No Karalahti taitaapi olla nyt aika varma jo.
Iltalehden (Veikkaajan) mukaan sopimus olisi jo tehty. Onko tämä ollut ihan yleisesti tiedossa? Itseltäni on mennyt aivan ohi, että sopimus olisi jo tehty.
No Karalahti taitaapi olla nyt aika varma jo.
Iltalehden (Veikkaajan) mukaan sopimus olisi jo tehty. Onko tämä ollut ihan yleisesti tiedossa? Itseltäni on mennyt aivan ohi, että sopimus olisi jo tehty.
Maanantaina tiedotetaan luultavasti Karalahden, Varakkaan ja Sailion sopimuksista. Pessimisti ei pety. Toivotaan toki, että sieltä tulisi lisäksi
Ladan tai Kariyan tasoinen vahvistus.
No ihan totta. Jos Blyysillä on pressitilaisuus tms. ja siellä julkistetaan tämä JariJereOskari- supertrio fanfaarien soidessa ja pelaajakoordinaattorin yms. läpsyttäessä tahdissa käsiään niin mulla menee ruokahalut laakista.Veikkauksena (jos jotain julkistetaan):
- Sailio
- Karalahti
- Korpinönnöö (se näätä, en muista nimeä)
- joku kakkosketjutason pelaaja
Toiveena noiden kolmen ekan lisäksi olisi joku pomminvarma ykkösketjun hyökkääjä. Tai Laatikainen. Saisi vähän uskottavuutta koko meininki.
Maanantaina tiedotetaan luultavasti Karalahden, Varakkaan ja Sailion sopimuksista. Pessimisti ei pety. Toivotaan toki, että sieltä tulisi lisäksi Ladan tai Kariyan tasoinen vahvistus.
No on se Karalahden sopimus ihan varma, uskokaa jo, tehty jo aikoja sitten.
Ja mitä "tiedotustilaisuutta" täällä nyt taas ollaan odottamassa? Eikös tässä ole jo vuosikaudet ollut tapana lähettää vaan jotain oikolukemattomia tiedotteita medialle? Ei kai mitään tiedotustilaisuuksia ole pidetty ajanlaskun jälkeen Ruutun vai onko?
Ja mitä "tiedotustilaisuutta" täällä nyt taas ollaan odottamassa? Eikös tässä ole jo vuosikaudet ollut tapana lähettää vaan jotain oikolukemattomia tiedotteita medialle? Ei kai mitään tiedotustilaisuuksia ole pidetty ajanlaskun jälkeen Ruutun vai onko?
Jere on tulossa... senhän jo kaikki tietävät, toinen on kai Korpikari... Varakkaan sopimus julkistetaan myöhemmin... Kesällä tulossa todellinen pommi Lehtisen muodossa, pelaa Bluesissa ensikaudella jos pelaa ylipäätään!
Melkoista ennakointia ja sekoilua sekä täällä että IFK:n/Jokereiden palstoilla....
Mielenkiintoinen tilanne edessä, maanantaina tiedoitustilaisuus, jossa julkistetaan ilm. 3 nimeä (joista 1 on tod. näk. jatkosopimus.... Rajamäki? mene ja tiedä).
Jere on tulossa... senhän jo kaikki tietävät, toinen on kai Korpikari... Varakkaan sopimus julkistetaan myöhemmin... Kesällä tulossa todellinen pommi Lehtisen muodossa, pelaa Bluesissa ensikaudella jos pelaa ylipäätään!
Laatikaisella ei ole sopimusta vielä mihinkään... edelleen uskon, että pelaa meillä tai KHL:ssä.
No nää on nyt näitä, mutta samoilla linjoilla sun kanssas... Jere L tosiaan muutaa taisin Espooseen, mutta uran jatko auki (itse uskon vahvasti että tekee Kapaset ja pelaa meillä 1-3 vuotta).Minä taas kuulin, että nimiä olisi 4-5 kpl, joihin ei tietenkään kuulu yksikään pelaaja jonka joukkue vielä pelailee SM-liigaa.
1-2 jatkoa, Jere K, Oskari sekä kenties joku yllätys... Ladalla ei ole todellakaan vielä sopparia mihinkään ja jos Suomessa pelaa niin meillä. Näin olen kuullut, mutta en ole Lada... Ja Jere L muuttaa takaisin Espooseen kesällä. Toivottavasti vielä jaksaa pelata ja ennen kaikkea on yhä motivoitunut. Muuten ei kannata. En minä ainakaan halua nähdä tapausta "Ylönen 2".
Ainiin se Modano... en tiedä korvanneeko Spilaria.... riskihankinta.No minun lähteeni eivät taaskaan ole mitään kamalan luotettavia, mutta vähän tuli vihjettä, että Dallasissa ei oltu pelkästään Jeren takia. Jere oli kuulemma jo sovittu, kun sinne mentiin, jotain muuta sieltä myös haettiin... Saas nähdä, saiko Jere sieltä jonkun kaverinkin mukaansa.
Tässähän alkaa olla jo klassisen massiivisen tiedotustilaisuuden ainesta ja eiköhän kohta ole jo Sakicin mailatkin hallilla. Mutta se on terve kevään merkki.
No minun lähteeni eivät taaskaan ole mitään kamalan luotettavia, mutta vähän tuli vihjettä, että Dallasissa ei oltu pelkästään Jeren takia. Jere oli kuulemma jo sovittu, kun sinne mentiin, jotain muuta sieltä myös haettiin... Saas nähdä, saiko Jere sieltä jonkun kaverinkin mukaansa.