Blues 2003-2004

  • 45 940
  • 395
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Case Virta

Hannes ei asiasta varmaan tiennyt kaikkea, koska Bluesin linja on se, että kauden aikana tapahtuva pelaaja hankinta on lähes täysin Crisun kontolla. Valmentajat keskittyvät valmentamiseen.

Animalin tieto on hyvin pitkälti samanlainen kuin mitä kuulin myös itse. Eli Virran jo pitkälle neuvoteltu Suomeen ja Bluesiin tulo kaatui sopimustekniikkaan, jota en itse tunne, mutta ongelman siinä muodosti siirtoraja ja paperien kuntoon saaminen. Se jotui juuri tuosta myöhäisestä maahan saapumisesta.

Joku kyseli Hurmeesta. Kyllä jatkaa ensi kaudella Bluesissa.

Ensi kauteen lähdetään jälleen niin, että kaikkia ulkomaalaispaikkoja ei täytetä ennen kauden alkua. Tämä on mielestäni oikea strategia.

Maalivahtikysymyksestä tekee pienen ongelman se, että Jere ei tällä hetkellä olisi valmis jäämään kolmoseksi eli pelaamaan käytännössä A:ssa. Eli tällä hetkellä näyttää siltä, että Oksa/Myllyniemi/Heinonen ei välttämättä toteudu. Jere varmaan katsoo muut mahdollisuudet läpi jos ei tärppää saattaa tänne kolmoseksi jäädäkkin. Yksi ratkaisu olisi luopua Heinosesta tai Oksasta, mutta kummasta?

Zoomille:

Tuomaisen optio on miehellä itsellään, eli Blues ei voi miestä halutessaan itse pitää, jollei Tuomainen ole jatkoon tyytyväinen. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon Pihlmannin suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielestäni vähintääkin mielenkiintoisen pelaajaruletin rinnalla käydään melkoista muutosta Bluesin organisaation sisällä, julkisuudessa toimivien henkilöiden asemasta ja työtehtävistä. Näillä näkymin kukaan tämänhetkisestä valmennuksesta tai johtoportaasta ei jatka kaudella 2004 täysin samoissa tehtävissä, kun on tällä kaudella toiminut.

Elämme mielenkiintoisia aikoja, kahtellaan...
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Blues forever
Mielestäni vähintääkin mielenkiintoisen pelaajaruletin rinnalla käydään melkoista muutosta Bluesin organisaation sisällä, julkisuudessa toimivien henkilöiden asemasta ja työtehtävistä. Näillä näkymin kukaan tämänhetkisestä valmennuksesta tai johtoportaasta ei jatka kaudella 2004 täysin samoissa tehtävissä, kun on tällä kaudella toiminut.

Elämme mielenkiintoisia aikoja, kahtellaan...

Tämä iski kyllä silmään. Tästä ei osaa sanoa onko kyseessä hyvä vai huono uutinen?

Totta kai muutos voi olla ihan hyvästäkin, mutta ketkä muuttavat ja miten. Kai Chrisu ja Sator jatkavat suunnilleen tehtävissään?

Eikö Hannesta oltu viemässä johonkin toiseen tehtävään ja Hannu Virta siis tullee valmennusporukkaan. Mitenkäs Niki? Hänhän vaikuttaa ihan pätevältä kaverilta, joukkueenjohtaja?

Jatkaako Jamo vielä uraansa vai kiinnostaako miestä maalivahtivalmentajan hommat?

Miten sitten johtoporras?
Haluaako Jussi lisää valtaa ja mitä tekee Chrisu, ei kai mies ole lähdössä?

Niin paljon kysymyksiä. Kun saisi vielä vastauksia.
Chrisu on kuitenkin mielestäni tässä koko palapelissä kaikkein tärkein palanen, jota ei saisi menettää. Seuraava on ehkä Sator.

