hyi teitä!
siinä vaan nokka punasena huutelette toisillenne että kumman isi on parempi!! miksi kukaan ei keskity itse peliin?
Sitähän varten Kiekkopesäkin, lepää rauhassa, kaatui alas, kun alkoi tämä lapsellinen vänkäys ja perusajatus katkesi...
Tietysti, jos joku pitää pääaiheenaan väittelyä joukkueuden välisestä värittömyydestä niin siittä vaan! mutta tehköön sen vaikka jossakin vähän syrjemmässä.
Näitä ketjun nyysääjiä kyllä löytyy, mutta niin harvoin enää oikein asiaa itse kiekosta. On kaikenlaista väittelyä suippokorvien alkuperästä ja synnytyslaitoksista ja näistä pelaajien mestaruuksista. Tällasessa ketjussa, joka avataan sellasella nimellä josta nyt vois olettaa löytävän jotakin peliin liittyvää...
Suurin osa on pitkällä juoksulla ollut tätä että "veikkaanpa että 2-3" ja tähän se jää... eikö kenelläkään ole muuta sanottavaa? Pientä taustatietoa sisäpiiristä tai jotain muuta kivaa, vai eikö sitä vaan yksinkertaisesti löydy?
Tämä viesti ei ole kenellekään henkilökohtaisesti osoitettu! On vaan tarkoitus aloittaa pientä keskustelua jatkoajan nykytilanteesta....tais mennä kyllä väärään paikkaan :D
meinaan, ettei kävisi niinkuin tolle pesälle aikoinaan:(
Ja Oiva! jos luet tätä niin kukkuu!!! jokos olet siirtynyt tänne jatkoajan sivuille ku taitaa vissii olla pelit loppuneet siellä viimestä kertaa....
Tämän jutun, kuten jo aikaisemmin kerroin, on tarkoitus, jos vaan mahdollista, herättää teihin muihin pientä kirjoittamisen paloa. Älkää hyvät ihmiset viitsikö vaan kiistellä ilman minkäänlaista tarkoitusta vaan analysoikaa ynnä muuta! kertokaa peleistä joissa olette käyneet tai jotakin mitä olette itse kokeneet tai nähneet....
ja huom!!!! en voi todellakaan väittää itse olevani paras esimerkki tästä analysoivasta kiekkokeskustelijasta, mutta toivoisinkn että tällaisiin ns. kulttianalysoijiin olisi enemmän halukkaita pääsemään mukaan...
Ei nyt tule muita pesästä heti mieleen, kuin wamba ja rööri... Noh rööri on kirjoitellut niin kauan omista ja ehkä muidenki mutkista tässä elämässä, että tuskin kukaan voi sitä häneltä poistaa:D
Mutta tämän pienen nuhdetuokion jälkeen itse peliin!!!
Oijoi mikä taistelu eilenkin oli Äijänsuolla!! kaikki paikalla olleet varmaan ovat tyytyväisiä ainakin pelii, jos eivät sitten lopputulokseen. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita!
Ja mikä parasta, jos tämä jatkuu, niin tulee olemaan aika tukalat paikat espoon pojilla... Täältä päin on tulossa ainakin oma porukkansa kannustamaan omiaan, Eli pitäkäähän ääntä!
Eilisestä pelistä voisi nostaa ainakin nostaa ikitaistelija Kaipaisen muittenkin huulille. Seuratkaa häntä jos haluatte nähdä pieniä koiruuksia ja kovaa yritystä... Sitten tietenkin Viinasen kenttä ja pakit Niskala-Harikkala. Toivottavasti Laaksosta edes joku auttaa kentällä tämän päiväisessä pelissä:( huhuh!
Bluesista en niin osaa ketään nostaa ylös, kuin ehkä itsestäänselvyytenä Caloun Stapelton ynnä Kohn. Aina vaarallisia... Jos nyt oikein muistan niin koutsina taitaa hyöriä tällä hetkellä ite Kapanen... vai? Siinähän se ehkä suurin pulma voipi Bluesilla piilläkin.... Puuttuu sitä paljon puhuttua jätkämäisyytä!!! ei anneta sitä viimeistä varvasta enää joukkueen puolesta vaan varotaan... Hyvä esimerkki olisi jokaiselle taistelijalle esikuvaksi Jari "japa" Levonen!!! Siitä äijästä mallia niin yleisö tykkää!
näillä eteenpäin