Topperista vielä..(yllättäen)..ymmärrän kyllä Niken pointin siinä mielessä, että kun nyt katson nimiä, jotka viime kauden joukkueesta jatkavat myös tulevalla kaudella, niin siinä mielessä Topperin tulo toisi lisää monotonisuutta porukkaan. Siltikään en täysin mukisematta niele tuota valittua linjausta. Tilanne olisi pitänyt jo alunperin pedata toisin, varsinkin kun oli tiedossa vain yksi täytetty ulkomaalaispaikka.
Topperin avut kulmapelaamisessa eivät varmastikaan kalpene parille muulle vastaavantyyliselle rouhijalle. Kaupan päällisinä tulisi todistetusti huimasti parannusta maalineduspelaamiseen, _maalintekoon_, kiekon kulmista maalille tuontiin, muutamia mainitakseni. Näitähän saimme viime kaudellakin vain toivoa tyyliin "josko ne nyt vihdoinkin siitä heräilisivät.." Eikä minua ainakaan yhtään haittaisi vastustajien tietoisuus siitä, että sikailijoita rankaistaan - välittömästi ja kovalla kouralla. Rankaisun ei tarvitse tapahtua, mutta tietoisuus opettaa tavoille.
Miinuspuoliakin on tuotu esille, jäähyherkkyys sekä hitaus. Sanoisin, että on niitä turhia kakkosia osattu tähänkin asti ottaa, ihan ilman Toporowskiakin. Nopeampia kavereita tosiaan löytyy, mutta Topperin kyky sijoittua oikein, oikeaan aikaan, paikkaa tuota puutetta hieman.
No, eipä tämä tästä muuksi muutu. Ensinnäkin, tiedän kyllä ettei Toporowski kuulu CR:n ostoslistalle. Toiseksi, tämähän nyt on vain minun mielipiteeni, eikä välttämättä objektiivisin mahdollinen. Kolmanneksi, eipä kai tämä homma yhdestä miehestä ole kiinni. Meikäläinen hehkuttaa fiilispohjalta, toivottavasti Hockey Oy:ssä punnitaan faktoja.
Niin ja neljänneksi, voinhan mä tän ripiitin jo lopettaakin, kannustetaan niitä, jotka sen Bluesin nutun päälleen pukevat.