Inhottavaa olla epätietoisena, kertokaa asiasta paremmin tietävät!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ellen nyt ihan läpiä päähäni muistele, niin taisi Kiekko-Antti tuossa lauantaina meikäläiselle sanoa, ettei Saintula ainakaan näillä näkymin ollut mihinkään lähdössä valmennuspäällikön postista. Tämähän sotkisi kuviota entisestään...
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Mainittakoon että tiistain arvaaja osaa kertoa ihan sitaatein että Virta olisi vastannut uteluihin siitä oliko Bluessiin tulon esteenä paperihommat/siirtoraja:

Kutakuinkin näin oli Virta vastannut: "täyttä potaskaa, en ole missään vaiheessa neuvotellut bluessin kanssa tästä kaudesta"

Mene ja tiedä, kuullostaa ihmeelliseltä että Kapasen Hannes ihmettelee kovaan ääneen että miksi Virta ei tullut Bluessiin täksi kaudeksi jos miehen kanssa ei olla edes neuvoteltu...

Joku jolla on tuo 18.2 arvaaja voinee pistää vielä ihan sanatarkan lainauksen tänne mikäli vääristelen miehen sanomisia.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Jaari
Mainittakoon että tiistain arvaaja osaa kertoa ihan sitaatein että Virta olisi vastannut uteluihin siitä oliko Bluessiin tulon esteenä paperihommat/siirtoraja:

Kutakuinkin näin oli Virta vastannut: "täyttä potaskaa, en ole missään vaiheessa neuvotellut bluessin kanssa tästä kaudesta"

Sanatarkasti Virta sanoo:" Tarinat ovat täyttä potaskaa. En ole jutellut Bluesin kanssa sanaakaan tästä kaudesta."

Toisaalta eikös se ole aina vähän niin ja näin sen kanssa mitä sanotaan ja mikä on totuus. Voihan olla, että Virta puhuu ihan tottakin.
Voihan olla myös, että Hannes oli saanut käsityksen, että mies olisi ollut aika varma tapaus, mutta todellisuudessa mies ei henkilökohtaisesti olisi edes jutellut Chrisun kanssa. Agentin kanssahan neuvotteluja on voitu käydä.

Tulevasta kaudesta Virta toteaa suunnilleen, että Espoosta on kyselty, mutta hän ei ole vastannut vielä mitään.

Kyllähän Virta olisi todellinen huippuvahvistus ja kaiken lisäksi mielestäni varsin aliarvostettu pelaaja. Valittinhan mies liigan parhaaksi pelaajaksi pelaajien toimesta muutama vuosi sitten, jos en ihan väärin muista. Hänen ja Calounin ympärille olisi kyllä hyvä rakentaa runkoa ensi kauden hyökkäykselle. Siihen vielä päälle TElomon jatko ja yksi tai kaksi hyvää kotimaista hyökkääjää.

Ulkomaalaisten suhteen on tosiaan hyvä jättää hieman pelivaraa.

Tuo Alangon lähtö olisi kyllä todella sääli, mutta jos Kassu saadaan korvaa se jo paljon. Uskon myös Jalasvaaran lunastavan paikan miesten puolelta viimeistään ensi kaudella.
Kassun lisäksi puolustus ei kaipaisi kuin ehkä korkeintaan yhden vahvistuksen.
Mikäs mies toi A:n Tuominen on? Kaveri on pelannut, ilmeisen hyvin. Voisikohan siinä olla yksi potentiaalinen kaveri pyrkimään mukaan liigarinkiin?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Shayne
Ellen nyt ihan läpiä päähäni muistele, niin taisi Kiekko-Antti tuossa lauantaina meikäläiselle sanoa, ettei Saintula ainakaan näillä näkymin ollut mihinkään lähdössä valmennuspäällikön postista.
Itse itseäni tehostaen täytyy todeta, että läpiä päähäni muistelin. Nimittäin K-A ei ole sanonut minulle näin. Ilmeisesti tämä oli joku oma huuruinen hallusinaationi tjsp.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Re: Case Virta

Viestin lähetti Kiekko-Antti
Zoomille:

Tuomaisen optio on miehellä itsellään, eli Blues ei voi miestä halutessaan itse pitää, jollei Tuomainen ole jatkoon tyytyväinen. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon Pihlmannin suhteen.

