Blues 2005-2006

  • 283 867
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mistäs Teräsbetoni on kotoisin?

Eikös Kingston Wall ollut Espoolainen bändi vai muistanko ihan väärin? Tai sitten Children of Bodom?

Enivei, espoolaista musiikkia kehiin vaan.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ei se espoolainen musiikki oo ainakaan mulle välttämätön, kunhan kuulostaa hyvältä. Ei kaiken tarvii olla espoolaista. Ihmettelen muutenkin miksi lätkämatseissa soitetaan jotain Shakiraa tai muuta vastaavaa poppipaskaa. Kunnon rockia/heavya peliin!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Henk.koht. toivoisin erätauoille ja pidemmille katkoille snadia videokoostetta jossa olisi kunnon väkivaltakooste hyvistä niiteistä, flaidiksista sun muista iloisista perhetapahtumista, musiikkina Panteran Fucking hostile tai Limp Bizkitin Break Stuff ja biisin mukana tietysti tanssitytöt heiluttavat persettään stagella.

Saataisiin vähän vipinää offsideenkin kun kännissä olevat testosteronipakkaukset alkavat ottamaan adrenaliini & bissehuuruissa erää toisistaan.
 

mulehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Nimensä puolesta parhaiten maalibiisiksi sopisi tietenkin Claptonin "Blues Power", mutta ikävä kyllä biisi on muuten melko mitäänsanomaton renkutus.

Eikös tuota muuten soitettu joskus Länkkärin alkuaikoina?

Sisääntulobiiseiksi sopisi hyvin Pride & Gloryn "Horse Called War" tai Soundgardenin "Rusty Cage".
 

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sisääntulobiisiksi CMX - Olet tässä... Siinä kerrotaan ikuisesta lupauksesta jota Blues on ollut muutamana lähivuotena,tyhjästä elämästä,poika jonka yli käveltiin mm. Uskon että ensi kautena tämä sävel muuttuu, mutta tässä on kuitenkin menoa!
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mun mielestä sisääntulospektaakkelia on paha mennä muuttamaan, kun se mielestäni toimi jo viime kaudellakin erittäin hyvin.

Bodomhan se täältä Espoosta on kotoisin, muttei taida heidän tekemänsä biisit maistua edes puolille katsojista. Olisihan se kyllä hienoa kuulla jannujen versio Bluesin maalibiisistä, jos nyt edes sellaiseen hommaan suostuisivat. Taitaa olla vähän verrattavissa Suomen edustamiseen Euroviisuissa.

Muuten olen valmis antamaan vapaat kädet Daespoolle ja nimittämään hänet ensi kauden viihdetoimikunnan johtoon.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mä luulen että jos meistä Bluesin vakikirjoittajista muutama saisi päättää itse ottelutapahtumista niin olisi vähän erinäköistä. Vitutusketjuunhan tämäkin avautuminen kuuluisi mutta menkööt nyt näin.

Muistaakseni kirjoitin jo ajat sitten suhteellisen yksinkertaisia asioita miten tuota saisi parannettua, Daespoon taklaus/tappelukooste olisi yksi niistä. Taisin muuten joskus lähettää vitutuksessa koko listan Bluesin toimistolle. Samoin pelikatkoille lyhyitä clippejä jostain pelaajista, lähettäkööt vaikka sen av-äijän NHL-pelejä katsomaan sitten kun alkavat tai soittakoot mulle. Sitten ne pelaajaesittelyt; luoja, jos ei esim Lauri Tukosesta saada otettua kuvaa pelipaidassa koko fuckin kauden aikana niin soittakaa mulle niin mä tulen vaikka räpsimään sen kuvan. Voin vielä liittää sen siihen Slide Show:hun jos ei muilta onnistu.

