Blues 2001-2002

• 4 638
  • 38

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
...mutta hauskasti selain heittää osoitteesta www.blues.fi suoraan osoitteeseen www.espooblues.fi. Kyllä espoossa osataan.. :rolleyes:

Niinpä, en minä kattonut mihin se mut heitti, hain vain joukkueen ja siinä oltiin.

Onko joukkue nykyään vain blues, hjarwallissa rummun tahdissa olin erottavinani myös mukaansa tempaavia espoo, espoo, espoo huutoja :D

Ota näistäkin nyt selvää.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyvä IsoPiss..Kissa.

Minun mielestä HIFK huutaa naamapunaisena IFK:ta vaikka
seuran nimi on HIFK.

Että tälläinen väittely.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämähän on tätä samaa säätämistä mitä täällä tapahtuu aina. Tekisivät nyt toimivat sivut.. Minulla ainakin selaimeen tulee www.espooblues.fi vaikka kuinka kirjottelisi sen sinne ilman espoota.

Carlos

Jäsen
Re: Hyvä IsoPiss..Kissa.

Viestin lähetti Prjakhin
Minun mielestä HIFK huutaa naamapunaisena IFK:ta vaikka
seuran nimi on HIFK. /B]

Seuran nimi on Helsingin IFK. Eihän Hjareenallakaan huudeta "Helsingin Jokerit". Espoossa tosin täytyy ettei St.Louis syytä nimen varastamisesta :D

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Carlos
...mutta hauskasti selain heittää osoitteesta www.blues.fi suoraan osoitteeseen www.espooblues.fi. Kyllä espoossa osataan.. :rolleyes:

...hmmm minulle tuli eteen saunalahti.fi taitaa olla jippiin nimipalveluissa jotain häikkää, tälläistä tämä on ollut aina.

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
hei JättiKatti

Viestin lähetti Isokissa

Onko joukkue nykyään vain blues, hjarwallissa rummun tahdissa olin erottavinani myös mukaansa tempaavia espoo, espoo, espoo huutoja :D

Ota näistäkin nyt selvää.

On se sitten muiden puolesta Blues, Blyys, looserit tai mitä tahansa, niin mulle joukkue on Espoo. Oli aikanaan Matinkylässä K-Espoo nimellä ja on edelleen. Ja tosiaan kuten sanoitkin, mukaansa tempaavat espoo, espoo huudot ovat ne mulle oikea tapa kannustaa. Toivottavasti myös sullekin :)

Tuli muuten mieleeni tästä espoo, espoo ... kannustuksesta yksi K-Espoo - Jokerit peli Matinkylästä jostain 5 vuotta sitten, kun päädyssä fanikatsomon lähellä istui pari jokerineitoa. Jossain vaiheessa heidän vastaus kannustukseen oli "helsinki, helsinki, helsinki ..." Ei oikeen sointunut. Ja jos multa kysytään helsinkiläistä lätkäjoukkuetta, niin mieleen tulee ensimmäisenä se punapaitainen porukka. Mistä sitten johtuukin ...

No, voitot tähän mennessä 1-1 ja nolla pistettä kummallakin (HIFK, Espoo). Torstaina 13.9. sitten alkavat tosi pelit. Vaikka joskus kritisoitkin LA areenaa (osin aiheesta), niin oletko tulossa seuraamaan kun Espoo pyörittää IFK:ta ?

terveisin,

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Turek pihalle!

Turekin esitys oli tosi heikko.

Ainoa mitä osasi oli roikkua ja koukkia.

Ekman tilalle ja äkkiä!

Olen kuullut jotain huhua että jonkinlainen sopimus olisi
jo tehty ja että se julkaistaan keskiviikkona.

Mutta eiköhän asia varmistune ensiviikolla ,Nisseä Blues kaipaisi
se on selvää.

Ratkaisijoita ei tahdo Calounin rinnalle löytyä.

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: hei JättiKatti

Viestin lähetti DanC

On se sitten muiden puolesta Blues, Blyys, looserit tai mitä tahansa, niin mulle joukkue on Espoo. Oli aikanaan Matinkylässä K-Espoo nimellä ja on edelleen. Ja tosiaan kuten sanoitkin, mukaansa tempaavat espoo, espoo huudot ovat ne mulle oikea tapa kannustaa. Toivottavasti myös sullekin :)

Näin on, ei se oikeen muutenkaan taivu. Muistan elävästi ajan jolloin kävimme kannustamassa k-espoon naisia Laaksolahdessa espoo huudoin.

