Alamummo kirjoitti:Mistä lähtien Espoo on ollut osa stadia?
Nordis kirjoitti:20.000 euroa tuli Jokereille ja se siitä pomminheitosta!
Gags kirjoitti:Ei herran jestas jos tällaisesta asiasta nostetaan häly. Ei ilmeisesti ihmiset ole ikinä tutustuneet kansainväliseen fanitoimintaan. Suosittelen vierailua vaikkapa Italian Serie A-otteluissa, niin saatte vähän perspektiiviä pommeihin ja osaatte erottaa papatit kunnon jysäreistä!
Oli vai? Ja siltikin jaksetaan vielä inistä jostain papateista? No, se selittääkin jo paljon.Juhaht kirjoitti:Ei tainnut olla eka kerta kuin tuo kortti vedetään esiin.
Tommy kirjoitti:Espoon Leppävaaraan on avattu Stadin Kebab -ravintola, joten Espookin on osa Stadia nykyään.
Me ollaan kaikki Stadista, joo joo joo joo Espoon Bluussi.
Gags kirjoitti:Värikäs ottelu jossa maaleja ja tapahtumia ja SM-liigan arvoinen tuomari, niin mistä jengi puhuu otteluketjussa? Jostain papatista jonka joku yksittäinen fani tuonut hallille ja heittänyt jäälle. Eiköhän tämä olisi enemmänkin järjestävän seuran ja autotallin turvallisuustoimista vastaavan tahon asia. Ei herran jestas jos tällaisesta asiasta nostetaan häly. Ei ilmeisesti ihmiset ole ikinä tutustuneet kansainväliseen fanitoimintaan. Suosittelen vierailua vaikkapa Italian Serie A-otteluissa, niin saatte vähän perspektiiviä pommeihin ja osaatte erottaa papatit kunnon jysäreistä!
Kuka vielä ihmettelee nykyisiä HMV ottelutapahtumia jos tämä on meininki?
Oletan että hyväksyt kuitenkin valmentajien ja pelaajien ääliömäisen käytöksen?Alamummo kirjoitti:Jos peli on paskaa niin HMV-ottelutapahtumat eivät muutu yhtään paremmiksi jollain fanien ääliömäisillä tempauksilla.
Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?Nordis kirjoitti:20.000 euroa tuli Jokereille ja se siitä pomminheitosta!
Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.Alamummo kirjoitti:Heitelkää ne savupomminne Hjaffalassa, siellä ne HMV-pelit on tällä kaudella pelattu.
bozik kirjoitti:Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?
Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.
bozik kirjoitti:Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.
bozik kirjoitti:Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?
Jos tämä on näin, niin silloinhan homma on selvä. Tämä yksi tunnistettu henkilö kantaa vastuun tekemisistään. Minkä ihmeen takia edes pohdittaisiin mitään muuta. Tämä genious vastatkoon teoistaan, ihan turha edes miettiä vastuun siirtämistä jollekin muulle.Juhaht kirjoitti:Tällä kertaa meillä on tekijältä kirjallinen tunnustus, jos jotakuta nyt se sattuisi kiinnostamaan.
Niinpä. Oliko ko. peli mielestäsi vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta? Jos vastauksesi on kyllä, niin laskepa viestisti tästä viestiketjusta, jotka käsittelevät peliä ja jotka käsittelevät papattia ja Jokerifaneja. Niinpä.Juhaht kirjoitti:Minä haluan nähdä vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta PELIÄ, en minkään keskenkasvuisen tenavan teinikännin tuomalla itsevarmuudella toteutettua idiotismia.
bozik kirjoitti:Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:En tosin itse ole paras sanomaan millainen todiste taakka tässä pitäisi tekijästä saada, mutta ainakaan euroopassa tähän ei tarvitse hirveästi todisteita.
Aake kirjoitti:Ei tämä nyt kovin vaikea asia ole Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa. Jos jotain halutaan rangaista niin tarvitaan sellainen todiste joka todistaa jonkun tietyn tahon tehneen jotakin- ei enempää eikä vähempää. Ei riitä että muuten vaan ärsyttää jonkun joukkueen kannattajat.
Tämähän tarkoittaa että
a) selvitetään mitä on on todellisuudessa tapahtunut
b) selvitetään kuka on tehnyt jotakin
Jos nämä kaksi asiaa eivät selviä niin mihinkään toimenpiteisiin ei voi ryhtyä. Jos kohtiin a ja b saadaan selvyys voidaan miettiä mahdollisia rangaistuksia. Rangaistusten kuuluu olla Suomen Lain mukaisia.
JOS nyt on niin että tekijältä on saatu tunnustus niin hommahan on niin harvinaisen selvä kuin ikinä voi olla. Tätä tekijää rangaistaan tietyn mittaisella porttikiellolla ja homma on sillä selvä. Jos jotain muita rangaistuksia halutaan, niin asiasta tehdään rikosilmoitus, jolloin poliisi tutkii asian ja päättää seuraako siitä toimenpiteitä. Käytännössä poliisi siis voisi kirjoittaa pienen sakon tekijälle ja todeta että tyhjään kohtaan jäälle heitetty pikkupapaatti ja kaksi paperimukia eivät ole uhanneet kenenkään henkeä.
Gags kirjoitti:Niinpä. Oliko ko. peli mielestäsi vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta? Jos vastauksesi on kyllä, niin laskepa viestisti tästä viestiketjusta, jotka käsittelevät peliä ja jotka käsittelevät papattia ja Jokerifaneja. Niinpä.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Toistaiseksihan suomessa lähdetään siitä, että järjestäjä on tapahtumasta vastuussa.