Sisääntulo on ihan toimiva, ollut oikeastaan jo aika kauan. Samoin erien alussa tulevat Metallican, Van Halenin ja AC/DC:n biisit, joten kyllä osa asioista on tehty hyvin. Pelikatkoille vaikka Metallicaa, Rammsteinia ja espoolaisuuden nimissä Bodomia. Helvetin Shakirat, Destiny's Childit sun muut kuuluvat Sedun pintaliitopaikkoihin eivätkä lätkämatseihin. Tanssitytöt keikuttamaan persettä, tappelua ja taklauksia kentälle ja kaljaa halvemmaksi niin johan olisi viihdettä ja sirkushuveja.

Tuosta maalilaulusta onkin sitten täällä jo päivästä yksi jauhettu. En pysty käsittämään että tuota järkyttävää paskaa aiotaan soittaa vielä ensikin vuonna vaikka noin 90% omista faneista inhoaa ko biisiä. Jos vanhoista pitää valita niin "I'm walking on sunshine" lienee paras mutta kyllä jonkun uuden voisi keksiä. Joskushan meillä taisi kauden olla tuo Gary Glitterin "Rock 'n rolla part II" joka hakkaisi sekin tuon Dogsin 100-0, tosin se biisi ei oikein näyttänyt suomalaiseen yleisöön iskevän.

Kaneettina; tulipahan avauduttua mutta ihme jos ei tätä puolta nyt saada korjattua kun näköjään koko organisaatio ottaa ryhtiliikkeen. Tästä hyvä esimerkki on esim se että allekirjoittaneelle soitettiin (!) ja kyseltiin mitä aion kausarin suhteen. Herranjumala, asiakaspalvelua ja vanhojen asiakkaiden huomioimista. Hämmästyttävää. Jonkunhan tässä on pakko kusta, asiat kun välillä näyttävät liiankin hyviltä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Nikke
Jonkunhan tässä on pakko kusta, asiat kun välillä näyttävät liiankin hyviltä.

Ei iso asia, mutta Immosen jo ilmoitetun sopparin katoamisesta olisi kiva saada seuralta jonkinmoinen lausunto.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Loistavaa tekstiä Nikke, pitäiskö meidän oikeasti ilmottautua viihdekonsulteiksi Bluesin toimistolla huomenaamulla?

Todella pienin muutoksin jotka eivät maksa paskan vertaa saataisiin huomattavasti lisää fiilistä matseihin, ja juuri nuo pienet mogat (Tukosen kuvan puuttuminen loistava esimerkki) häiritsevät rajattomasti.

Yksi joka meikäläistä häiritsi aika pahasti oli se erätaukohaastattelija-nainen, ne kysymykset oli jotain niin järkyttävän kliseemäistä ja vielä suoraan sanoen niin kulmikkaasti esitetty että pahaa teki, koin syvää myötähäpeää joka kerta, varsinkin kuin kohteena oli joku ulkkispelaajista. Show Girlsien vetäjä (Minna jotain?) teki tämän mielestäni huomattavasti paremmin pari vuotta sitten.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Nikke
Pelikatkoille vaikka Metallicaa, Rammsteinia ja espoolaisuuden nimissä Bodomia. Helvetin Shakirat, Destiny's Childit sun muut kuuluvat Sedun pintaliitopaikkoihin eivätkä lätkämatseihin.

Olkaa silti onnellisia, ettei hallissanne kuitenkaan soi Toton "Africa". Ilmalassa sen voi kuulla, koska se ilmeisesti on Jokerit-organisaation mielestä raju lätkäbiisi.

Toisaalta - kyseinen kappale sopii kyllä Ilmalaan, sillä lauletaanhan siinä muun muassa tunnustus "I seek to cure what's deep inside / frightened of this thing that I've become".

Mutta silti. Toton "Africa". Lätkämatsissa. Niin huonosti ei voi Bluesilla mennä koskaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Nikke

- - -
..., Daespoon taklaus/tappelukooste olisi yksi niistä.
- - -
Sisääntulo on ihan toimiva, ollut oikeastaan jo aika kauan.
- - -
Tanssitytöt keikuttamaan persettä, tappelua ja taklauksia kentälle ja kaljaa halvemmaksi niin johan olisi viihdettä ja sirkushuveja.