Tuomaisen optio on miehellä itsellään, eli Blues ei voi miestä halutessaan itse pitää, jollei Tuomainen ole jatkoon tyytyväinen. Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon Pihlmannin suhteen. [/B][/QUOTE]

No oli miten oli....(minulla nuo sopimustekniset asiat eivät oikein ole hallussa).... Väitän kuitenkin, että Tuomainen EI pelaa ensikauden Blegissä (tämä nyt on ja pysyy)

Mitäs nämä jutut nyt tästä valmennus/johtoporsaskuvioista oikein on...???

Itse olen käsittänyt, että Valmentajat ovat: Sator ja Virta
Hanneshan voisi hyvin ottaa tuon Saintulan paikan ja Niki.... niin mihin Niki oikein sitten menee, jos ei nykyisellä postillaan jatka???

Mites tämä Ruuttu??? Käsittääkseni mies on täysin sitoutunut nykyiseen hommaansa vielä tulevaisuudessakin vai...???

Pelaajista vielä sen verran, että poistumassa (eri syistä) on ainakin: M Elomo, Murphy, Stapleton, SARNO!!!, Gustu, Määttä, HIRVONEN, Tuomainen, Alanko.... unohdinkohan jonkun??

Jatkosopimuksia leivotaan herrojen: Caloun, Vyko, Hurme ja Tumpelon kanssa (hyvä näin).
Em. listassa on paljon pelaajia, jotka ovat suht helposti korvattavissa. Eniten näyttää sittenkin kärsivän tuo puolustuspää, mutta esim. Haakanan paluulla ja muutamalla oikein suunnatulla hankinnalla luulisi oikeat miehet paikoilleen saatavan. Puolustuksessa voisi mielestäni panostaa (Vykoa lukuunottamatta) täysin kotimaisiin voimiin, jotta myöhemmin kaudella voidaan sitten ostaa tarvittaessa muutama terävä snaipperi/sentteri.
IFK-huhuissa puhutaan kovasti Kultasen paluusta... luulisi miehen olevan myös saatavissa suht helposti Epsooseen... brändi kun ei enää ole niin voimissaan.
Mukavia vahvistuksia olisi myös herrat Virta ja Jantunen.... näyttäisi tuo hyökkäys tuolloin suhteellisen kovalta.
 

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sopparit julki vasta MM-kisojen jälkeen

Bluesin sivuilta:

Ensi kauden sopimukset julki MM-kisojen jälkeen - 19.2.2003
Blues julkistaa ensi kautta koskevat pelaaja- ja valmentajasopimuksensa heti keväällä pelattavien MM-kisojen jälkeen.
"Haluamme taata joukkueelle keskittymisrauhan play off -otteluihin. Julkistamme sopimukset kerralla MM-kisojen päättymisen jälkeen," toiminnanjohtaja Christian Ruuttu sanoo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Please,syöttäkää tuomaiselle majoneesia ja banaania sitten voimme harkita paluuta tänne oisko liikaa pyydetty.
Mitä tulee kultasen paluuseen, sama pätee kun jormaan(jere)
koti on stadissa,tämä näin kaverin kanssa ollessa lähietäisyydellä eli ihan siis siinä.Tottakai kaikki haluavat pakkeja,niistä on pula kaikkialla.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
HN:n mukaa Calounia on kosiskeltu Sveitsinmaalle...
Rahasta tuolloin ei yksikään liigaseura pysty varmasti tarjouksen kanssa kilpailemaan.... nähtäväksi jää, jääkö Jan ilahduttamaan espoolöaisia vai suuntaako rahan perässä keski eurooppaan.

Tony Virtaa on nyt myös ilmeisesti hamuttu myös petopaitoihin.... nyt Ruuttu tarkkana!
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyselisin taas näiden nuorempien kaverien sopimusten perään.

Näätäsellähän nyt on sopimus, mutta enemmän kiinnostaisi Niemisen, Jalasvaaran, Immosen, Pelkosen, Töykkälän, Lappalaisen... tilanne. Halutaanko heille taata mahdollisuus yrittää liigassa ensi kaudella vai otetaanko kolmoseen ja neloseen enemmän kokeneita liigajyriä.

