Jos et, niin voin ostaa sulta parikymppiä halvemmalla sen pois:-)Nyt sitten menin ostamaan uuden tabletin, jota olen himoinnut jo aika kauan. Ostoskrapulassa tässä nyt sitten mietin, että tarvinkohan mä tuota oikeasti...
Tähänkään tapahtumaan ei ole pakko osallistua, eikä sitä tarvitse huomioida, mikäli ei pidä ko. asiasta.Ai vittu taas tämä kiihkomaisen jenkki-ihannoinnin huipentuma saapuu. Ihmiset saadaan "vainnyttänäänsinullejaehkähuomenna" - "tarjouksilla" sekaisin kuin karjalauma ja osa vinguttaa maksukorttia tajunnan rajamailla, sillä uusi 10 metrinen laituri tarvittiin alelaarista, vaikka lähin järvi on 400 kilometrin, koska Black Friday. Joko kiitospäivän kalkkunat on uunissa ja tähtilippu salossa?
Saapi vinkata, jos jossain tulee vastaan hyviä puhelintarjouksia. Nykyisen luurin (iPhone 5S) akku on vedellyt viimeisiään jo pitkään ja nyt onnistuin saamaan siitä näytönkin tuhannen päreiksi, joten onpahan ainakin hyvä tekosyy päivittää saman tien uudempaan malliin. Jotain 6/6S/7-tason luuria tai kilpailijoiden vastaavaa olisi hakusessa.
Sama homma, tosin keskihintainen Android täällä hakusessa. Tähän mennessä olleet "tarjoukset" eivät ole säväyttäneet, mutta jospa huomenna jossain on ihan oikeasti hyvä tarjous mihin tarttua.Saapi vinkata, jos jossain tulee vastaan hyviä puhelintarjouksia.
Itse ajattelin ostaa partakoneen Gigantista, mutta ollut tässä nyt puoli tuntia heidän "odotushuoneessaan". Ehkä mä en tarvitse uutta konetta.XXL:n sivut kyykkäsi pahemman kerran. Kumma juttu kun isolla budjetilla rummutetaan etukäteen tarjouksia, mutta sitten h-hetkellä ei homma pelaa. Vuosi 2017 jne..
Sama homma, tosin keskihintainen Android täällä hakusessa. Tähän mennessä olleet "tarjoukset" eivät ole säväyttäneet, mutta jospa huomenna jossain on ihan oikeasti hyvä tarjous mihin tarttua.
Satasen hintaan kannattaa ottaa todellakin. Mulla on ollut puolitoista vuotta ja hyvin tämä rullailee edelleen. Tehoja riittää, kamera on hyvä ja älykuoren kanssa sopivan kokoinen.Huawei P9 olisi elisalla 99e , itseltä hajosin äskön juuri oma honor 6 puhelin ja yrittänyt etsiä jotain halpaa kohdetta, mutta ei oikein 30e alennukset nappaa kun niitä normaalistikin. tuo taitaa olla paras mihin törmännyt.
Satasen hintaan kannattaa ottaa todellakin. Mulla on ollut puolitoista vuotta ja hyvin tämä rullailee edelleen. Tehoja riittää, kamera on hyvä ja älykuoren kanssa sopivan kokoinen.
Edit: Taitaa olla lite-versio kyseessä, vai?
444€ LG tuli ostettua. LG 49UJ635V 49" Smart 4K Ultra HD LED ‐televisio – 48 - 49" – Televisiot – TV ja video – Verkkokauppa.comTV olisi etsinnässä. 45-55 tuumaista, alle 600e ja bluetooth olisi kiva...
Nuo sivustot on kaikilla vähän niin ja näin, mikä on tarjouksessa ja mikä ei. Vinkatkaa jos todistetusti hyvä ja edullinen töllötin tulee vastaan.
Kokeile Chromecast Ultraa Gigantilta kylkeen vielä 49 eurollan nyt, kun 4k tv:n sait. Sisältää Viaplaynkin 3 kuukaudeksi.444€ LG tuli ostettua. LG 49UJ635V 49" Smart 4K Ultra HD LED ‐televisio – 48 - 49" – Televisiot – TV ja video – Verkkokauppa.com
Kaikki verkkopalvelut enemmän tai vähemmän jumissa, joten eka hyvältä tuntunut vaihtoehto tarttui ostoskoriin.