Tuosta maalilaulusta onkin sitten täällä jo päivästä yksi jauhettu.
- - -
Joskushan meillä taisi kauden olla tuo Gary Glitterin "Rock 'n rolla part II" joka hakkaisi sekin tuon Dogsin 100-0, tosin se biisi ei oikein näyttänyt suomalaiseen yleisöön iskevän.
- - -

Tyrmäystä odotellessa kommentteja kuitenkin, kun lätkäfriikkinä aika usein satun Tontunmäen halliin silloin kun ei samaan aikaan ole Nordiksella pelejä.

Toivottavasti Daespoo ja muut espoolaiset hankkivat sen taklaus/tappelukoosteen muualta kuin kotipeleistään. Jäisi aika lyhyeksi.

Sisääntulo on sanalla sanoen laiton. Koska pirut sammuttavat myös yläkatsomoiden turvavalot sisääntulon ajaksi, ja vaikkei aika ole pitkä niin jyrkillä yläkatsomoilla voi tulla rumaa jälkeä kun valoja ei ole missään ja purilaisjengi haahuilee paikoilleen. Kukaan ei kai ole vielä ottanut yhteyttä palotarkastajaan, mutta asiaan kannattaisi paneutua.

Tanssityttöjä on kai ollut ja mennyt, show-puolen ovat hoitaneet "housut-pois"- koreografiastaan tunnetut pelaajat.

Maalilaulu on kova sana. "Who let the dogs out"- biisin kohdalla vaan ei vähemmän hallilla vieraillut perhesysteemillä sisääntullut ryhmä ymmärrä pitääkö nauraa omalle jengille vai mille (nimim. sivusta seurannut).

Go Gary Go. Don´t Touch Me.

Vaan ei siinä mitään, ensi kaudella käydään tsekkaamassa ovatko muutoksen tuulet sittenkään puhaltaneet.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti fiftyeight

Toivottavasti Daespoo ja muut espoolaiset hankkivat sen taklaus/tappelukoosteen muualta kuin kotipeleistään. Jäisi aika lyhyeksi.

No ei sitä SM-liigasta mikään jengi saa aikaiseksi, pakko mennä rapakon taakse, sehän on nyt aivan selviö.

Mutta ei sillä ole väliä, miksaa niitä sopivasti Bluesin leikkeiden kanssa, kunhan saa agressiivista menoa aikaiseksi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Daespoo
Yksi joka meikäläistä häiritsi aika pahasti oli se erätaukohaastattelija-nainen, ne kysymykset oli jotain niin järkyttävän kliseemäistä ja vielä suoraan sanoen niin kulmikkaasti esitetty että pahaa teki, koin syvää myötähäpeää joka kerta, varsinkin kuin kohteena oli joku ulkkispelaajista. Show Girlsien vetäjä (Minna jotain?) teki tämän mielestäni huomattavasti paremmin pari vuotta sitten.

Ja tätä kun kuuntelee Offsidessa, niin äänestä ei saa mitään selvää, ja koko spektaakkeli kuulostaakin lähinnä Liekki-yhtyeen Veljet biisiltä. Tosin haastattelija tai haastatetaltava harvoin näyttää niin elämäänsä kyllästyneeltä ja väsyneeltä lurjusnarkilta kuin tämä kyseisen yhtyeen "vokalisti".

Offsidesta off-topicciin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Itse kuuntelisin pelikatkoilla mieluiten Rammsteinia, Slipknotia, Rob Zombieta, Children of Bodomia ja muuta mättöä. Maalibiisi on kyllä ihan kauheen huono. Ens kaudelle ois pakko saada muuta kuunneltavaa. Mikäs oli ennen Who lets the dogs outia?
 

fakta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sisääntulo toimisi kyllä hienosti, jos vain joukkue myös saapuisi paikalle sisääntulobiisien ja esittelyn aikaan.

