Mitähän sitä kirjoittaisi. Jani#31- kirjoitus hetkeksi lamaannutti minut. Mä tässä selailin näitä Blues-Kärpät ketjuja ja kai mä oon sitten jollain tavalla idiootti, kun en sitä ylimielisyyttä millään huomannut. Kai mullakin on jo päässä sitä keltaista nestettä. Itse en näin henkilökohtaisesti satu tuntemaan yhtäkään Kärppäkannattajaa joka puhuisi varmasta mestaruudesta. Realistisesti kun rupeaa ajattelemaan asiaa erityyppisen median kirjoituksia lukeneena ja urheiluohjelmia katsoneena, niin kyllähän siellä jokaisessa tuutissa ja paperissa tuntuu lukevan, että Kärpät on ennakkosuosikki numero: 1. Näin minäkin sen ajattelisin, mitä katsoo runkosarjan sijoitusta ja pelaajamateriaalia. Mutta tiedän myös, että pleijarit on oma maailmansa. Näin muuan aurinkokuningas jaksoi toitottaa aikanaan prinsiipeissään ja muutkin herrasmiehet ja tietäjät jokainen vuosi ennen pleijareiden alkua. Triplan voittaminen ei tule olemaan helppoa, vaikeaa se on. Silti Kärpät on ennakkosuosikki niin tähän sarjaan kuin mestaruusjahtiinkin. Onko tämä ylimielisyyttä vai realismia? (Näinhän valtamedia ajattelee)
Sitten illan otteluun. Tänään on Espoolaisten mahdollisuus. Toivottavasti teillä on siellä täysitupa ja kannustatte omianne viimeiseen saakka. Kliseiset sanat; avausmaali ratkaisee, jäähyjä pitää välttää, maalivahtipeli jne. tulevat varmasti tänäänkin olemaan tärkeässä roolissa. Juuri tämä maalivahtipeli tuntuisi olevan loisteliasta kummallakin joukkueella. Viisikkopelissä Kärpät oli edellä ainakin raksilassa. Tänään varmasti Blues avaa peliänsä hieman. Silloin Kärpät on ollut vaarallinen viimevuosien pleijariväännöissä, onko tänäkin vuonna jää nähtäväksi. Lopputulosta en lähde veikkailemaan, mutta tiukkaa vääntöä varmasti luvassa. En ihmettelisi vaikka jatkoerään mentäisiin. Siellä ratkaisee yleensä raatajat tai Pirnes. Jännää. .
Sitten illan otteluun. Tänään on Espoolaisten mahdollisuus. Toivottavasti teillä on siellä täysitupa ja kannustatte omianne viimeiseen saakka. Kliseiset sanat; avausmaali ratkaisee, jäähyjä pitää välttää, maalivahtipeli jne. tulevat varmasti tänäänkin olemaan tärkeässä roolissa. Juuri tämä maalivahtipeli tuntuisi olevan loisteliasta kummallakin joukkueella. Viisikkopelissä Kärpät oli edellä ainakin raksilassa. Tänään varmasti Blues avaa peliänsä hieman. Silloin Kärpät on ollut vaarallinen viimevuosien pleijariväännöissä, onko tänäkin vuonna jää nähtäväksi. Lopputulosta en lähde veikkailemaan, mutta tiukkaa vääntöä varmasti luvassa. En ihmettelisi vaikka jatkoerään mentäisiin. Siellä ratkaisee yleensä raatajat tai Pirnes. Jännää. .