Myös maalivahtitilanne on kiinnostava, joskin nyt ilmeisesti siis on niin, että Myllyniemi lähtee, jos vaan saa sopimuksen (johon uskon) ja Heinonen-Oksa kaksikko ottaa vastuun, vai?

Toki play-offit vaikuttavat sopimuksiin, mutta missä vaiheessa näitä diilejä yleensä aletaan lyödä lukkoon niin nuorten kuin muidenkin osalta etenkin kovempien kaverien kohdalla?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vahan nayttaa silta etta olisi sittenkin hieman pakka hajoamassa. Aika harmi jos nain on mutta minkas sille voi. Ei kai tassa muu auta kuin odottaa MM-kisojen jalkeen...Hieman yllattyneena otan kylla taman case-Tuomaisen vastaan mutta no jos menee niin kai se on sitten annettava menna. Sanon vaan etta miehesta voi olla paljon iloa viela pudotuspeleissa. Miksi mies muuten IFK:hon haluaa, kusun vaan?

Ja edelleen, Kohn pois sielta Calgaryn farmista....
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Juhaht
Joo, mutta ei tänne. Sitä surffaajaa ei tarvita täällä enää.

Kaksipiipuinen juttu. Runkosarjassa maaleja siihen tahtiin et oksat pois. Jospa sopimukseen saisi pykälän et pelaisi kunnolla pudotuspeleissä? Taisi silloin viimeksi se Detroitin sopimus painna loppukaudesta liikaa takataskussa...
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisiko tässä ensi kauden joukkueenne ?:

Jan Caloun - Mikko Peltola – Brad Smyth
Tony Virta - Juha Ylönen - Teemu Elomo
Kari Kalto - Markku Hurme - Marko Tuomainen
Niko Nieminen - Olli Ahonen - Matti Näätänen

Jiri Vykoukal - Kari Haakana
Kari Martikainen - Sebastian Sulku
Arto Laatikainen – Markus Kankaanperä
Janne Jalasvaara - Tommi Pelkonen

Mika Oksa/Sami Heinonen

Maalivahtiosastolla paljon riippuu tietysti siitä jatkaako Jamo Myllys komeaa uraansa. Itse veikkaan hänen jättävän homman nuoremmilleen tämän kauden jälkeen. Mika Oksa on enemmän kuin valmis ottamaan ykkösvahdin vastuun itselleen.

Puolustukseen tarvitsette mielestäni kokeneen kaverin Vykon ja Sulun kaveriksi. Kari Martikainen on pelannut jo vuosia Sveitsissä, mutta nyt voisi olla Suomeen paluun aika. Jokerit hankki Jan Latvalan ensi kaudeksi, joten heillä ei välttämättä ole käyttöä toiselle uudelle ”vanhukselle”. Haakanan paluustahan on jo huhuttu, ja hän vastaa fyysisestä puolesta. Markus Kankaanperä jää Jokereissa todennäköisesti junnujen, kuten Kanteen ja Kaltevan jalkoihin, joten siitä paikkaaja Rami Alangolle?

Hyökkäyksessä jatkavat vanhat tutut Caloun, Elomo, Hurme ja Ylönen, joka parantaa taatusti hyökkäyspäässä ensi kaudella. Tony Virta olisi erinomainen vahvistus joka suhteessa, ja häntähän on huhuissa oltu myös tuomassa Länsi-Auto Areenan suuntaan. Mikko Peltola ei todennäköisesti saa jatkoa Rapperswiliin ja tässäpä teille uusi ykkössentteri, joka monipuolisuudessaan on Euroopassa pelaavien suomalaissenttereiden valioita. Brad Smyth on kokenut kanadalainen farmipelaaja. joka ei ole saanut NHL-uraa luotua kovista teholukemistaan huolimatta. Tällä hetkellä pelaa Ottawa Senatorsin farmissa.

Brad Smyth:
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=5063

Tämä nyt oli tälläistä fantasia-hockeya. Aika kalliskin joukkue taitaisi olla, mutta mestaruudesta taistelisitte takuuvarmasti. Ei tarvitse ottaa vakavasti…
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Markus Kankaanperää en tänne halua. Liigan huonoin puolustaja. Kyllä. Oikeasti.

