Draper ja huominen matsi
Niin siitä Draperistä. Eli hän pelasi huonosti Bluesissa viime kaudella, muttei se tarkoittanut, että hän olisi huono maalivahti. Kauden alussa pelit nimittäin sujuivat melko hyvin.
Syitä olivatkin lähinnä loukkaantuminen, T. Tuomi ja ennen kaikkea surkea pakisto. Nyt hänellä ei ole T. Tuomea, loukkaantumisia eikä varsinkaan surkeaa pakistoa. Onko siis mikään ihme jos hän onnistuu? Kuka vain onnistuisi tuossa tilanteessa jos puhutaan pääsarjatason maalivahdeista.
Olen ainakin itse nähnyt koosteista 3 pahaa imurointia Draperilta. Siis todella pahaa. Siniviivalta sisään (oliko Kantor), sitten tuo Tuokon maali TPS-pelissä ja oli siinä vielä joku kolmaskin mutta en muista milloin se oli. Siitä on kauemmin. Eli nuo kolme olen MINÄ nähnyt. Tuollaisia ei juurikaan Espoossa nähty. Mies oli muuten vaan sitten surkea. Mutta tuollaisia emämunauksia tuli silti harvoin. Se, että niitä tulee, kertoo siitä, että ei mies välttämättä todellakaan ole maalivahtina yhtään sen parempi. Nyt on vain muu joukkue huimasti parempi.
Sitten siihen otteluun. Toivottavasti Blues lähtee hyvällä asenteella ja tutuilla kuvioilla liikkeelle. Avausmaali on tärkeä, sillä pelkään, että Tappara jäädyttää ja kahvaa pelin lukkoon jos he pääsevät johtoon. Tämä on niin monet kerrat nähty muidenkin joukkueiden kanssa. Ja se on sellaista peliä mitä en Espoossa halua nähdä.
Tappara on yleensä sopinut hyvin Bluesille, ja vaikka pitäisi olla pessimistinen, veikkaan, että se sopii myös nyt. Asenneongelmia ei nimittäin voi olla ja nyt kulkee peli myös aika hyvin. Kohnilla ja kumppaneilla on nyt pieni pisteetön putki, joka ei voi kestää kauan. Ehkä nyt repeää.
Oli miten oli, häviö on täysin hyväksymätön ja anteeksiantamatonta tästä ottelusta. Voitto on pakko ottaa.