Viestin lähetti Tommy
Ai että se on mulkku se Zidlicky.
Niin mulkku, että Turussa se tunnetaan nimellä Teloituslaukaus-Zidlicky. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus tekee siitä varmaan kohta biisin?
Viestin lähetti Tommy
Ai että se on mulkku se Zidlicky.
Viestin lähetti Tommy
Yhden pelin perusteella?
No yhden pelin + koko viime kauden. Tero Määttä on paskempi kuin viime kaudella. Miksi?
Tekikö, ribis, pahaa katsoa kun Tuomainen pudotti hanskat?
Olin kuulevinani jonkun ribiksen näköisen huutavan siellä "HEI POJAT, ÄLKÄÄ TAPELKO! NÄÄ JUTUT VOIDAAN SOPIA!". Näytti kovasti sinulta.
Näillä rivi kiinni. Täältä tähän.
Viestin lähetti juhaht
Siis ribis jotain rajaa nyt noihin kommentteihin. "Teki pahaa katsoa"??? "Ei ole Bluesin pelityyli"????
Ensinnäkin, jos olet joskus tapellut luistimet jalassa, saatat tietää, että hyvin harvoin siinä kovin pahasti käy, ihminen kun tuppaaa huitomaan hiukan eri tavalla jäällä kuin esimerkiksi kadulla, jossa ote alustaan on huomattavasti tukevampi. Jos ei halua tapella, niin hyvin harvoin tappelemaan joutuu. Lätkässä siis, vrt. tapaus Tuokko.
Ja sinäkö sen päätät mikä on Bluesin pelityyli? Olen itse ollut siinä harhakuvitelmassa, että pelityyli määräytyy pitkälti valmentajan toiveiden mukaan. Tämä jopa Hifkissä, joka ainakin fanien mielestä on aina iso, paha, ja ilkeä, vaikkei pelissä yhtään taklausta nähtäisi. Jos meidän valmentajamme, jotka siis eivät ole samat kuin viime kaudella, eivät ripitä pelaajaa sen takia, että hän tappelee, lienee Bluesin pelityyliin ensi kaudella luvassa roima annos fyysisyyttä lisää. Mikä on ihan ok.
Viestin lähetti ribis
enkä kaipaa että Blues tulisi muuttamaan omaa tyyliään sellaiseen ifk-tyylii, että mennään kokoajan nyrkit pystyssä uhoten "vittu mä lyön sua"
*clip*
punkku-apen porukka on mielstäni nykyisellään kaukana isosta ja pahasta.miau.
Viestin lähetti juhaht
Jos meidän valmentajamme, jotka siis eivät ole samat kuin viime kaudella, eivät ripitä pelaajaa sen takia, että hän tappelee, lienee Bluesin pelityyliin ensi kaudella luvassa roima annos fyysisyyttä lisää. Mikä on ihan ok.
Viestin lähetti JHag
Arka aihehan tämä on:D Mutta ihan pakko muistuttaa, että punkku-apen porukka otti Sveitsissä samaista Davosia vastaan 127 minsaa jäähyjä yhdessä matsissa. Eikä edes Vopatin nyrkkejä tarvittu tähän. Sen sijaan ex-TPS ja ex-Blues RP Lehtonen riisui komeasti erään Fischerin paidan voittaen tämän selvästi ns. kiekkotappelussa a.k.a nuhjauksessa (joidenkin mukaan). Vopatkin haastoi, mutta kukaan ei lähtenyt tanssimaan. Simicek, Pikkarainen ja Saarisen Pasikaan eivät peitelleet fyysisiä kykyjään. Mitä tekee savolainen lahnahannes?
miau.
Odotellaan kerrankin fyysistä kautta ja nautitaan yhden tuomarin systeemistä oikein kunnolla! Se joukkue (valmentaja), joka ei lisää fyysisyyttä kaudelle 02/03, on paitsi väärässä, myös tampio.