Ainakin minua henkilökohtaisesti häiritsee helvetisti se että jengi saapuu jäälle vasta kesken esittelyn. Ei voi olla niin vaikeata järjestää, fiilis olisi selvästi parempi sillä konseptilla.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti fiftyeight
Sisääntulo on sanalla sanoen laiton. Koska pirut sammuttavat myös yläkatsomoiden turvavalot sisääntulon ajaksi, ja vaikkei aika ole pitkä niin jyrkillä yläkatsomoilla voi tulla rumaa jälkeä kun valoja ei ole missään ja purilaisjengi haahuilee paikoilleen. Kukaan ei kai ole vielä ottanut yhteyttä palotarkastajaan, mutta asiaan kannattaisi paneutua.
Itse olin tuossa, olisikohan ollut toissavuonna, katsomassa Hamilton Bulldogsien kotipeliä ja täytyy sanoa, että sattuipa olemaan henkeäsalpaava sisääntulo.

Koko halli pimeni täysin, osittain ainakin suljettujen käytäväverhojen avustuksella, ja vihreät laservalot risteilivät katsomo-osasta toiseen. Sen aikana Bulldogs-pää laskeutui kaukalonreunalle ja sieltä pelaajat sitten vähän ajan kuluttua tulivat ulos.

Minkäänlaisia varoitusvaloja tai muuta "turhaa" en päällä nähnyt, vain pimeä halli ja nämä laservalot. Suurilta osin tämän muistikuvan pohjalta olen valmis antamaan kaikenlaiset säädökset anteeksi sen muutaman minuutin ajaksi, kun taiteellisia etuja ajetaan. Jos huimaa, niin voi seistä hetken paikallaan ja etsiä istuimensa myöhemmin, kun valot taas syttyvät.
 

Karkoil

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIEKKO-ESPOO
Maalivahti?

Mutta joo, jos kuitenkin palataan siitä viihteen puolelta itse jääkiekkoon. Itse olen tässä jonkin aikaa miettinyt, että onko Bluesin ensi kauden ykkös molarista kuulunut mitään uutta? Itse en täällä keskusteluissa ole vuosiin käynyt, mutta nyt jäänyt hiukan häiritsemään, kun uudesta molarista ei kuulunut mitään. Ainoastaan kuullut jo aikaa sitten, että Pohjois-Amerikasta sellainen olisi ehkä tulossa. Mutta olisiko kellään uutta tietoa milloin on tulossa ja mistä tulossa?


PS: Kuka tämä Antti Härmä on muuten miehiään?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Daespoo
Loistavaa tekstiä Nikke, pitäiskö meidän oikeasti ilmottautua viihdekonsulteiksi Bluesin toimistolla huomenaamulla?

Todella pienin muutoksin jotka eivät maksa paskan vertaa saataisiin huomattavasti lisää fiilistä matseihin, ja juuri nuo pienet mogat (Tukosen kuvan puuttuminen loistava esimerkki) häiritsevät rajattomasti.
Kai sitä pientä konsultointipalkkiota vastaan voisi LA-Areenalle ilmoittautua. Vakvasti, kuten Daespoo tuossa kirjoittaa niin eniten vituttaa tässä se että nuo parannukset olisivat helppo toteuttaa sekä eivät varmaankaan maksaisi liikaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Työpaikat uusjakoon

Itse voisin ilmoittautua Show Girlsien tahi vastaavien liikekoordinaattoriksi tai koreografiakonsulentiksi. Luvassa äärimmäisen yksityiskohtaisia, syvälle asiaan meneviä harjotteita sekä maksimaaliseen suorityskykyyn tähtääviä motivointisessioita erinäisissä ravitsemusliikkeissä.

Ihmisläheistä johtamista ja hallintaa, tarjolla tänään ja tästä eteenpäin. Don't call me, I'll call you.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Työpaikat uusjakoon

Viestin lähetti Juhaht
Itse voisin ilmoittautua Show Girlsien tahi vastaavien liikekoordinaattoriksi tai koreografiakonsulentiksi.

Vai että konsulentti! Edistäisit siis tämä tietyn koreografian myyntiä jossain messutapahtumissa ja muissa vastaavissa? Jotenkin tämä kuulostaa siltä, että se pitäisi nähdä omin silmin.