[/B][/QUOTE]
No, voitot tähän mennessä 1-1 ja nolla pistettä kummallakin (HIFK, Espoo). Torstaina 13.9. sitten alkavat tosi pelit. Vaikka joskus kritisoitkin LA areenaa (osin aiheesta), niin oletko tulossa seuraamaan kun Espoo pyörittää IFK:ta ?

terveisin, [/B][/QUOTE]

Kyllä tarkoitus on Laa-areenalle tulla (vastoin kaikkia periaatteita) onhan kyseessä kauden avaus. Torstaina jaetaan pisteitä, kannustetaan omat voittoon :) kukin tavallaan, lopetan tämän tarinan kohdaltani tähän.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Turek pihalle!

Viestin lähetti Prjakhin
Turekin esitys oli tosi heikko.

Ainoa mitä osasi oli roikkua ja koukkia.

Ekman tilalle ja äkkiä!

Olen kuullut jotain huhua että jonkinlainen sopimus olisi
jo tehty ja että se julkaistaan keskiviikkona.

Mutta eiköhän asia varmistune ensiviikolla ,Nisseä Blues kaipaisi
se on selvää.

Ratkaisijoita ei tahdo Calounin rinnalle löytyä.

Älä nyt eilisen pelin perusteella rupea ketään heittämään pihalle, bluesilta puuttui monta tärkeää pelaajaa! Sitten ehkä kymmenen pelin jälkeen! Jos Ekman tulee niin Zelenka pois! Ollut aivan paska kolmessa viime pelissä! Turekista kuitenkin näkee, että pelimies on kyseessä, kyllä Zelenkastakin, mutta kumpaakaan ei oikein treeni pelit näytä nappaavan!

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan pieni pyyntö Blues-faneille:
Pidetään ne rumpupöntöt siellä kotihallissa.
Jäähallissa on hyvä tunnelma, eikä niitä tarvita.
Kiitos.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Bluesin maalivahtiosasto Myllyksen varassa.

Eilinen IFK peli osoitti taas että ilman hyvää maalivahtia ei menestytä.

Oli ero kuin yöllä ja päivällä kun Jamo Oksan jälkeen luukulle
luisteli ,no sitä vartenhan Jamo sinne hankittiin.

Eikä asia ole mikään heikkous olihan Jokerit aika monessa
pelissä viimekaudella Nurmisen varassa ja saa Nurmista kiittää
monesta pisteestä,tästä ainakin HPK kannattajat on samaa
mieltä.

Viime kausihan yhdeltä osin kaatui huonoon maalivahtiin,
esimerkkinä tärkeä Ilves peli jossa ensin Oksa imee ja sen
jälkeen Draper,kyllä se joukkuetta syö.

Harkkapelien osalta voi jo sanoa että Myllyksen hankinta
Bluesiin on täysi kymppi.

Oksalle on annettu melkein joka toinen peli mutta ei vaan
homma toimi ,mihinköhän on taidot viimekaudelta kadonneet?
No joku voi sanoa että olihan Oksalla siinä ja siinä pelissä
muutama hyvä koppi ,mutta useampi peli antaa kuvan kyllä
Oksan kunnosta ja joka maalivahdille niitä hyviä koppeja
peliin mahtuu.

Toivotaan että huonot harkkapelit lupaa hyviä liigapelejä
ainakin Oksan kohdalla.

Missä muuten Jani Riihinen nykyään pelaa?

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: hei JättiKatti

Viestin lähetti DanC

On se sitten muiden puolesta Blues, Blyys, looserit tai mitä tahansa, niin mulle joukkue on Espoo. Oli aikanaan Matinkylässä K-Espoo nimellä ja on edelleen. Ja tosiaan kuten sanoitkin, mukaansa tempaavat espoo, espoo huudot ovat ne mulle oikea tapa kannustaa.

Tuli muuten mieleeni tästä espoo, espoo ... kannustuksesta yksi K-Espoo - Jokerit peli Matinkylästä jostain 5 vuotta sitten, kun päädyssä fanikatsomon lähellä istui pari jokerineitoa. Jossain vaiheessa heidän vastaus kannustukseen oli "helsinki, helsinki, helsinki ..." Ei oikeen sointunut. Ja jos multa kysytään helsinkiläistä lätkäjoukkuetta, niin mieleen tulee ensimmäisenä se punapaitainen porukka. Mistä sitten johtuukin ...

terveisin,

Täysin samaa mieltä, se on aina ja ikuisesti KIVIKOVA KIEKKO-ESPOO!! Ikävä oikein on tuota legendaarista huutoa. Mun mielestä Espoolainen kiekkoilu menetti paljon kun muutettiin ladosta pois ja nimestä tehtiin blues. Paljon jäi matinkylä gardeniin.

Helsinki - Helsinki huudoista tulee mullekin ensimmäisenä mieleen hifk, jonka fanit onkin joskus sitä huudelleet varsinkin areenalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy