Jatkakaahan vaan kirjoittelua poijjaat ja miksei tytötkin. Yllättävän aktiivinen tämä Chicagon ketju on tällä kaudella ollut ja sehän on mukavaa, mutta missä on Secord? Hänen kommettejaan en ole nähnyt pitkään aikaan.
Kiirettä on pitänyt, että kiitos vaan kysymästä! Pakkohan tuota Ruudun kauppaamista on kommentoida. Täytyy myöntää, että aika sekavat tunteet yhä tuosta siirrosta on. Fiilis on vähän sama kuin pitkäaikainen tyttöystävä antaa rukkaset, mutta toisaalta taas uusi tuttavuus saattaisi vähän piristää..
Olen tainnut jo aiemmin useaan kertaa kommentoida Ruudun tulevaisuutta ja valitettavaa on, etteivät Ruutuun kohdistetut odotukset oikein koskaan toteutuneet Chicagossa. Pieniä pilkahduksia siellä täällä oli, mutta varsin epäonninen uran alku loukkaantumisten suhteen piti huolen siitä, ettei ainakaan Chicagossa nähty parasta mahdollista Tuomoa. Nähtäväksi jää nähdäänkö koskaan missään muuallakaan. Kaikki ainekset maailman kärkipelaajien joukkoon on/oli olemassa. Ja asenteesta homma ei ainakaan koskaan ole Tuomon kohdalla ollut kiinni.
Tuomon kannalta olen onnellinen, että hän saa kunnon tilaisuuden näyttää mihin pystyy. Chicagon kannattajana olen ehkä hieman pettynyt siihen, ettei tätä korttia katsottu loppuun asti. Toki Ladd omaa myös korkean potentiaalin, on nuorempi ja selvä voimalaituri vasempaan laitaan, mutta vaikea nähdä että tämä kauppa olisi parantanut nyt tai tulevaisuudessa selvästi joukkuetta. Mutta kun joukkueesta löytyy Toews ja Kane, voidaan Tuomo Ruudut ilmeisesti jo unohtaa. Toivotaan, että Laddista kehittyy kakkosketjuun tehokas voimalaituri, mutta erityisesti toivon Tuomon uralle nostetta Carolinassa. Tuomo jos kuka on sen ansainnut!
Kuten kaikki jo ehkä tietävätkin Tallonilla oli myös tarjous pöydällä Richardsia varten, mutta Richards suostui siirtymään vain Dallasiin. Ilmeisesti Montreal oli kiinnostunut Havlatista sen jälkeen, kun Hossan siirto pingviineihin selvisi. Siinä vaiheessa kun Tallon oli maininnut Higginsin nimen yhtenä osana kauppaa, Gainey sanoi no thanks! Toivotaan, että kesällä nappaa kunnolla. Mieluimmin vielä sellainen onnistunut hankinta, josta ei haluta hinnalla millä tahansa eroon jo viimeistään seuraavalla kaudella.
Ja kun väki on pipi, piti Tallonin nostaa Versteeg ja Hjalmarsson farmista. Saas nähdä pelaavatko kumpainenkin jo Dallasia vastaan ensi yönä ja montako häkkia Richards tekee?