Tiedän pelaajan jo Jyväskylän ajoilta, kiitos Jyväskylän kontaktieni ja nauroimme aika makeasti jo Kerho-pestille, Jokerit taas enemmän itketti. Jos Blues on seuraava niin huhhuh, onko oikeasti noin sokeita skoutteja?

Ihan ei välttämättä sanatarkasti, mutta kuitenkin idea tullee selville. Itse todistin episodia baaritiskillä.

-"Hei Markus, sä et varmaan muista, kuka mä oon.." (eräs tuntemani jyväskyläläinen nainen yökerhossa, Markuksen vanhoja koulukavereita.)

-"No hei, kiinnititkö huomiota, kun mä oon niin hyvännäköinen vai siksi, että mä pelaan lätkää?" (Markus)

-"Ajattelin vain tulla juttelemaan..." (nainen)

-"No mulla on itse asiassa yksi toinen tossa vähän kesken... mutta voinko mä soitella?"

Et silleen...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivän is:ssa oli juttu Calounin tulevaisuudesta ja hän sanoi viihtyvänsä Suomessa ja paras vaihtoehto olisi jatkaa bluesissa. Veikkaajassa Ruuttu ilmoitti antaneensa Calounille sopparitarjouksen. Nyt kaikki on sitten kiinni Calounista. Tee meille kaikille palvelus ja jää Espooseen Jan. Is:n nettiartikkeli
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Pihlman jäi sitten

Hieman yllättäin Bluesinkin kiinnostuksen kohteena ollut Pihlman jäi Jypiin. Nyt pitäisi vain saada muita lupaavia kavereita haaviin.

Valmennuksesta on ensi kaudeksi lähdössä Niki Andersson. Niki on lähellä sopimusta AHL joukkueeseen. Myös muita virityksiä on Nikillä Pohjoi-Amerikan suuntaan. Valmennuspuolelle on tulossa Virta. Kapanen vielä miettii. Saintula jatkaa ensi kaudella organisaatiossa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Enpä tiedä sitten missä vaiheessa näitä ensi kauden sopimuksia rupemaan tännekin valumaan mutta minulle tiedettiin kertoa tuossa vähän aikaa sitten että Tommy ja muutkin saisivat myös ensi kaudella nauttia TElomon palveluksista. Olisikin mielestäni ihan hyvä jos tuo koko ykkösketju saataisiin pidettyä. Hurmeellahan tuo sopimus ensi kaudeksi jo onkin.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Nikke
Enpä tiedä sitten missä vaiheessa näitä ensi kauden sopimuksia rupemaan tännekin valumaan mutta minulle tiedettiin kertoa tuossa vähän aikaa sitten että Tommy ja muutkin saisivat myös ensi kaudella nauttia TElomon palveluksista. Olisikin mielestäni ihan hyvä jos tuo koko ykkösketju saataisiin pidettyä. Hurmeellahan tuo sopimus ensi kaudeksi jo onkin.

Olisihan se todella hienoa, jos tuo ykkönen saataisiin pidettyä ja etenkin Caloun, jota IFK-fanit huhuilevat joukkueeseensa.

TElomon jatko olisi kyllä hyvä asia, mutta ykköseen voisi mielestäni laittaa hänen tilalleen jonkun varmemman maalintekijän tyyliin Kohn tai vastaavaa.

Teemu voisi tuoda leveyttä kakkosessa tai kolmosessa.

Toivottavasti alkaisi edes jotain tietoja tihkua tännekin ensi kaudesta, tässä alkaa olemaan jo kärsimätön, kun muualla spekuloidaan jo kovasti uusilla nimillä ja onpa noita jatkojakin jo julkistettu. Blueshan julkistaa kaikki MM-kisojen jälkeen, mutta täältä olisi kiva lukea, että missä mennään. Asioista paremmin tietävät voisivat taas valaista meitä muita, kiitos.
 

stones

Jäsen
Kuvittelisin, että ensivuoden jengi riippuu varmasti aikapaljon tämän vuoden menestyksestäkin?

