Terve taas,
Pitkästä aikaa tällä palstalla... viime kausi meni JA:ta boikotoidessa lähinnä sen takia että pelkäsin että en kykene järkevään keskusteluun siinä vitutuksessa mikä kauden aikana vallitsi.
Uusi kausi uudet murheet.
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota Bluessin toimiston väliinpitämättömyyteen asiakkaitaan kohtaan? Vaahtosin tästä jo aikoinaan espooblues.netissä mutta tänään meni setti pahasti sekasin... Tulin kotiin pitemmältä reissulta (~2kk) pari päivää sitten ja ajattelin että olisi korkea aika uusia kausikorttini joka on ollut osa lompakkoani jo monen monta vuotta. Mitä teen? Menen Blues.fi kotisivuille, tarkastan että toimisto on vielä auki ->5.7 ja lähetän sähköpostia kehoitettuun osoitteeseen. Mitä tapahtuu? Ei mitään. ................ Seuraava vaihe. Soitan toimistolle. Kysyn että saisinko ostaa kausikortin. Vastaus: Et .... kaikki on lomilla.
Opiskelen kauppatieteitä, saatan olla todella huono opiskelija mutta jopa minä tiedän että ylläkuvailtu yritystoiminta taistelee kaikkea liiketaloudesta oppimaani vastaan.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun meni toimiston asiakaspalveluun hermot.
Herätänkin tälle foorumille kysymyksen siitä oko Blues vieläkään toimivaa liiketoimintaa harrastava yhtiö? Onko kukaan muu törmännyt vastaavanlaiseen?
Pitkästä aikaa tällä palstalla... viime kausi meni JA:ta boikotoidessa lähinnä sen takia että pelkäsin että en kykene järkevään keskusteluun siinä vitutuksessa mikä kauden aikana vallitsi.
Uusi kausi uudet murheet.
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota Bluessin toimiston väliinpitämättömyyteen asiakkaitaan kohtaan? Vaahtosin tästä jo aikoinaan espooblues.netissä mutta tänään meni setti pahasti sekasin... Tulin kotiin pitemmältä reissulta (~2kk) pari päivää sitten ja ajattelin että olisi korkea aika uusia kausikorttini joka on ollut osa lompakkoani jo monen monta vuotta. Mitä teen? Menen Blues.fi kotisivuille, tarkastan että toimisto on vielä auki ->5.7 ja lähetän sähköpostia kehoitettuun osoitteeseen. Mitä tapahtuu? Ei mitään. ................ Seuraava vaihe. Soitan toimistolle. Kysyn että saisinko ostaa kausikortin. Vastaus: Et .... kaikki on lomilla.
Opiskelen kauppatieteitä, saatan olla todella huono opiskelija mutta jopa minä tiedän että ylläkuvailtu yritystoiminta taistelee kaikkea liiketaloudesta oppimaani vastaan.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun meni toimiston asiakaspalveluun hermot.
Herätänkin tälle foorumille kysymyksen siitä oko Blues vieläkään toimivaa liiketoimintaa harrastava yhtiö? Onko kukaan muu törmännyt vastaavanlaiseen?