Clark Kent
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
No tiedämpä ainakin ketä lähden syyttämään jos Ässät häviää ;). Siis siinä tapauksessa jos olet pelannut Ässien voittoa. Mun tapauksessa ne aina häviää kun pelaan niiden puolesta, ja voittavat silloin kun pelaan niitä vastaan. Joten en enää ole vaivannut päätäni oman joukkueen kohteilla kun harrastan vedonlyöntiä...Viestin lähetti karhu
Itse olen monet kerrat ajatellut ettei oman joukkueen pelejä pelata.Niin monta kertaa pitkäveto on kaatunut Ässien peliin.Noita yllätyksiä on vain mukava koittaa,kun kertoimet ovat noin hyviä.
Taidanpa taas tänään lyödä rahani Ässille..:D
Nyt näyttäisi valmennusjohto heränneen siihen ettei Karjalainen ole kahden ensimmäisen kentän pelaaja, taidot eivät yksinkertaisesti riitä niin korkealle. Sopiva paikka olisi ehkä ollut Tähtisen rinnalla Wesslinin tilalla. Samu kun on ollut aivan jäässä koko kauden, taas kerran. Mikä muuten Immosella on? Ei pelannut eilenkään kuin muutaman vaihdon, Lipiansky kun hoiti kahden ketjun keskusmiehen hommat välillä Pelicanssia vastaan.
Toivottavasti pelistä tulee TV-pelin kaltainen tasainen kamppaillu, jonka tosin Ässät saisivat voittaa. Pakko niitä pisteitä on tulla pian vieraistakin, tai muuten pl-viiva karkaa liian kauas jo tässä vaiheessa kautta.