Tässä skenaariot:
a) Jos tälläkaudella päästään neljän sakkiin, mutta ei voiteta voi olla, että joukkueen runko halutaan säilyttää pääosin ja vielä lisää panostamalla pariin kovaan vahvistukseen yritetään voittoa seuraavalla kaudella.


b) Jos tälläkaudella tiputaan Tapparalle puolivälierissä.
TAI
c) mennään finaaliin asti ja voitetaan mestaruus. Luulen, että silloin ensikaudelle tehdään jonkinlaista nuorennusleikkausta. Ja lasketaan palkkakustannuksia tällätavoin sekä asetetaan uusi tavoite muutamanvuoden päähän.

Näissä skenaarioissa pitää tietysti aina muistaa mahdolliset NHL siirtojen vaikutukset. Gusse, Lada, Määttä, TElomo, Sulku ja ehkä Alankokin ovat mahdollisia NHL lähtiöitä.

Ainakin useiden asiantuntijoiden (scoutteja) mielestä nykyisestä Bluesin A-nuorten jengistä liigaan nousee ensikaudeksi yli kentällinen pelaajia. Jos eivät mahdu Bluesiin niin osoite on varmasti jokin muu liigapaikkakunta. Edellisessä A-nuorten matsissa Matinkylässä oli paikalla mm. Holtarin Jukka Jypistä, joten mielenkiintoa pelaajia kohtaan löytyy muualtakin.

Jos skenaario b tai c toteutuu niin joukkue voisi olla esim:

Oksa, Heinonen

Alanko, Sulku
Pelkonen, Jalasvaara
Tuominen, Laatikainen
Viitanen

TElomo, Hurme, Caloun
Herra X, Ylönen, Nieminen
Lappalainen, Immonen, Töykkälä
Näätänen, Ahonen, Kalto
Sakko, Romo, Sihvonen


Tälläisellä jengillä voisi lähteä liikkeelle ja jos näyttää syksyllä siltä, ettei menestystä tule niin silloin vasta hankittaisiin täydennystä ulkomaan osastolle.

Itse en tietenkään pane pahakseni, jos skenaario a toteutuu ja joukkueeseen heti hankitaan Haakanan Kassu, Virran Toke, Sulanderin Ari jne. Nykyisen rungon pysyessä lähes samana.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Mikäli yhtään Bluesin organisaatiota tunnen ei junnuja kovin montaa ensikaudellakaan joukkueessa luistele.
Uskoisin, että Blues tulee kyllä tekemään ensikaudellekin maksimaalisen panostuksen, mitä tulee noihin hankintoihin.
Hiljaista on siirtorintamalla,mikä onkin toisaalta ihan hyvä.
Ilmapiiri halutaan rauhoittaa näin pudotuspelien aikana.
Blues julkaisee tietoja jatko/uusista sopimuksista vasta MM-kisojen jälkeen... tuolloin olemme varmasti astetta viisaampia.
Kysymysmerkkejä on paljon ilmassa, joista varmasti tärkeimmät leijuvat herrojen Caloun ja Vykoukal päällä.
Itse en usko Janin siirtyvän IFK:hon.... mitä Sveitsiläiset seurat sitten tekevät onkin täysin eri asia.
Haakana on tulopuolella samaten ilmeisesti Saipan Hulkkonen, jonka kanssa on ainakin käyty neuvotteluja.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hulkkonen kuulostaa hyvältä. Kovin tarkkaa kuvaa en miehestä ole nähnyt, mutta maalimäärä lupailisi Murphyn paikkaajaa ylivoimalle. Lisäksi mieleen ovat jääneet ne muutamat todella hienot taklaukset välähdyksissä. SaiPan miehet ovat mielestäni pitäneet miestä hieman yliarvostettuna, olisiko puolustuspäässä sitten ollut ongelmia? Mutta tällä mielikuvalla mahtuisi minun Bluesiini.

Ja Calounia ei saa päästää Hifkiin, se olisi liian karvasta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös