Blues-HIFK 26.1 LA Areena

• 15 364
  • 208

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Tommy

HIFK:n nykyjoukkue vastaa kaatopaikkaa; kaikki mitkä teille ei kelpaa, kelpaa meille.

HIFK-fanit saavat huomenna nauttia pehmeistä penkeistä (kakkosnelosen sijaan), halvasta oluesta (verrattuna Lepakkoon / Nordenskiöldin jäähalliin)

Huomenna: Mike "old dog" Stapleton, Ladislav "Laddy" Kohn sekä Jan "Honza" Caloun.
Tuollaisia pelaajia ei HIFK:ssa ole nähty moniin vuosiin. Eikä tulla näkemään.

Ai teillä toimii espoossa kaatopaikat sillä tavalla, että sieltä viedään paska suoraan koteihin? Hienoa, Espoo onkin kierrätyksessä oikea mallikunta, ainakin Tommyn näkemyksen mukaan. Meillä paska viedään kaatopaikalle, ei pois sieltä.

Ei meidän baareissa kyllä puupenkkejä ole, katsomossakin olen jo pitkään nauttinut pehmusteista, hiostavat ikävästi.

Lepakko on purettu jo aikaa sitten, siis se Lepakko joka sijaitsee Espoon pakotien päässä, mutta en tiennyt Nokian omistaman Lepakon myyvän kaljaakin. Missä siellä on oluen myyntiä?

Olut halpaa? Eikös teillä ollut 4,4€ ja meillä 4,2€ ? Korjatkaa jos olen väärässä.

Mitä sanovat Tommylle nimet: Caloun:p ja Bednar. Ei ole ollut moneen vuoteen. Tommy sulla on surkeimmat provoargumentit pitkään aikaan. Calounhan tuli IFK:sta ja Bednar pieksee mainitsemistasi miehistä kaikki.

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Bluesfanit-matti&teppo 6-0

Viestin lähetti Birkku
Onnittelut Espooseen täältä Etelä-Karjalasta. Turkulaisduon ihailija:D on yrittänyt provosoida teitä samalla varsin epäonnistuneella tekstillä kahdessa eri ketjussa saamatta ketään suuttumaan:D . Kiitettävää kylmäpäisyyttä, jatkakaa samaan malliin. Matti&Teppo, kuten huomaat kuittailu on vaikea taiteenlaji;)

Tästä viestistä innostuneena onnistuin jälleen saamaan punaniska-fanien naamat punaisiksi.

Helppoa :)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Bluesfanit-matti&teppo 6-0

Viestin lähetti Tommy

Tästä viestistä innostuneena onnistuin jälleen saamaan punaniska-fanien naamat punaisiksi.

Helppoa :)

Vielä kun saisit jonkun suuttumaan, jatkuvan naurattamisen sijaan, niin sulla olisi ihan onnistuneita kuitteja.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Rebel

Olut halpaa? Eikös teillä ollut 4,4€ ja meillä 4,2€ ? Korjatkaa jos olen väärässä.

En nyt taas noista €uroista tiedä enkä itse kaljaa kovin usein matseissa juo mutta LAA:lla DDR:llä ja hartzull on Restelin omistamat raflat ja kalja on senmukaisesti samanhintaista (muistaakseni oli 24mk ennen €-aikaa). En sitten tiedä päteekö tämä kaikkiin käytäväkioskeihin mutta ainakin suurimmat anniskelupaikat eli LA: Offside, Hemingways, SAS club ja Star Cafe ja DDR:ll Main street, Time, peilisali ym. ovat Restelin.
Suurin ero lienee se että Espoossa kalja on laseissa ja Nordikseill muovissa.
Voin olla väärässäkin mutta olettaisi että sama firma (jolla muuten kalja on samanhintaista kaikissa keskustan kuppiloissakin) myisi samaan hintaan? Mutta kuten sanoin kalja harvemmin kuuluu minun matsijuomiini niin enpä vanno mitään

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Tinde
Kiitos Kuningas. Tosin en ymmärrä miksi, mutta tuntuu että aina nää Bluus-ketjut on tällaisiä.

