Re: Junnut
Viestin lähettänyt käyttäjä davidsson96
Junnuissa kyllä pelaa muutama lupaava pelaaja, kuten Tommi Jäminki ja Toni Mustosenkin voisi ottaa sieltä KJT:stä bluesiin. Siinä ainakin kaksi junnua hyökkäyspäähän tuomaan leveyttä ja nuoruuden intoa!
Onko kenelläkään(kiekko-antti) tietoa, ollaanko Jäminkiä nostamassa liigarinkiin? Jos ei, niin ovat taas tekemässä virhettä.
En ole oikein viime aikoina kerennyt foorumeihin, kun on niin kiirettä pitänyt töissä, mutta toivottavasti keväämmällä olisi taas enemmän aikaa...
Viisi junnua on nostettu Bluesin miehiin treenaamaan kesäksi. Tarkoitus on katsastaa olisiko heissä jo ensi kauden liigapelaajiksi. Yksi heistä on muistini mukaan mainitsemasi Tommi Jämminki. Muut ovat Mikko Sairanen,Heinrichs Thomas, Mikko Lepola ja Niko Nieminen. Nikohan sai jo sopimuksen, muita vasta katsastetaan.
Kiinnitittekö muuten huomiota Myllyksen haastatteluun Helsingin Sanomissa? Haastattelussa ihmetytti Jarmon tietomäärä Bluesin kohdalla. Omien sanojensa mukaan ei tiedä ensi kauden joukkueestaan juuri mitään. Tuo voi olla aika paha asia.
Tero Lehterä taitaa olla aika lähellä sopimusta Bluesiin ku n on täältä ihan komean kämpänkin hankkinut. Jo kauan aikaa sitten tuttuni puhui ensi kaudelle parista paluumuuttajasta, toinen voisi olla Lehterä. Mene ja tiedä. Itse ottaisin Teron ihan mielelläni vastaan. Parhaimmillaan on melkein loistava pelaaja. Noista julkaisuista vahvistuksista vielä sen verran, että kotimaisista minua miellytti erityisesti Janne Seva. Muut kuten Hurme olisi mielestäni voinut jäädä tulematta, mutta aina seuravaihto voi piristää.
Noissa Tsekeissä taas arveluttaa se, että ovat pelanneet pelkästään Tsekeissä ja kaikki kannukset on hankittu siellä. Kieltämättä lupaavaa jälkeä Tsekeissä, mutta niinhän oli Burgerilla ja Sedlakillakin. Toivotaan, että onnistuvat sillä heille on taas varattu todella suuri rooli joukkueessa. Itseäni yllätti, että lähdettiin kulkemaan taas näitä samoja polkuja: Ostetaan kallis ja kokenut veskari, kaksi kovaa Tsekkiä ja julkistetaan muutama kotimainen keskitason pelaajan nimi (Hurme-Tiilikainen)
Pientä muutosta olisin odottanut ja toivonut tuohon systeemiin.
Täällä on puhuttu paljon odotuksista koskien ensi kautta. En aio kommentoida niihin vielä enempää ennen kuin nuo puuttuvat nimet julkistetaan, sillä itse odotan ainakin tuolta julkistettavalta pakilta paljon!