ahal kirjoitti:Oli SaiPa fyysisempi kuin Bluus... olisit laskenut esim. Pihlströmin taklaukset. SaiPa taklasi molemmissa päissä kenttää, Bluus vain omassa jos sielläkään. Mun mielestä ne taklaukset eivät sinällään ole itseisarvo, jos toinen antaa periksi muuten vain. Miksi kuluttaa voimia paukutteluun, kun maalintekokin tökkii pahasti.
Nylde ja koko ykkösketju vaeltaa nyt aika syvällä, tehoja ei löydy. Uskoisin että pian muutoksia tulee, jos maalihanat ei aukene. Mielestäni Viitaluoma pelasi jo elokuussa rennommin ja liukkaammin kuin nykyään. Suvanto mikä suvanto. Pakeista tosiaan ehkä Timonen oli eniten vaikeuksissa, muttei saanut katastrofia aikaan.
Bluesin kannatus on ollut aiemmin paljon massiivisempaa, rumpuineen kaikkineen. Nyt oli aika vaisua. Kokko rankkarissa oli kyllä yllätys, mutta ehkä Mälli arpoi vetäjät tällä kertaa...
Lähinnä Saipalaisten taklaukset näytti epätoivoisilta. Tämähän on vain ja ainoastaan mun mielipide, mutta kyllä saipalaisten fyysisyys oli tipotiessään. Tai jos tämä on ollut sitä Saipan alkukauden fyysisyyttä, niin liikoja olen odottanut...
Niin, miksi ei taklata kunnolla... Juu, voimat menee. Miksi helvetissä sitten edes ylipäätään yrittivät??? Minä ainakin odotin hieman tasokkaampaa ottelua, mutta ei voi aina saada sitä mitä haluaa. Jos ei maaleja niin edes jotain väriä kentällä olisin halunnut nähdä. Valitettavasti en kyllä nyt laskenut Pihlströmin taklauksia, ois varmaan pitänyt niin mieleni olisi nyt positiivisempi. Taisin liikaa seurata Nyllen ja Timosen otteita... Valitettavasti.
Ja aivan. Timosen onneksi niistä virheistään sinipaidat ei rokottaneet. Kylmät väreet vaan kulki selkää pitkin, kun katseli miehen otteita kentällä. Ei voi mitään.
Onneksi en maksanut euroakaan lipuista, joten rahallinen menetys ei kirvele mieltä. Vaikka Saipa sai 2 pistettä, en ole tyytyväinen. Tällaisella esityksellä jätkät surffailee taas ensi keväänä playoffien ulkopuolella.
Minä todellakin odotan, että Mälli jo vihdoin avaisi silmänsä ja tekisi ketjuihin joitakin pikku muutoksia. Ehkä se alkukauden kehuttu (?) Saipa iskee takaisin.
Osaltani lopetan tämän pelin vatvomisen tähän, keskityn torstain matsiin. Siellä nähdään, tai sitten ei...