Ennen matseja on ihan kiva lukee analyysejä, kentällisiä, loukkaantumisia ym. kiinnostavaa, matsiin liittyvää, mutta tuntuu että (en sano kaikki!) nää Espoon kommentaatorit on tasolla "IFKi haisee pahalle" ja "tulkaa vaan tänne, niin...".

Sääli. Henk.koht. tunnen monta fiksua espoolaista, joiden kanssa on kiva analysoida, mutta eivät näköjään ole eksyneet tänne...

Lueppas tämä ketju uudestaan ja saatat huomata että suurin osa provoista on HIFK-faneilta.

Eli noi 'ei me vaan noi' jutut voit suoraan työntää hanuriin mikä lieneekin HIFK:n kaksikielisen kannattajakunnan mielipuuhaa.:D

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Täällähän mennään jo perinteisen kuittailuhengen mukaisesti yli vuorokausi ennen matsin alkua.. Pitääkin tästä lähteä hakemaan liput matsiin, ettei tarvitse kyhjöttää huomenna jonossa.

Tätä ketjuahan on ihan hauska lukea, kunhan pitää oikean asenteen mukana. Henkilökohtaisuuksiin ei ole menty, ja ei kukaan oikeasti loukkaannu noista wanhoista Espoo-läpistä. Faktahan tiettävästi on, että Helsinki maailman napana on yllä kaiken arvostelun, joten jättäkäämme kyseinen paikka rauhaan, arvon fanit, te kaikki 29 muuta siis.

Itse peli varmaan tulee olemaan viihdyttävä, sehän näissä peleissä Espoon puolella on sentään tapana ollut, ja hyvä niin. Hifk tullee kovaa heti alusta lähtien, ja Bluesin pitääkin pystyä pitämään oma pää tiukasti kiinni varsinkin ensimmäisessä erässä. Jos tässä onnistutaan, on jatko huomattavasti helpompaa. Itse laittaisin Jamon maaliin, vieläkin on muistissa edellisessä Hifk-matsissa miehen tekemä haamuseivi kolmannen erän puolessa välissä. Muutapa ei osaa sanoa, puolustuksen pitäisi olla parempi kuin aikoihin, mutta saa nähdä..

Blues voittanee yhdellä maalilla, jos voittaa. Hifkin voittaessa ero on kaksi maalia. Mutta pistetään nyt lonkalta veikkaus 4-3.

Viimeksi muokattu:

Babe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kahden tulen välissä

Viestin lähetti Rebel

Ai teillä toimii espoossa kaatopaikat sillä tavalla, että sieltä viedään paska suoraan koteihin? Hienoa, Espoo onkin kierrätyksessä oikea mallikunta, ainakin Tommyn näkemyksen mukaan. Meillä paska viedään kaatopaikalle, ei pois sieltä.

Voi apua! Espoossa asuvana IFK-fanina en aina tiedä miten näihin juttuihin suhtautua. On hienoa seurata kun Bluuseri-fani ottaa verbaalisesti nekkuun kunnes muistan että hetkinen, tässähän vinoiltiin meille espoolaisille. Jonkinlaista ylpeyttä täytyy yrittää pitää yllä vaikka kuinka naurattaisi, kun kuitenkin olen aikoinaan ihan vapaaehtoisesti tänne naapuriin muuttanut. :confused:

Eipä silti, sanallista tykitystä on aina kiva lueskella, oli kohteena kuka tahansa. Lisää pojat lisää!

Ei nyt sinänsä koskenut lauantain peliä, kunhan jupisen..

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyäänhän on ollut tapana, että seuraavan ottelun aihe on jo valmiina ennen edellisen alkamista. Aiheuttaa ajoittain ongelmia kun ei muista mihin otteluun on menossa. Blues -otteluissa aihe saattaa olla vaikka x-kuukautta vanha. Tosin siihen syynä on halli, ei joukkue.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No kyllähän nämä Blues-HIFK ketjut ovat paljon viihdyttävämpiä kuin pienten jengien ketjut joissa on keskimäärin 15 viestiä sisältäen kaikki otteluanalyysit.