Ellei sitten haettu -konsulttia tai jopa koreografiakonsulia, joka varmaan on näistä korkein mahdollinen titteli yhdessä tanssiliiketoimintajohtajan kanssa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Re: Työpaikat uusjakoon

Viestin lähetti Cosmo
Vai että konsulentti! Edistäisit siis tämä tietyn koreografian myyntiä jossain messutapahtumissa ja muissa vastaavissa? Jotenkin tämä kuulostaa siltä, että se pitäisi nähdä omin silmin.

Ellei sitten haettu -konsulttia tai jopa koreografiakonsulia, joka varmaan on näistä korkein mahdollinen titteli yhdessä tanssiliiketoimintajohtajan kanssa.


No pirskatti vieköön, konsuliahan tässä takaa ajoin. Konsultiksi ei näillä supliikeilla pätevöidyttä, mutta jos näillä puheilla joku paikka jo pedattiin, niin kyllä se konsulentin jobikin kelpaa. Kunhan saan valita itse työtoverini ja -tapani. Se ei Bluesin yrityskulttuurin vanhan mallin mukaan liene vaikeaa toteuttaa, joten olen käytettävissä. Palkkapyyntönä hyvänä pito ja ilmaiset vitsat.
 

Kirwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, K-Laser, Hokki, Raahe-K
Thomas Bluesiin?

Onko Blues-ihmisillä tietoa huhusta, joka on kantautunut korviini: Espoon Blues tavoittelee Tim Thomasia ensi kauden veskarikseen?

Sinänsä hankinta sopisi uuteen ilmeeseenne kuin nyrkki silmään. Jos saisitte Thomasin maalinsa suulle, olisitte jo todella varteenotettava kilpailija nyky SM-liigassa.

Onnitteluita nyt muutenkin sinne Espooseen - vihdoinkin siellä näyttää meininki siltä, että organisaatiossa on syvällistä ymmärrystä jääkiekosta ja etenkin joukkueen rakentamisesta.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Thomas Bluesiin?

Viestin lähetti Kirwa
Onko Blues-ihmisillä tietoa huhusta, joka on kantautunut korviini: Espoon Blues tavoittelee Tim Thomasia ensi kauden veskarikseen?


Tosi on ja Bäckströmillä on sopimuksessaan purkupykälä, jota hän voi käyttää, jos haluaa siirtyä Helsinkiin tai ulkomaille. Mikäli Thomas menee Espooseen, koska haluaa voittaa mestaruuden, niin Nikke siirtyy paikkaamaan Thomasia, koska haluaa voittaa mestaruuden.

Lisäksi olen kuullut, että Blues tavoittelee yhä Jiri Hudleria, jos ei saa Brendan Shanahania tai Luc Robitailea. Tai Lubomir Hurtajia takaisin Hifkiin, joka on puolestaan palkkaamassa Sakari Palsolan ja Janne Salpan.

Tai sitten korvani kuulivat samanlaisia harhakuuloja kuin sinunkin?

Oli miten vain, niin minä haluaisin kuulla mahdollisimman pian Espoolaisten ruotsalaisvärväyksen otteista, kun mies on harjoituksissa nähty.

Suurin vahvistus Bluesilla on ehdottomasti keskushyökkääjäosaston vahvistaminen likipitäin liigatasoiseksi. Siinä on ollut suurimpia pelillisiä ongelmia jo pitkään. Ottanee aikaa ennen kuin perustaitotasoltaan rajallinen materiaali pystyy omaksumaan Heikkilän suunnanmuutospelin ja hyökkäyspelin salat. Siinä vaiheessa, kun jengi alkaa saamaan nopeat käännöt keskialueella kiekollisiksi ja pystyy painamaan hyökkäyssinisen yli kolmen miehen voimin, koko kentän leveydeltä, niin peli tulee olemaan mielenkiintoista seurattavaa. Tähän Heikkilä kuitenkin pyrkii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös