Pelin alku näytti suunnan ottelun viihdearvolle näin SaiPafanina. Mun mielestä bluessin pelaaja nostaa SaiPalaisen mailaa joka siitä sitten osuu nassuun, ei hyvä. Favorin olisi voinut jättää hylkäämättä SaiPan maalia, kiekko siellä alueella oli ennen meidän pelaajaa. Bluesin "maalia" en nähnyt.
Vihkolta munaton rankkari, tosin kiekkokin karkasi juuri ennen harhautusta. SaiPa oli eilen todella heikko, skandinaavi-ketju esitti parhaimpia sommitelmia hyökkäyspäässä, mutta niiltäkin parit turhat pikkusievät neppailut. Nylle pelas hyvän pelin, harmittavasti vaan ei saanut suoraan syötöstä vetoa parhaalta sektorilta vaan kiekkoa jaloissa pyöritteli kunnes tilanne meni ohi.
OPGn peliä oli mukava katsoa, reilulla meiningillä ajetaan tilanteisiin, yritetään kuljettaa kiekkoa, seuraava suosikkini SaiPassa kun Skyde lopettaa.
Zepp olisi voinu mun mielestä ensimmäisen ottaa kiinnikkin, helppo sanoa katsomosta? Kudrocilta aika huono peli, turhaa kuumentumista, hyökkäyspäässä jäi pari lämäriä vetämättä, kun taas sitten pari ihmeellistä rannari sutaisua ja tähän päälle vielä ensimmäiseen vastustajan pelaajaan yv:llä veto.
Bruklerin nollapeli on nollapeli, mutta kovin helpolla pääsi. Erityisenä huomiona olin katsovinani että jätkä otti kilvellä ja hanskalla tosi alhaaltakin vetoja, hauska näköstä kun venyy. Kiekon sulkemiset ja sulkematta jättämiset oli oivia vetoja, pisteet niistä.
Tämän pelin perusteella turha vetää mitään johtopäätöksiä kummastakaan joukkueesta. Matka jatkuu.