Pieni kuittailu tekee vaan hyvää, itse ainakin naureskelen kun luen HIFK-fanien kuittailua.

Ei oteta niin vakavasti...

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti Daespoo
No kyllähän nämä Blues-HIFK ketjut ovat paljon viihdyttävämpiä kuin pienten jengien ketjut joissa on keskimäärin 15 viestiä sisältäen kaikki otteluanalyysit.

Pieni kuittailu tekee vaan hyvää, itse ainakin naureskelen kun luen HIFK-fanien kuittailua.

Ei oteta niin vakavasti...

Pieni kuittailu kuuluu aina asiaan tällaisten matsien viestiketjuissa. ;)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Jaari

En sitten tiedä päteekö tämä kaikkiin käytäväkioskeihin mutta ainakin suurimmat anniskelupaikat eli LA: Offside, Hemingways, SAS club ja Star Cafe ja DDR:ll Main street, Time, peilisali ym. ovat Restelin.
Suurin ero lienee se että Espoossa kalja on laseissa ja Nordikseill muovissa.
Voin olla väärässäkin mutta olettaisi että sama firma (jolla muuten kalja on samanhintaista kaikissa keskustan kuppiloissakin) myisi samaan hintaan?

Joo, Restel omistaa ymmärtääkseni ainakin meillä bissen myynnin ja aika paljon muutakin ja samoin kai LAAreenallakin.

Lauantaina tulen olutta ostamaan LA:lla, joten eiköhän sitten selviä bissen hinta. En tiedä sitten, onko oluen merkillä väliä siihen hintaan. Nimittäin LA:llahan myydään Hartwallin tuotteita, Stadin hallissa taas Koffin. HAreenalla ainakin olut maksaa 4,4€, näin vielä 27.12.2001 ainakin. Ymmärsin espoolaisten puheista, että 4,4€ olisi myös siellä. Taas on köyhää viety narussa. Eli ei ole olut halvempaa, näin se taitaa olla.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Daespoo

Lueppas tämä ketju uudestaan ja saatat huomata että suurin osa provoista on HIFK-faneilta.

Eli noi 'ei me vaan noi' jutut voit suoraan työntää hanuriin mikä lieneekin HIFK:n kaksikielisen kannattajakunnan mielipuuhaa.:D

Luettuani sinun kommenttisi;
"I rest my case"
Se kertoo kaiken espoolaisista...

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Rebel: unohdin tosiaan tuon KOFF-pakon se todella varmaan voi asiaa muuttaa...
Hartzull ja Länkkärill on kotahuoraa (Lapin Kulta III) ja ilmeisesti samat hinnat...

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Re: Re: Vieno toivomus Espooseen

Viestin lähetti Tommy

Hmm.. Jan Caloun ja Kari Kalto ollut todella positiivisia molemmat, ehkä Häppölä tai Zidlicky ensi kaudeksi?
-Hmm, jos Häppölä tai Zidlicky johonkin IFK:sta lähtevät suuntana lienee Jokerit, sillä kaverit haluavat pelata seurassa, jotka menestyvät ja joilla on mahdollisuudet mestaruuteen, Blues ei näihin seuroihin kuuluu, sinne me kärrätään nämä Hurme-osasto. Mitä Jamppaan tulee, Jokerit ei kaveria halunnut ja IFK antoi lopputilin, Jamppa halusi pelata pk-seudulla, joten Blues oli ainoa mahdollisuus... Mitä Kaltoon tulee, hyvä että nämä tusinakaveritkin jonnekkin kelpaa, meillä tulee joka ikäluokasta vähintään viisi Kalton tasoista kaveria ja eihän ne kaikki kokoonpanoon mahdu.

