaisista vaihtoehdoista ykkönen. Miksi he eivät olisi uskoneet, jos asia on heille tarpeeksi vakuuttavaksi esitetty? Kuka siis pissi ketä ja minne? Ehkä se meille vielä joskus selviää.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
tuskinpa

Ihan yllätyksenä pelaaja seurasta lähtee. Kyllä siitä johtoportaassa on pakko tietää, ei kukaan lähde "noin vain". Banham sai liksaa minkä tahtoi varmasti, joten rahan perässä hän ei juossut, silloin varmasti on ollut tiedossa(tai sitten jengi on ollut sokeata) ettei hyvältä vaikuta.
 

Flazor

Jäsen
Näin Tuomas Grönman Bluesin toiminnasta tämän päivän Länsi-Suomessa:

- Tuntuu, että siellä mennään täysin amatööripohjalla. Sellainen ajatukseton fanimeininki, jossa sitten ostetaan se ja se, kun tuntuu kivalta. Väitän, että minäkin keräisin sillä rahalla paremman joukkueen, vaikkei minulla olekaan siihen ammattitaitoa, Grönman täräyttää veikeän arvionsa.

Koko juttu löytyy <a href="http://195.237.9.4/cgi-bin/mediaweb.exe?Newsp=ls&Date=010428&Depa=urheilu&Story=07632174.txt&Model=osjuttu.html#07632174.txt">täältä</a>
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kovaa puhetta Oskulta

Mutta valitettavasti hän on täysin oikeassa. Amatööripohjalta todellakin mennään enkä yhtään epäile etteikö Osku itse kasaisi parempaa joukkuetta. Varmasti kasaisikin. Tähän on nyt vaan tyydyttävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös