Viestin lähetti Köntsä
Entä mites tämä Pelkonen?
Mielestäni ei omaa läheskään yhtä paljoa potentiaalia kuin Jalasvaara. Seitsämäntenä pakkina varmasti pystyy sinnittelemään, mutta siinähän ei tunnetusti oikein kehity.
Mestis tuntuisi fiksulta ratkaisulta.
Pelkonenhan pelasi Mestiksessä lähes koko viime kauden ja hyvin pelasikin. Itse näkisin Tommin mielelläni ensi kauden jengissä, ettei käy kuten Tuomisen kanssa.
Koska tein itselleni juuri *nyt* lupauksen olla tekemättä yhtään ketjusommitelmaa ennen syyskuuta, en listaile tähän pakkipareja. Puolustajiksi riittäisi oikeassa valmennuksessa ja oikealla pelisysteemillä enemmän kuin hyvin seuraavat miehet: Eskelinen, Laatikainen, Haakana, Määttä, Pelkonen ja Jalasvaara. Siihen sitten junnuista vielä joku päälle pyörimään ja korvaamaan loukkaantumisia niin hyvä tulee.
Hyökkäyksestä olisin itse enemmänkin huolissani, sillä tällä hetkellä sinne ei todellakaan ole tunkua. Jos Kohn jatkaisi, olisi siinä yksi tärkeä palanen, mutta muuten ygösketju huutaa tyhjyyttään. Uhlbäck on hyvä kakkosketjun kaveri, joka tosin saattaa pystyä nousemaan suurempaankin rooliin. Tiedä häntä. Viime kautiselle Kaltolle ja muille vastaaville rottakiekkoilijoille ei ole minun Bluesissani tilaa, joten tervemenoa vaan. Eipä tulisi ikävä. Tukonen kakkosen toiseen laitaan, joten siitä puuttuisi sentteri.... Nej helveten, ei tästä tällä tavalla mitään tule. Listaan ketjut:
xxx-xxx-"Kohn"
Tukonen-xxx-Uhlbäck
Töykkälä-Immonen-"Pihlström"
Nieminen-xxx-xxx
Tuosta voisi sitten nousta jopa nelosestakin ykköseen, mikäli roolitus ja esitykset sitä edellyttäisivät. Ja päinvastoin.
Mutta todellisuushan on whole different ball game, joten enempää en viitsi Hifk-henkiseen fantasiaspekulointiin panostaa.