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Heh, näin on

Ja ilman muuta Kohn, Stapleton ja Myllyskin tulivat vain, koska kukaan muu ei heitä maailmassa halunnut :) Nyyh, miten ikävää. Kaikki huonot tulevat Espooseen, Calounkin on maakuntatasoa.
Blues ei koskaan tule olemaan mestaruusainesta, eikä sinne sen vuoksi kukaan kunnon pelaaja koskaan menekään. Kaltohan nyt on niin paska, että hänet korvaa IFK:n C-junnuistakin kuka tahansa, sillä Helsingin rajojen sisälle mentäessä ihmiset paranevat, he siis ovat parempia ihmisiä sekä henkisesti (kuten tässä ketjussa ollaan nähty), että myös fyysisesti.

Tinde: Jos itse olet arvostelun yläpuolella, ja sinua hävetää koko ketju, miksi ihmeessä olet vaivautunut kirjoittamaan yhtäkään viestiä tähän? Ehdottomasti fiksuintahan olisi jättää koko paska omaan arvoonsa. No, olen kyllä jo vuosien varrella huomannut, että joka ketjuu tunkee tuollaisia tekopyhiä jeesustelijoita, joilla on jonkinlainen tarve tuntea itsensä paremmaksi kuin muut. Ilmeisesti varsin yleistä Helsingissä...

Lähes yhtä naurettavaa on se, että monet IFK-fanit "nauravat" virtuaalisesti mm. Tommyn ns. surkealle provolle, mutta samalla luulevat oman vastaavansa olevan juuri sellaista, jolle omat fanit repeävät ja vastustajat hermostuvat. Niinhän sen täytyy olla. Muu ei mahdu pieneen mieleen.

Ja vielä tällainen ihmeellinen mielleyhtymä tuli mieleeni, että miten kummassa kaikkien niiden joukkueiden fanit, joiden oma tiimi rämpii, alkavat yllättäen muistella menneitä aikoja, ja vittuilla niistä....mahdankohan olla väärässä...kai se on niin, että jonkinlaista arvokkuutta kuvitellaan löytyvän menneiltä vuosilta, kun sitä nyt ei ole saatavilla. Siinä missä yleensä katsotaan aina tulevaisuuteen, jotkut tuijottavat menneisyyteen, vetoamalla, että "kaikilla ei sitä ole". Niinpä niin, ehkä joillekin olisi tärkeämpää menestyä tulevaisuudessa...

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
En mielestäni ole sitä sorttia, joka provosoituu kovinkaan helposti, mutta täytyy sanoa, että lukiessani näitä HIFK-fanien kirjoituksia en voi kuin sääliä sitä maailmaa, jossa elätte!
En osoita tätä toki kaikille kissojen kannattajille, mutta niinkuin niin usein, muutama mätä omena pilaa koko sadon!
Välillä tuntuu, että koko HIFK:n fani-toiminta perustuu ylenpalttiseen pullisteluun ja vastustajien provosointiin... fiksuja kirjoituksia on yhä harvemmassa...
Se, että elää tunteella joukkueensa mukana on luonnollisesti hyvä asia, mutta liika on liikaa (testosteroni syrjäyttää muut diffuusit modulatoriset välittäjäaineet aivoissa, joka on huomattavan ikävää, jos ei siellä muutenkaan ole mitään ilmaa tiheämpää).
Toisaalta on ymmärrettävää, että IFK:n säälittävän kauden tuloksena fanit ovat turhautuneita ja haluavat purkaa "kiukkuaan" muihin, mutta tätä henkseleiden paukuttelua ei oikein enää jaksaisi lukea!
Menkää hiekkalaatikolle leikkimään, jos ette parempaa tekemistä keksi!
Onhan toki selvää, että meidän "pieni" Bluesimme on hajuton, mauton, väritön, perinteetön ja Espoo muutenkin paska paikka elää ja yrittää... sen olemme toki kuulleet jo aikaisemminkin, mutta vaihtakaa toki nyt helvetissä levyä... tuo juttu on jo kuultu!
Olen tähän asti ollut hyvän ja rehdin jääkiekon ystävä tasapuolisesti, oli kyse mistä tahansa joukkueesta.... Tämä naivi illuusioni on onneksi nyt ohi... kiitos että herätitte minut todellisuutten!

