Viestin lähetti JanJ
Niinpä. Espoolaisia kiinnostaa Blues ja jos Ollista puhuttiin niin raha.
Mielestäni JanJ kiteytti tässä asiat oikein hyvin, elikäs: kyse ei ole missään vaiheessa ollutkaan siitä, etteikö Olli IFK:ssa haluaisi pelata (tätähän ei kaiketi kukaan ole kyseenalaistanutkaan).
Suurilla punaisilla kannattajilla on vain välillä niin helvetin vaikeaa tajuata, ettei joukkueeseen mahdu rajattomasti pelaajia ja että Pentinkin taloudelliset resurssit ovat rajalliset: eli siis Olli haluaisi pelata IFK:ssa, IFK on kuitenkin käsitykseni mukaan priorisoinut muuan Tuomo Ruudun etusijalle, näin ollen Ollin toisena kriteerinä on pelata pääkaupunkiseudulla, johon myös Espookin kuuluu. Rahallisesti Blues on valmis panostamaan Olliin IFK:ta enemmän: tämä on ainakin tämänhetkinen faktatilanne!
Minulla ei ole tarvetta lähteä sen kummempiin juupas-eipäs kinasteluihin mukaan, koska minulle on yksinkertaisesti aivan sama, missä Olli pelaa ensikauden, mutta mikäli kinastella joku haluaa (ja tällä tarkoitan nyt Lintua ja kumppaneita) tarjoaa oma kausiketjunne siihen vallan mainiot puitteet.
Itse toivoisin, että Ylönen meillä pelaisi ensikauden ja joukkue olisi alkuperäisen suunnitelman mukainen, mutta tilanne ei vain kovin hääviltä näytä hänen kohdallaan.
ps. Bednar olisi edelleenkin se mieluisin vaihtoehto=)