Viestin lähetti Jurvanen
Eli näin laskemme Bluesin "menestymättömiin" seuroihin?
Huhhuh.
Okei. Teillä ei ole perinteitä. Meillä on. Meillä ei ole rahaa, teillä on. MEillä ei ole ollut pleijaripaikkaa vähään aikaan, teillä on.
MUTTA (tämä on tärkeä mutta)
Nyt NÄYTTÄISI siltä, että meillä tulee olemaan NYT pleijaripaikka ja TEILLÄ EI. Eikös tuo nyt ole se tärkein asia?
En leiju. ihmettelen vain tätä katkeraa Espoo-väkeä.
Haloo Jurvanen!
Luepa uudestaan se mun viimeinen lauseeni, taisin mainita jotain siitä, etten lähtenyt provoamaan kenenkään menestymättömyydellä / menestymisellä, selvensin vaan sitä, millä perusteilla jaottelin joukkueet. Teiltä kuitenkin jäi esim. viime kauden tosipelit väliin ja Lukolla oli Lehkosen aikana vaikeuksia päästä runkosarjasta jatkoon, SaiPan viimeiset menestymiset taisivat tulla Hartwall-areenan avauskautena kun tiputtivat Jokerit... Blues on ollut 2001 viimeksi playoffeista ulkona, ELI NÄIN OLLEN VOIDAAN SANOA, ETTÄ PLAYOFFEIHIN PÄÄSI SINNE HIUKAN HARVEMMIN PÄÄSEVIÄ JOUKKUEITA.
Onnittelin teitä jo alun alkaenkin playoff-paikasta, ei siitä ole tainnut olla kenelläkään mulla kuin sinulla epäselvyyttä.
Mitä Bluesiin tulee, niin sarjassa menestymisen mahdollisuudet menivät jo aikoja sitten, teoreettisista säälipleijerimahdollisuuksista ei ole niin väliä. Parin matsin räpellys säälipleijereissä ei pelasta jo valmiiksi perseelleen mennyttä kautta (neljän joukkoon meno olisi pelastanut, mutta tosiaan usko siihen meni jo aikoja sitten). Kun käytännössä ollaan 1998 4. sijan jälkeen oltu joka vuosi playoffeissa ja kerran viety tuleva mestari 7. pelin jatkoajalle, niin jotenkin siitä pitäisi päästä eteenpäin => pelkkä playoffeihin osallistuminen ei riitä. Tuliko rautalangasta?
Ihmettelen vaan, miten voit ymmärtää mua niin väärin, että luulet mua katkeraksi.
Ja onnittelut vielä kaikille asian ymmärtäneille porilaisille! On kiva, että pienemmät seurat pääsevät playoffeihin, me ei oltaisi sitä edes ansaittu.