Huomisesta pelistä ei minulla ole enää muuta sanottavaa, kuin, että todella toivon ,että perinteikäs ja kaikin puolin kunnioitettava HIFK häviää.... numeroilla ei ole oikeastaan väliä.

Astun vieraalle maalle arvostelemalla teitä, arvon "stadin ykköset" ja tiedän ärsyttäväni teitä tällä kirjoituksella.
Annan käytökselläni aihetta viisasteluun, mutta miettikää edes nyt tarkkaan miten tähän vastaatte... juuri enempää ette kasvojanne voi enää menettää!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Heh, näin on

Viestin lähetti Cannibal

Lähes yhtä naurettavaa on se, että monet IFK-fanit "nauravat" virtuaalisesti mm. Tommyn ns. surkealle provolle, mutta samalla luulevat oman vastaavansa olevan juuri sellaista, jolle omat fanit repeävät ja vastustajat hermostuvat. Niinhän sen täytyy olla. Muu ei mahdu pieneen mieleen.

Jos vastauksesi tämä osa koskee minua, niin tarkoituksena ei ollut saada omia faneja nauramaan eikä vastustajia hermostumaan, vaan osoittaa Tommyn IFK/Helsinki-vihan läpipaistaminen kirjoituksista, joissa ei ollut edes viitsitty tutkia, vaan hutkittiin kuin Pentti keväällä. Voisi kirjoittaa ihan faktoja, eikä pelkkää paskaa. Siitä luulen sinunkin Cannibal olevan samaa mieltä.

Paljon on paskaa lentänyt, kovasti provosoituvat molempien fanit, kun tarpeeksi paskaa kirjoitetaan.

ZOOM:
Välillä tuntuu, että koko HIFK:n fani-toiminta perustuu ylenpalttiseen pullisteluun ja vastustajien provosointiin... fiksuja kirjoituksia on yhä harvemmassa...

Jos kirjoitat tuollaista tämän ketjun perusteella, niin sittenhän Bluesin ja IFK:n fanit ovat samalla viivalla. Onko Jatkoajassa kirjoittelu mielestäsi fani-toimintaa? Minusta ei ole. Jokainen kulkee omia polkujaan ja nolaa itsensä tai sitten ei, mutta ei koko fanilaumaa tai fani-toimintaa. Samahan se on mitä suosikkijoukkueen kohdalla lukee, ihan mitä vaan voi sanoa toisesta jengistä, eikä se siltikään anna kuvaa koko porukasta.

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Rebelille!
Olet oikeassa siinä, ettei tämä nimenomainen ketju ole ehkä niitä pahimpia, mutta ehkä joku/jotkut asiat ovat minulle se pisara yli reunan.... jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Kuten jo sanoin, ei kirjoitukseni ollut kohdistettu kaikille HIFK:n faneille, vaan sille pienelle esipuberteettiselle porukalle joka jaksaa pitää yllä tätä: "meidän isillä on isompi auto, kuin teidän isillä"- mentaliteettia.
Toiveenani olikin lähinnä se, että edes tämä internet-sivusto voisi pitää yllä sen korkean tasonsa ja hyvän mainennsa jonka se on kuluvan vuoden aikana saavuttanut.
Omaa joukkuetta pitää kannustaa henkeen ja vereen, mutta joku roti näissä kirjoituksissakin pitää säilyttää...;)

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Zoom

Huomisesta pelistä ei minulla ole enää muuta sanottavaa, kuin, että todella toivon ,että perinteikäs ja kaikin puolin kunnioitettava HIFK häviää.... numeroilla ei ole oikeastaan väliä.

-No sittenhän tämä molemminpuolinen pikkupiruilu on ajanut asiansa ja sulla on tuplafiilikset huomisessa matsissa, kuin minullakin, jos IFK häviää tuplaketutusta aiheuttaa Ribiksen, Tommyn &kumppaneiden provot ja pää punaisenahan niitä kuittailuja saa sitten täälläkin lukea. Fiilisten takia minä ainakin matseissa käyn, tuo pikantin lisämausteen arki-iltaan. Ei näitä kuittailuja kannata kovin vakavasti ottaa ja hernettä nenään tunkea. Ihmisten älyllisen ja muun tason mittauksen teen ihan muiden asioiden perustella, tälläisten netin keskustelupalstojen perusteella en tekisi kovin pitkälle meneviä yleistyksiä.
Hyviä fiiliksiä sullekkin huomiseen matsiin.

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Näin aluksi: olenkohan ainoa, jota ottaa aavistuksen verran päähän tämä nykyinen touhu. Viestiketjuista ei editoida juuri mitään pois, jolloin nämä itse ottelusta lähtöisin olevat ketjut ovat kuittailua, provosointia ja uhoamista toistensa perään, ja välillä joku mainitsee pelistäkin jotain. Siis ei muuten mitään, mutta mun mielestä tämä menisi enemmän yleisen ja avoimen keskustelun puolelle. Harmittaa, kun tästäkin viidestä sivusta kolme on vaan herjanheittoa ja itse peliin liittyvän asian saisi sille lopulle kahdelle. Ja kun ei tätä aikaakaan ole niin rajattomasti... mitä mieltä muut ovat?

Pelistä sen verran, että tärkeää ja kuumaa tulee olemaan. Klassikko-nimitys on liioittelua, ehkä sitten joskus kun Blues on muutaman runkosarjavoitonkin napannut Nordenskiöldiltä... mutta kyllä tällaiset pelit sytyttävät ainakin Espoolaista kiekkokansaa (törkeä yleistys niiden 29 muun osalta... sori :cool: )

Vykoukal-Zidlicky on mielenkiintoinen taistelupari, ei niinkään pelillisesti vaan lähinnä kannattajien osalta. Koska eihän kaverit käytännössä toisiaan vastaan kamppaile siellä kaukalossa tyyliin futiksen laitalinkki-laitapakki -taistelupari. Mutta silti molempien joukkueiden faneilla on hauskaa toisen ottaessa jäähyn tai kaatuessa tai menettäessä kiekon...

Riksman saa varmaan hyvän edellisen pelin jälkeen jatkoa, Bluesin tilannetta on paha lähteä veikkaamaan. Oikeastaan Mikukin on viimeiset 3-4 otteluaan pelannut sen verran hyvin, että tuskin se ainakaan pinnojen suuntaa ratkaisee. Ne perinteiset hermokontrolli, liike, erikoistilanteet ja muutama yksilösuoritus.

Blues on tällä kaudella jäänyt kotona pisteittä kolme kertaa: kahdesti Pelicansille ja kerran Narreille, eli hyvin on kotona mennyt. Kotipeleissä Blues on ollut vahva ja täynnä taistelutahtoa. Siksi Blues on hienoinen suosikki, mutta melko ympäripyöreä peli on tulossa. Ja tärkeä. Eli intensiteettiä piisannee.

Jännityksellä huomista odottaen...

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Punalipun pointti on mielestäni hyvä ja perusteltu, nämä ketjut nostattavat fiilistä matsia kohden, ja itse saan aina lisää virtaa näistä Blues/Espoo-läpistä, eritoten Matti&Tepon Kiekko-Espoon Blues-aiheiset tarinoinnit ovat mitä mainiointa matsiin virittäytymistä. Kuten tuossa aiemmin sanoin, niin kauan kuin ei mennä henkilökohtaisuuksiin, nämä provot (hyvät sellaiset) vain nostattavat fiilistä itse matsiin, joka ainakin minulla, kuten varmaan myös monella muulla, on ennenkaikkea fiilistelyä. Hyvä fiilis on jääkiekko-ottelussa tärkeintä, ja sitä voi syntyä peliin monella eri tapaa. Tämä on yksi niistä.

Jos näissä matsin ennakkokirjoitteluissa pysyttäisiin täysin asialinjalla, toistettaisiin jokaisessa ottelussa samat jaarittelut, "tärkeä matsi molemmille, erikoistilanteet ratkaisevat" ym. tuollaisia ympäripyöreitä itsestäänselvyyksiä. Ei niitä kukaan jaksa lukea sen parin kerran jälkeen.

Jääkiekko on suuria tunteita, analyyttisempi ajattelu ja kirjoittelu hoidetaankin sitten pelin jälkeen. Ennen itse tapahtumaa kuumennetaan, hyvällä maulla tietenkin, vastustajan faneja, ja samalla virittäydytään itsekkin oikean tunnelmaan. Siitä tässä on kysymys, ei muusta.

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhat

Näinhän sen itsekin näen, me täällä eletään matsia ennakkoon ja "hiillestetään" toisiamme, näin näihin matseihinkin tulee lisävärinää ja antennit on oikeassa suunnassa, nauttii voitosta tai tappiosta hivenen ehkä enemmän. Itseasiassa taisi olla Ribiksen ansiosta, että lähden matsiin huomenna, päivällä ajattelin passata, mutta Ribiksen provon jälkeen päätin heti että tämähän on koettava;) Jos tulee voitto, kannattaa kokea se fiilis paikan päällä ja jos tulee tappio, kannattaa kokea sekin paikan päällä, vieressä hurraavat Espoon kannattajat ja itseä vituttaa niin että korvat meinaa päästä sulaa;) se kannattaa kokea, sitten voikin lähteä lauantai-iltaan, ja jos on vielä ollut tiukka ja tunteita herättävä matsi niin on kannattanut sekin kokea. Minunkin mielestäni olisi helvetin tylsää, jos nämä matsiketjut olisivat pelkkää: matsi päättyy 0-0, maalit tekee se ja se, kokoonpanot ja prosenti matsiin ovat seuraavat xxxxx;). Ei mulla mitään Espoolaisia tai Bluesia vastaan ole, päinvastoin käyn silloin tällöin muissakin Bluesin matseissa, kuin Blues-IFK otteluissa ja minusta on tosi hieno juttu että Blues on noussut tasavertaiseksi IFK:n ja Jokereiden kanssa ja näin meillä on kolme tasavahvaa joukkuetta pk-seudulla! Hyvää matsia kaikille ja IFK:n voittoa toivoen...

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...ja takaisin otteluun.

Kylläpä kädet hikoilee ja jännittää huominen mittelö aivan hel*etisti.

Fyysisyys on todella se ase, millä kissapedot voivat horjuttaa loistavasti pelaavaa ulkomaalaiskolmikkoamme. Vaikkeivät miehet välttämättä pelaakaan samassa kentässä, niin koko joukkueen peli menee taatusti sekaisin, jos erityisesti Lady Kohnille ei peli maistu, vaan tykkää ennemmin hanskata kaverin kanssa. Vallun kentälle nyt soisi taas pikkuhiljaa onnistumisia.

Bluesilta on sivussa ottelusta divari-Viitanen loukattuaan säärensä HPK-pelissä. Uskoisin, että korvaajaksi otetaan Vili Virtanen. Maalissa pelannee Jamo.

Kuuleman mukaan n.5000 lippua oli jo neljän korvilla myyty, joten "hajuton" haisee jälleen kerran ja vetää populaa Länkkärille.

Blues klaaraa matsin 3-2.

Archon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: ...ja takaisin otteluun.

Viestin lähetti Blues forever

Kuuleman mukaan n.5000 lippua oli jo neljän korvilla myyty, joten "hajuton" haisee jälleen kerran ja vetää populaa Länkkärille.

Ei välttämättä espoolaisten takia :D

No ei se mitään paikalle on mentävä show katsomaan. Siitähän tässä on kyse. Kunhan ei mene ihan turpajuhliksi kuitenskaan.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Re: ...ja takaisin otteluun.

Viestin lähetti Blues forever

Blues klaaraa matsin 3-2.

Nämä seikat kyllä vetävät väkeä:

- Tiukka matsi tulossa.
- Paikalliskamppailu, lyhyt matka HIFK faneilla
- Ei mikään aivan häntäpään matsi
- Blues -HIFK -matseissa aina paljon väkeä
- Hieno halli
- Aika halvat liput (yläkatsomon kulmat ja ylärivit 8.5 €)

Kyllähän niitä vielä on ja halli on varmaan aika loppuunmyyty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy