Blues-Linköping 10.8.

  • 3 250
  • 35

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Daespoo

Kyllä minä nyt sen myönnän, että Hedbergin on pakko treenata se 10 kiloa sitä lihasmassaa lisää jos se aikoo tosissaan huipulle, mutta vähän kärsivällisyyttä, onhan se sentään oma kasvatti.
Ei se meno siellä omassa päässä nyt sentään niin katastrofaalista ole! Kyllä paskempiakin oman pään pelaavia pakkeja löytyy liigasta!

Kyllä ainakin minä olen tyytyväinen jos Hedbergin viereen lyödään gusse tai vaikka viitanen ja hedberg tekee bongoja ja gusse hoitaa oman pään ja blues voittaa!

En tiedä teistä muista blues-faneista, mutta ainakin minun mielestä se viitanen vaikutti ihan vitun lupaavalta! Iso, käsitteli hyvin kiekkoa isoksi mieheksi eikä laukauskaan mikään hepponen ollut!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hedberg & Viitanen

"onhan se sentään oma kasvatti.
Ei se meno siellä omassa päässä nyt sentään niin katastrofaalista ole! Kyllä paskempiakin oman pään pelaavia pakkeja löytyy liigasta!"

Tottahan toi on mutta Hedberg on jo 24v, kuinka paljon aikaa ajattelit antaa hänelle vielä?

"En tiedä teistä muista blues-faneista, mutta ainakin minun mielestä se viitanen vaikutti ihan vitun lupaavalta! Iso, käsitteli hyvin kiekkoa isoksi mieheksi eikä laukauskaan mikään hepponen ollut!"

Viitasessa on perkeleesti potentiaalia, paljon enemmän kuin Gussessa IMHO.
 

haukka44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Kalevan Haukat
jäitä hattuun....

No niin Blues löylyttää jonkun ruåtsalaisporukan 3-1. Taitaa olla vielä joku divariporukka ja sitten kehutaan kuinka ruåtsalaisia vietiin oikein olan takaa. En halua mitenkään provosoida tällä viestillä, mutta pistää vaan hymyilyttämään. Ja Daespoolle sen verran, että jos sinulla on joku sellaine treeniohjelma jolla saa 10 kg lihasmassaa tuosta vain niin moni taho on siitä varmasti kiinnostunut. Olkkosellahan taisi tällainen ohjelma olla.... Tuskin kukaan kiekkoilija pystyy vetämään pelkkää punttireeniä koko kesän minkään muun osa-alueen siitä kärsimättä.
 

KEspoo76

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
noniin

linköping voitti sentään tps:än joten ei se ihan mikä tahansa divariporukka ole. Pelaa tulevalla kaudella elitserienissä. Onko tappara näyttänyt niin loistavia otteita harjoituspeleissä että sulla on varaa keulia?
hyvää alkukauden jatkoa:cool:
 

Profeetta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko tappara näyttänyt niin loistavia otteita harjoituspeleissä että sulla on varaa keulia?

On ja ei ole. Viimeviikonlopun Marskissa mielestäni selkeästi paras joukkue.

Tappara on siis pelannut vasta nämä kaksi harjoituspeliä. Tampereella kohdataan sitten Blues. Katsotaan sitten uudelleen kuka on kuka?
PS. Tärkeintä on voittaa liiga eikä divariporukoita harkkamatseissa!
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Vaikkei asia minulle kuulukkaan

Olin myöskin minä kyseistä ottelua katsomassa.Linköping oli todella heikko ja ei liene vaikea ennustaa kivikkoista tietä sille Elitserienissä, Linköpingin maalivahti kylläkin pelasi loisto-ottelun, sillä Blues olisi voinut voittaa paremmalla viimeistelyllä vaikka 10-1 ottelun. Jan Calounista olen Johanneksen kanssa samaa mieltä, Jamppa on hyvässä vireessä ja pelisilmä on samalla tasolla kuin ennenkin. Filip Turekista olen erimieltä, minusta ukko muistutti enemmän puuhevosta kuin ulkomaalaisvahvistusta, mutta nythän pelataan vasta harjoitusotteluita, joten enpä tuomitse, totean vain etten Turekin toivo hifkiin tulevan. Kokonaisuudessaan Bluesilla on ihan hyvä nippu kasassa. Tosin nähdyn perusteella en hyökkäystä pitäisi merkittävästi parempana kuin HIFK:n (etenkin jos tuo Podkonickyn hifkiin tulo pitää paikkansa).
 

Remu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kuuleeko Haukka44?

Totesit ihmisten olevan kiinnostuneita punttiohjelmasta jolla saa kesän aikana sellaiset 10 kg lihasmassaa lisää ja totesit Olkkoselta vain löytyvän vastaavanlaiset kuurit. Uskoisinpa että saat vastauksen kysymykseesi sieltä Tampereelta. Käänny vaan Ville Niemisen puoleen, niin eiköhän siltä löydy joku aika lähelle Olkkosen kuuria vastaava resepti. Ihan vaan noin silmämääräisesti vertaillessani kaverin leukaperiä ennen rapakon taakse siirtymistä ja nyt juhlittuna NHL-sankarina. Väittäisin että on kaveri syönyt muutakin kuin vaan pelkkää puuroa...
 

haukka44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Kalevan Haukat
no juu ja herneet nenään palkoja myöten.... no paha mennä Villen kuureista puhumaan kun en miestä sen paremmin tunne, mutta sinä Remu kai sitten tunnet. Sitähän minä juuri ajoinkin takaa, ettei lihasmassaa hankita kovin helposti kymmentä kiloa lisää. No empä jaksa vatvoa tätät enempää. 22.8 näen itsekin pluussit tositoimissa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Haukka

Kuten varmaan huomasit tarkoitinkin Hedbergin uraa yleensä, en pelkästään tätä kesää. Mies on 24v vanha eli aivan normaalilla punttitreenillä pitäisi olla enemmän massaa tossa vaiheessa.
 

haukka44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Kalevan Haukat
Tämä selvä. Jos olisin viitsinyt hieman nenääni pidemmälle ajatella niin olisi tuo selvinnyt sanomattakin. Nyt vaivauduin oikein Bluesin sivuilla kurkkaamaan miehen mitat ja pakko yhtyä mielipiteeseen, että luulisi miehellä olevan hieman enemmän massaa. No on ihmisiä joilla ei paino nouse vaikka tekisi mitä taitaa kyseinen kaveri olla yksi niistä. Mittojen perusteella näyttäisi kyllä olevan kevyttä kauraa isokokoisille hyökkääjille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös