JAN kirjoitti:Bluesin maalivahtiosasto floppasi runkosarjassa, HIFK:lla se perinteisesti floppaa vasta pudotuspeleissä... Tähän kieroja hymiöitä.
Sledge Hammer! kirjoitti:Mitäs tuohon hymiöitä heittelemään kun totta joka sana. Maalille se meidän pelimme taas kulminoituu pudotuspeleissä tuli vastaan sitten Blues tai kuka vaan.
#12 kirjoitti:Vielä syksyllä hehkutettiin sitä jälleen tänä vuonna tulevaa mestaruutta kuten aina aiempinakin vuosina mutta nyt maaliskuussa pidetään kotietua pleijareissa merkittävänäkin suorituksena? Hyvä Rami! Hurraa Kake!!
#12 kirjoitti:Minä, jos joku, haluaisin Bluesin (tai mieluummin K-Espoon) nousevan suostaan
Mielenkiintoista. Rehellisesti olen itse sitä mieltä, että Bluesille olisi parempi, että vastaan tulisi JYP tai TPS. Jokerit vaikuttaa jopa liian todennäköiseltä tällä hetkellä.Bandana kirjoitti:Nythän meni mielenkiintoiseksi.
JOS Blues voittaa huomenna Pelicansin varsinaisella peliajalla, ja SaiPa jää pisteittä Jyväskylässä, Blues nousee SaiPan ohi ja kohtaa TPS:n/Jokerit.
Ja tuo on vielä suht todennäköinen yhtälö. Hmm.
MrBluus kirjoitti:Mielenkiintoista. Rehellisesti olen itse sitä mieltä, että Bluesille olisi parempi, että vastaan tulisi JYP tai TPS. Jokerit vaikuttaa jopa liian todennäköiseltä tällä hetkellä.
molari kirjoitti:Eikös Jyp oli varma vastustaja jo nyt, mahkut on päästä tasapisteisiin Saipan kanssa, mutta Saipalla siinä tilanteessa 99% parempi maaliero.
molari kirjoitti:Narrit voittaa huomenna, Töpseli häviää, Narrit jatkoon. Blues voi päästä tasapisteisiin Saipan kanssa, maalieroa tuskin saadaan Saipaa paremmaksi ja ne keskinäiset matsit kaikki muistaa, joten sijoitus lienee 8.
Mä taas uskon että Jokerit/TPS hoitaa SaiPan ja saa täten Kärpät vastaansa. Ollaan me sijalla 8, hoidetaan ensi Jyp ja sitten HIFK:n kimppuun.Kiekko-Antti kirjoitti:Minäkin toivon Bluesin nousua Saipan ohi.
thnninen kirjoitti:Tuosta maalierosta vaan, jotta Saipan ero on nyt 4 parempi kuin Bluesin.
Täten, jos Saipa häviää esim 4-2, ja Blues voittaa 2-5, niin se oli siinä.
Ei liene mahdottomuus, vai?
Tommy kirjoitti:Jos Blues pitää nykyisen tasonsa ei ole mitään väliä tuleeko JYP, Jokerit, TPS, HIFK tai Tappara vastaan.
Mutta mikäs olisi hienompaa kun tiputtaa DDR-hallin juntit kesälomalle?
Turisti kirjoitti:Näin on. Turha niitä taulukoita on laskea. Tällä menolla kaikki kaatuu. Bruckler uhkuu itseluottamusta ja hyökkäypää pelaa hyvää kiekollista peliä. Pakkipäässä on kapeampaa mutta Laatikainen pelaa hyvällä tasolla 25 min illassa, niin se riittää.
Daespoo kirjoitti:Tommy, katoitko muuten eilen Gussen menoa? Hasardia toisensa perään, tokassa erässä 'unohti' lähti luistelemaan laidasta lujaa tulleen Tepsukan perään kunnes noin parin sekunnin miettimisen jälkeen tajusi 'oho sehän on mun äijä' ja lähti kiihdyttämään nopeudella jota ei mitata kellolla vaan kalenterilla.
Taistelee Halmeen kanssa turhimman pakin tittelistä.
Tommy kirjoitti:Ja tämä yksi Guden tilanne mistä puhut, niin Gustafssonhan pelasi siinä aivan oikein - ei yrittänyt mennä kiekkoon vaan luisteli keskelle puolustamaan ja piti tilanteen 2 vs 1:nä ja hoiti tuon vielä nätisti.
Daespoo kirjoitti:Ei tainnut olla sama tilanne koska Gusse ei ollut ainoa pakki tilanteessa.
Sen yhden 2-1:en Gusse pysäytti menemällä polvelleen mutta tämä ei ollut se.
Sä oot vaan kateellinen koska Tertsillä on oma klubi ja Gussella ei. Nih!